Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

консерви рибні "Сардина атлантична бланшована в олії", ж\б по 230-240 гр
Очікувана вартість
385 887,70 UAH
UA-2020-03-26-001098-a 2fd7ef01a9c5472a91b6e411dba5d208
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приз Наталія Василівна

+380645242042 ufzbo@lg.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40108845
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 1
Контактна особа: Приз Наталія Василівна
+380645242042
ufzbo@lg.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 18:33
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 18:33
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:39
Очікувана вартість: 385 887,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 859,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2915 кг
консерви рибні "Сардина атлантична бланшована в олії", ж\б по 230-240 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 18:28
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 30 березня 2020 10:27
Дата відповіді: 30 березня 2020 12:18
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Добрий день, планується три поставки. Перша згідно з заявкою після укладання договору.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-19-000034 ● 8a3340f46ebf4cca8738cba3dbedb09b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2020 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.05.2020 № 34
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.05.2020 № 34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-26-001098-а 26.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уважно проаналізувавши висновок Управління за результатами моніторингу UА-М-2020-05-19-000034 закупівлі UА-2020-03-26-001098-а ГУНП в Луганській області відповідно до ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, може пояснити наступне: 1. З приводу не зазначення Замовником у тендерній документації інформації стосовно необхідності передбачення застосування заходів із захисту довкілля та інформації щодо кінцевого терміну строку подання, інформуємо, що співробітники Головного управління, які відповідають за організацію закупівель суворо попереджені щодо недопущення вказаних фактів в подальшому та з останніми додатково проведені заняття по вивченню вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Усунути виявлені порушення шляхом розірвання договору неможливо, так як на теперішній час постачальник виконав всі умови договору та поставив товар в повному обсязі (по договору рахується кредиторська заборгованість). 3. На переконання Замовника, переможцем закупівлі ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» не були порушені умови тендерної документації тому що, в складі тендерної пропозиції надано ретельний опису товару та фото продукції, де виробником продукції є одне підприємство ТОВ «РКЗ Південний». В ході розгляду пропозиції учасника Замовником перевірений цей факт. Згідно даних «Реєстру операторів ринку та потужностей харчових продуктів, на які видано експлуатаційний дозвіл» (https://data.gov.uа/dataset/f9а21934-2766-47е2-920е-е773dfa9е916/resource/е71f35с2-f434-4944-b243-f88са29483аЗ?view_id=4b526аf2-ffb1-4bde-а1d5-9с1247cedce97) ТОВ «РКЗ Південний» видано два дозволи, згідно яких м. Миколаїв вул. Комінтерна,31 - місцезнаходження оператора ринку, та м. Білгород-Дністровськ, вул. Маршала Бірюзова, 1 та вул. Ізмаїльська, 106 - адреса потужностей підприємства ТОВ «РКЗ Південний». Законних підстав для відхилення пропозиції ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» у тендерного комітету не було.

2020-05-25 10:19:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ 256 520,00
UAH з ПДВ
256 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 355 047,00
UAH з ПДВ
355 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 13:16
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:15
фото продукції.pdf
10 квітня 2020 13:15
тех.паспорт.pdf
10 квітня 2020 13:15
тех.вимоги (1).pdf
10 квітня 2020 13:15
тендерна пропозиція (1).pdf
10 квітня 2020 13:15
проект договору.pdf
10 квітня 2020 13:15
посвідчення якості (1).pdf
10 квітня 2020 13:15
Паспорт Фурманенко.PDF
10 квітня 2020 13:15
Мед.книжки.pdf
10 квітня 2020 13:15
Лист-підтверження.pdf
10 квітня 2020 13:15
Лист-Гарантія ст.17.pdf
10 квітня 2020 13:15
Лист-Відгук .pdf
10 квітня 2020 13:15
Договір суборенди.PDF
10 квітня 2020 13:15
довідка працівників (2).pdf
10 квітня 2020 13:15
Довідка повноваження.PDF
10 квітня 2020 13:15
довідка опис товару (1).pdf
10 квітня 2020 13:15
довідка мтб.pdf
10 квітня 2020 13:15
Видаткова накладна.PDF
10 квітня 2020 13:15
Аналог.договір.pdf
10 квітня 2020 13:15
Аналог.договір 2.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 11:13
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:08
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:05
пропозиція.pdf
10 квітня 2020 16:05
проект договору.pdf
10 квітня 2020 16:05
опис.pdf
10 квітня 2020 16:05
лист підтвердження.pdf
10 квітня 2020 16:05
аналогічний договор.pdf
10 квітня 2020 16:05
аналогічний договір 2.pdf
10 квітня 2020 16:05
щодо представника.pdf
10 квітня 2020 16:05
щодо повноваження.pdf
10 квітня 2020 16:05
щодо ліцензування.pdf
10 квітня 2020 16:05
ФОП ЗДОРОВЕЦЬ СУБХП (1).pdf
10 квітня 2020 16:05
ст 17.pdf
10 квітня 2020 16:05
санкції.pdf
10 квітня 2020 16:05
потужності.PDF
10 квітня 2020 16:05
податкова декларація.pdf
10 квітня 2020 16:05
персональні дані.pdf
10 квітня 2020 16:05
мтб.pdf
10 квітня 2020 16:05
інформаційна довідка.pdf
10 квітня 2020 16:05
ИСО оригінал.pdf
10 квітня 2020 16:05
дсту исо.pdf
10 квітня 2020 16:05
додаток 4.pdf
10 квітня 2020 16:05
довкілля.pdf
10 квітня 2020 16:05
довідка потужності.pdf
10 квітня 2020 16:05
довідка з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ФУРМАНЕНКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ
#2831318755
Відхилено 256 520,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 17:41
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2833400499
Переможець 355 047,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2833400499
355 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 11:41
договір укладений
28 квітня 2020 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 355 047,00
UAH