Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплекти для КВГ) (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019 - 10598 Набір для катетеризації серця; 10598 Набір для катетеризації серця; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування; 35094 Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий)
Очікувана вартість
2 448 400,00 UAH
UA-2020-03-26-000540-a ● 7aef8c8c0443427881817bca017a4a83
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 26385055 |
Вебсайт: | http://cardio.org.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24 |
Контактна особа: |
Козловська Валерія Борисівна +380442065059 tender@cardio.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2020 13:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2020 13:47 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2020 12:26 |
Очікувана вартість: | 2 448 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 484,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Код ДК 021:2015: 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплекти для КВГ) (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019 - 10598 Набір для катетеризації серця; 10598 Набір для катетеризації серця; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування; 35094 Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 10598 — Набір для катетеризації серця
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 13:42 |
ТД2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-26-000540-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 30 березня 2020 16:20
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-03-26-000540-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-03-26-000540-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 4 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України (зокрема внести зміни в МТВ позиції 7 , 35094 (Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий).
- розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути
Згорнути
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-03-26-000540-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 4 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України (зокрема внести зміни в МТВ позиції 7 , 35094 (Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий).
- розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 14:08
Доброго дня!
На данну вимогу надаємо наступні роз’яснення:
Щодо медико-технічних вимог:
Медико-технічні вимоги тендерному комітету надають лікарі Центру, відповідно до вимог до характеристик продукції, яка необхідна для проведення втручань.
В Україні є як мінімум 2 виробника, вироби яких відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації.
Щодо розподілення предмета закупівлі на окремі лоти:
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Відповідно до законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. В листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. вказано, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
На данну вимогу надаємо наступні роз’яснення:
Щодо медико-технічних вимог:
Медико-технічні вимоги тендерному комітету надають лікарі Центру, відповідно до вимог до характеристик продукції, яка необхідна для проведення втручань.
В Україні є як мінімум 2 виробника, вироби яких відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації.
Щодо розподілення предмета закупівлі на окремі лоти:
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Відповідно до законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. В листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. вказано, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКОМЕД #22922786 |
Переможець |
2 440 400,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 12:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 20:56
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 12:04
|
ДУ 2 168-2020Т.pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 11:59
|
ДУ 1 168-2020Т.pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 11:01
|
Договір | укладений |
07 травня 2020 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.1.ч.4.ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 168/2020Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3.ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 168/2020Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |