Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Маска медична трьохслойна )
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2020-03-26-001245-b 552d1352ef4c4fd0b8c778f674223b35
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 12:35
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,протягом 3 днів з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці).
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.

Документи, що подаються Учасником у складі пропозиції за формою Замовника, або складаються самостійно, повинні мати на кожній сторінці підпис, який засвідчується відбитком печатки Учасника (за наявності печатки). Документи, що видані учаснику іншими установами, підприємствами подаються скановані в оригіналі. Для уникнення використання документів в інших цілях третіми особами, Учасником допускаються помітки на зображені сканкопії «Для участі в тендері», або інше. Документи пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинні містити розбірливі зображення. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, та мають відношення до предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою. Учасник- переможець закупівлі визначений електронною системою повинена надати зразок товару .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Маска медична трьохслойна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 11:43
Документація.docx
26 березня 2020 11:19
Проект договору.docx
26 березня 2020 11:43
Документація.docx
26 березня 2020 11:19
Документація.docx
26 березня 2020 11:19
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУРЕЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" 25 600,00
UAH з ПДВ
17 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Олівсон Наталя Миколаївна 30 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Физична особа підприєимець Сушин С.В. 27 600,00
UAH з ПДВ
27 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 21:28
ПАСПОРТ гурей а і 1-converted.pdf
30 березня 2020 21:28
ПАСПОРТ гурей а і 2-converted.pdf
30 березня 2020 21:28
платник ПДВ-converted.pdf
30 березня 2020 21:28
витяг-з реэстру.pdf
30 березня 2020 21:28
Документ_ЄДР_24.02.20.zip

Публічні документи

30 березня 2020 21:57
Паспорт товару.pdf
30 березня 2020 21:56
ІПН Олівсон Н.М..pdf
30 березня 2020 21:55
Інформація про учасника.pdf
30 березня 2020 21:55
Наказ.pdf
30 березня 2020 21:55
ІПН Олівсон Н.М..pdf
30 березня 2020 21:55
Паспорт Олівсон Н.М3.pdf
30 березня 2020 21:55
Паспорт Олівсон Н.М2.pdf
30 березня 2020 21:55
Паспорт Олівсон Н.М.pdf
30 березня 2020 21:55
Проект договору.pdf
30 березня 2020 21:54
Витяг Олівсон Н.М..pdf
30 березня 2020 21:53
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 16:28
Електронний підпис
30 березня 2020 16:27
пропозиція.pdf
30 березня 2020 16:27
Паспорт+код.pdf
30 березня 2020 16:27
Наказ.pdf
30 березня 2020 16:27
загальні відомості.pdf
30 березня 2020 16:27
ВИТЯГ ПЛАТНИКА ПОДАТКУ.PDF
30 березня 2020 16:27
витяг ЄДРПОУ 18.02.20.pdf
30 березня 2020 16:27
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУРЕЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"

ФОП Олівсон Н.М.

Физична особа підприєимець Сушин С.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГУРЕЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#2943524092
Переможець 17 800,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 11:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ГУРЕЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" #2943524092

№ рішення у справі

65/74-р/к

Дата рішення у справі

14.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУРЕЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#2943524092
17 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 160 від 16.04.2020 року.pdf укладений
16 квітня 2020 15:44