Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Послуги у сфері охорони здоров’я різні" (послуги швидкої допомоги та спеціалізованого санітарного транспорту)
Очікувана вартість
90 380 395,60 UAH
UA-2020-03-26-000278-b 6741ed158c4f4648b7f6a07cc7749379
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих транспортними засобами спецпризначення, які перебувають в розпорядженні підприємства в кількості та за технічними показниками в обсязі, достатньому для виконання заявленого обсягу послуг замовника, що є підставою для встановлення факту відсутності конкуренції за даною закупівлею з технічних причин на ринку аналогічних послуг в м. Дніпро.Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру МВС в Дніпропетровській області від 05.11.2019 р. № 31/4-4485.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 09.12.2019 р. № 22/35.
3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради.
4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ № 571775 від 11.12.2014 р.
6. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 19 від 12.02.2020 р. до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту, погодженими Департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 09:24
Оскарження наміру укласти договір: 06 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Послуги у сфері охорони здоров’я різні" (послуги швидкої допомоги та спеціалізованого санітарного транспорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Синельникове, м. Дніпро,вул. Володимира Антоновича, 65; вул. Всеволода Нестайко, 5; вул. Талаліхіна, 6; вул. Полігонна, 18-а; вул. Каруни, 93; м. Синельникове,вул. Миру, 52, м. Синельникове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

26 березня 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01995663
Переможець 90 380 395,60
UAH
26 березня 2020 09:24

Документи

26 березня 2020 09:24
Електронний підпис
26 березня 2020 09:23
Пр-л переможець.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 09:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01995663
90 380 395,60
UAH
Документи

Документи

26 березня 2020 09:24
Електронний підпис
26 березня 2020 09:23
Пр-л переможець.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 13:50
Д.у. №1.PDF зміни до договору
10 квітня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:14
Д-р №288.PDF укладений
10 квітня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума договору зменшена на 81537594,81 грн. без ПДВ і складає 8842800,79 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 288
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 842 800,79
UAH