Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплекти для КВГ) (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019 - 10598 Набір для катетеризації серця; 10598 Набір для катетеризації серця; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування; 35094 Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий)
Очікувана вартість
2 448 400,00 UAH
UA-2020-03-26-000540-a 7aef8c8c0443427881817bca017a4a83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 13:47
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 13:47
Початок аукціону: 16 квітня 2020 12:26
Очікувана вартість: 2 448 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 484,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Код ДК 021:2015: 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Комплекти для КВГ) (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019 - 10598 Набір для катетеризації серця; 10598 Набір для катетеризації серця; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування; 35094 Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 10598 — Набір для катетеризації серця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 13:42
ТД2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-000540-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 30 березня 2020 16:20
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-03-26-000540-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-03-26-000540-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.

Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 4 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України (зокрема внести зміни в МТВ позиції 7 , 35094 (Кардіологічний/периферичний судинний провідник одноразовий).
- розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях.

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 14:08
Доброго дня!
На данну вимогу надаємо наступні роз’яснення:
Щодо медико-технічних вимог:
Медико-технічні вимоги тендерному комітету надають лікарі Центру, відповідно до вимог до характеристик продукції, яка необхідна для проведення втручань.
В Україні є як мінімум 2 виробника, вироби яких відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації.

Щодо розподілення предмета закупівлі на окремі лоти:
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Відповідно до законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. В листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. вказано, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.

Документи подані скаржником

30 березня 2020 16:20
МТВ зі змінами.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 2 440 400,00
UAH з ПДВ
2 440 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтегра Медікал 2 448 250,00
UAH з ПДВ
2 448 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 15:20
Довідки переможця
13 квітня 2020 23:18
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 10:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ТОВ Інтегра Медікал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 2 440 400,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 12:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
2 440 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 20:56
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:04
ДУ 2 168-2020Т.pdf зміни до договору
16 червня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 11:59
ДУ 1 168-2020Т.pdf зміни до договору
16 червня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 11:01
Договір укладений
07 травня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1.ч.4.ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 168/2020Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 168/2020Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 215 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 144 952,34 UAH)