Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Діагностичне обладнання для інтервенційної радіології) (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019- 61502 Голка-інтродьюсер для судинного катетера; 58865 Набір для введення судинного катетера; 58865 Набір для введення судинного катетера; 58865 Набір для введення судинного катетера; 58865 Набір для введення судинного катетера; 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 48138 Конектор Y-подібний з двома адаптерами)
Очікувана вартість
1 079 970,00 UAH
UA-2020-03-26-000527-a 0885a185a0434056a6777659ae1d8b2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 13:42
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 13:42
Початок аукціону: 16 квітня 2020 11:35
Очікувана вартість: 1 079 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 799,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Діагностичне обладнання для інтервенційної радіології) (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019- 61502 Голка-інтродьюсер для судинного катетера; 58865 Набір для введення судинного катетера; 58865 Набір для введення судинного катетера; 58865 Набір для введення судинного катетера; 58865 Набір для введення судинного катетера; 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 48138 Конектор Y-подібний з двома адаптерами)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 61502 — Голка-інтродьюсер для судинного катетера

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 13:37
ТД1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-000527-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 30 березня 2020 16:15
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-03-26-000527-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-03-26-000527-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.

Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 4 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України (зокрема внести зміни в МТВ позиції 2 , 58865 Набір для введення судинного катетера - Інтродьюсер радіальний та феморальний (короткий) .
- розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях.

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 14:10
Доброго дня!
На данну вимогу надаємо наступні роз’яснення:
Щодо медико-технічних вимог:
Медико-технічні вимоги тендерному комітету надають лікарі Центру, відповідно до вимог до характеристик продукції, яка необхідна для проведення втручань.
В Україні є як мінімум 2 виробника, вироби яких відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації.

Щодо розподілення предмета закупівлі на окремі лоти:
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Відповідно до законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. В листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. вказано, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.

Документи подані скаржником

30 березня 2020 16:15
МТВ _зі змінами.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кандія 1 054 970,00
UAH з ПДВ
1 054 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтегра Медікал 1 079 950,00
UAH з ПДВ
1 079 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 08:49
Пропозиція.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 10:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кандія

ТОВ Інтегра Медікал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Кандія
#36174901
Переможець 1 054 970,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кандія
#36174901
1 054 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 15:13
162 ДУ 2.PDF зміни до договору
27 січня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:08
162 ДУ 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 12:51
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 10:21
Договір укладений
04 травня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 162/2020Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 статті 36
Номер договору про закупівлю: 162/2020Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 1 265 964,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 820,07 UAH)