Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції)
Очікувана вартість
761 000,00 UAH
UA-2020-03-25-003948-b 5bd75aae1e4f486687b5b5e1976ba650
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Гришко

+380542667127 umz.sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40108777
Вебсайт: http://su.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул. Г.Кондратьєва, буд. 23
Контактна особа: Руслан Гришко
+380542667127
umz.sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 18:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 14:30
Очікувана вартість: 761 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Робочі станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Лебединська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 18:47
Тендерна документація (робочі станції).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 26 березня 2020 10:30
Дата відповіді: 26 березня 2020 17:52
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що «У випадку якщо у цій тендерній документації в описі та/або у вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї документації будь-які посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні «або еквівалент»». Таким чином, учасники можуть подавати пропозиції з предметом закупівлі (еквівалентом) з технічними, якісними та кількісними характеристиками не нижче зазначених у тендерній документації (Додаток 3), на відповідність яким і будуть розглядатись тендерні пропозиції учасників.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 березня 2020 17:38
Дата відповіді: 31 березня 2020 15:18
Шановний Замовнику! Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Вимога замовника, щодо надання інформації у учасника власних сервісних центрів та технічної підтримки або центрів сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах із зазначенням адреси розташування у м. Суми та контактних телефонів; (вимога п. 1. інших вимог до товару та до учасників процедури закупівлі додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» стосовно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до тендерної документації), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до вимог тендерної документації доставка обладнання в сервісний центр для ремонту та Покупцю з ремонту здійснюється силами та за рахунок Постачальника. У разі настання гарантійного випадку відповідне обладнання для відновлення працездатності буде оперативно доставлено до сервісного центру нашої компанії у зазначені Замовником терміни по гарантійним ремонтам - до 10 робочих днів. Таким чином, хочемо зазначити, що Замовником не буде на це витрачено ніяких бюджетних коштів. Тому вважаємо, що вимога розміщення сервісних центрів саме в м. Суми є необґрунтованою. Вважаємо, що вимога Замовника викладена в п. 1. Інших вимог до товару та до учасників процедури закупівлі додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» стосовно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною та необґрунтованою. Враховуючи викладене вимагаємо внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 тендерної документації передбачено надання учасником довідки у довільній формі з переліком власних центрів сервісної та технічної підтримки або центрів сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах із зазначенням адреси розташування у м. Суми та контактних телефонів. Така вимога була зазначена замовником виходячи з максимального скорочення часу на обслуговування предмету закупівлі, його доставку від замовника до сервісного центру та навпаки, зменшення ризику пошкодження при пересиланні на великі відстані у разі знаходження сервісного центру у віддаленому населеному пункті, що у свою чергу впливає на скорочення часу відсутності комп’ютера на робочому місці працівника для ефективного і своєчасного виконання ним своїх функціональних обов’язків та поставлених керівництвом завдань. Будь-який учасник за бажанням та без обмежень, враховуючи значну конкуренцію та широкий вибір сервісних центрів на ринку комп’ютерної техніки та їх обслуговування, може укласти договір на сервісне обслуговування та технічну підтримку даного предмету закупівлі з будь-яким власником сервісного центру, який розташований у м. Суми. Таким чином, враховуючи зазначене вище, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки жодним чином не обмежує учасників у поданні тендерної пропозиції, яка б відповідала умовам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 758 864,70
UAH з ПДВ
735 088,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 757 860,00
UAH з ПДВ
742 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 757 095,00
UAH з ПДВ
757 095,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 17:53
Електронний підпис
07 квітня 2020 08:55
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
06 квітня 2020 16:48
Технічні умови на ПК.pdf
06 квітня 2020 16:48
Технічна специфікація.pdf
06 квітня 2020 16:48
Проект договору.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 11:47
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:45
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 11:45
Проект договору.pdf
09 квітня 2020 11:45
Технічний опис.rar

Публічні документи

09 квітня 2020 20:35
Електронний підпис
09 квітня 2020 20:34
Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2020 20:34
Статут.pdf
09 квітня 2020 20:34
довідка санкції.pdf
09 квітня 2020 20:34
проект договору.pdf
09 квітня 2020 20:34
15967912_пропозиція.pdf
09 квітня 2020 20:34
Технічна документація.pdf
09 квітня 2020 20:34
Відповідність ст 17.pdf
09 квітня 2020 20:34
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 735 088,50
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
735 088,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:25
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 17:21
Договір №410 від 30.04.2020 ТОВ Протех-ІТ-Україна комп'ютера.pdf укладений
30 квітня 2020 17:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 735 088,50
UAH (в тому числі ПДВ 122 514,75 UAH)