Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних п +380443096910 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 11:33 |
Очікувана вартість: | 3 344 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 441,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100323 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за Товар буде здійснена не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 11:29 |
ТД запчастини електровозів.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
З метою здешевлення вартості закупівлі, збільшення можливих учасників та збільшення конкурентної боротьби, просимо винести в окремий лот наступні запасні частини:
- Голка Наделла D=3,5*34,86 1010035 у кількості 4 500 штук;
- Вкладиш кульовий LO 318600 700.003.009 у кількості 12 штук;
- Втулка муфти LO 82101, 700.003.010 у кількості 16 штук;
- Вилка LO 96554, 700.013.002 у кількості 22 штук;
- Сайлентблок ТЕ14 LO 459507 у кількості 100 штук.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-21-000008 ● 7780d03276294170ad39dd49433452f6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2020 №76
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2020-03-26-000372-c від 26.03.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обґрунтування Замовника щодо висновку Західного офісу Держаудитслужби України За результатами проведеного моніторингу Західним офісом Держаудитслужби України 11 січня 2021 р. в системі електронних закупівель оприлюднений висновок по процедурі закупівлі «34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів) (власні кошти)» (код за ДК 021-2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), оголошення № UA-2020-03-26-000372-c (далі–Висновок). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції, чинній на час оголошення процедури закупівлі (далі – Закон) та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі – Наказ № 490) надаємо обґрунтування щодо Висновку з огляду на наступне. По першому питанню: Згідно тендерної документації Замовника, а саме Розділу 1 «Загальні положення»: - в п. 4.3. «Місце, кількість, обсяг поставки товарів» зазначено: «Місце, кількість, обсяг поставки товарів, згідно Додатку №1», тобто, згідно інформації зазначеній в Додатку 1 «І Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано: «Місце поставки: Київський головний матеріальний склад (07434, Київська обл., Броварський р-н, с. Шевченкове, вул. Польова 5 (ст. Бобрик) або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в заявці на поставку ТОВАРУ». Тому, вважаємо що згідно абзацу четвертого частини другої статті 21 Закону та пункту другого Наказу № 490, Замовником дотримані вимоги в цій частині. По другому питанню: Згідно тендерної документації Замовника, а саме в п. 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднено в електронній системі закупівель. Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронну систему закупівель документи своєї пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Документи, завантажені учасником після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до подальшого розгляду замовником. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу». Згідно інформації, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі в системі електронних закупівель – кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 11 квітня 09 год. 00 хв. 2020 року. Тому, вважаємо що пункт 13 частини другої статті 22 Закону, Замовником дотримані вимоги в цій частині. Головою тендерного комітету була проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення в подальшому порушень, зазначених у Висновку Західного офісу Держаудитслужби України в частині правильності оформлення та складання документів. В подальшому зобов’язуємося не допускати аналогічні порушення законодавства у сфері закупівель.
2021-01-13 16:56:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НПЗ" |
3 344 100,00
UAH з ПДВ
|
3 310 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ" |
3 343 908,00
UAH з ПДВ
|
3 343 908,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НПЗ" #37540226 |
Відхилено |
3 310 650,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАРАНТМАШ" #39424754 |
Переможець |
3 343 908,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:11
|
Запоріжгарантмаш 20499.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 15:12
|
запоріжгарантмаш 000372-с.pdf | укладений |
18 червня 2020 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20499/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-20499/НЮ- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |