Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів) (власні кошти)
Очікувана вартість
3 344 100,00 UAH
UA-2020-03-26-000372-c 5238f7518c074f7f85ac254becd682b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних п

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних п
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:33
Очікувана вартість: 3 344 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 441,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100323 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 шт
Голка Наделла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
12 шт
Вкладиш кульовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2 шт
Підвіска редуктора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
15 шт
Кришка заземлювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Цапфа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Цапфа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
16 шт
Втулка муфти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
22 шт
Вилка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Рейка клемова тягового двигуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
100 шт
Сайлентблок ТЕ 14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2 шт
Шарнір зовнішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Товар буде здійснена не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 11:29
ТД запчастини електровозів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-26-000372-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК", Код ЄДРПОУ:39739829
Дата подання: 31 березня 2020 13:33
Винос продукції окремим лотом.
Наше підприємство є виробником: Голка Наделла D=3,5*34,86 1010035; Вкладиш кульовий LO 318600 700.003.009; Втулка муфти LO 82101, 700.003.010; Вилка LO 96554; Сайлентблок ТЕ14 LO 459507.

З метою здешевлення вартості закупівлі, збільшення можливих учасників та збільшення конкурентної боротьби, просимо винести в окремий лот наступні запасні частини:
- Голка Наделла D=3,5*34,86 1010035 у кількості 4 500 штук;
- Вкладиш кульовий LO 318600 700.003.009 у кількості 12 штук;
- Втулка муфти LO 82101, 700.003.010 у кількості 16 штук;
- Вилка LO 96554, 700.013.002 у кількості 22 штук;
- Сайлентблок ТЕ14 LO 459507 у кількості 100 штук.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 17:24
Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000008 ● 7780d03276294170ad39dd49433452f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.12.2020 №76
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

7. UA-2020-03-26-000372-c від 26.03.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Обґрунтування Замовника щодо висновку Західного офісу Держаудитслужби України За результатами проведеного моніторингу Західним офісом Держаудитслужби України 11 січня 2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений висновок по процедурі закупівлі «34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів) (власні кошти)» (код за ДК 021-2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), оголошення № UA-2020-03-26-000372-c (далі–Висновок). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції, чинній на час оголошення процедури закупівлі (далі – Закон) та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі – Наказ № 490) надаємо обґрунтування щодо Висновку з огляду на наступне. По першому питанню: Згідно тендерної документації Замовника, а саме Розділу 1 «Загальні положення»: - в п. 4.3. «Місце, кількість, обсяг поставки товарів» зазначено: «Місце, кількість, обсяг поставки товарів, згідно Додатку №1», тобто, згідно інформації зазначеній в Додатку 1 «І Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано: «Місце поставки: Київський головний матеріальний склад (07434, Київська обл., Броварський р-н, с. Шевченкове, вул. Польова 5 (ст. Бобрик) або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в заявці на поставку ТОВАРУ». Тому, вважаємо що згідно абзацу четвертого частини другої статті 21 Закону та пункту другого Наказу № 490, Замовником дотримані вимоги в цій частині. По другому питанню: Згідно тендерної документації Замовника, а саме в п. 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднено в електронній системі закупівель. Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронну систему закупівель документи своєї пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Документи, завантажені учасником після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до подальшого розгляду замовником. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу». Згідно інформації, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі в системі електронних закупівель – кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 11 квітня 09 год. 00 хв. 2020 року. Тому, вважаємо що пункт 13 частини другої статті 22 Закону, Замовником дотримані вимоги в цій частині. Головою тендерного комітету була проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення в подальшому порушень, зазначених у Висновку Західного офісу Держаудитслужби України в частині правильності оформлення та складання документів. В подальшому зобов’язуємося не допускати аналогічні порушення законодавства у сфері закупівель.

2021-01-13 16:56:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НПЗ" 3 344 100,00
UAH з ПДВ
3 310 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ" 3 343 908,00
UAH з ПДВ
3 343 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 10:38
Довідка ДПС.pdf
10 квітня 2020 20:40
Електронний підпис
10 квітня 2020 20:32
ua20200326000372c.zip
10 квітня 2020 20:32
8. Зразки паспортів.pdf
10 квітня 2020 20:32
5. СТАТУТ 2020р..pdf
10 квітня 2020 20:32
10. Копії креслень.pdf
10 квітня 2020 20:32
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НПЗ"
#37540226
Відхилено 3 310 650,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ"
#39424754
Переможець 3 343 908,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 09:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ"
#39424754
3 343 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 08:55
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:11
Запоріжгарантмаш 20499.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 15:12
запоріжгарантмаш 000372-с.pdf укладений
18 червня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20499/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20499/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 011 216,00
UAH (в тому числі ПДВ 668 536,00 UAH)