Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції)
Очікувана вартість
761 000,00 UAH
UA-2020-03-25-003948-b ● 5bd75aae1e4f486687b5b5e1976ba650
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108777 |
Вебсайт: | http://su.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул. Г.Кондратьєва, буд. 23 |
Контактна особа: |
Руслан Гришко +380542667127 umz.sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2020 18:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2020 14:30 |
Очікувана вартість: | 761 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Робочі станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Лебединська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2020 18:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2020 18:47 |
Тендерна документація (робочі станції).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 26 березня 2020 10:30
Дата відповіді: 26 березня 2020 17:52
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що «У випадку якщо у цій тендерній документації в описі та/або у вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї документації будь-які посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні «або еквівалент»». Таким чином, учасники можуть подавати пропозиції з предметом закупівлі (еквівалентом) з технічними, якісними та кількісними характеристиками не нижче зазначених у тендерній документації (Додаток 3), на відповідність яким і будуть розглядатись тендерні пропозиції учасників.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 березня 2020 17:38
Дата відповіді: 31 березня 2020 15:18
Шановний Замовнику! Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Вимога замовника, щодо надання інформації у учасника власних сервісних центрів та технічної підтримки або центрів сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах із зазначенням адреси розташування у м. Суми та контактних телефонів; (вимога п. 1. інших вимог до товару та до учасників процедури закупівлі додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» стосовно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до тендерної документації), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до вимог тендерної документації доставка обладнання в сервісний центр для ремонту та Покупцю з ремонту здійснюється силами та за рахунок Постачальника. У разі настання гарантійного випадку відповідне обладнання для відновлення працездатності буде оперативно доставлено до сервісного центру нашої компанії у зазначені Замовником терміни по гарантійним ремонтам - до 10 робочих днів. Таким чином, хочемо зазначити, що Замовником не буде на це витрачено ніяких бюджетних коштів. Тому вважаємо, що вимога розміщення сервісних центрів саме в м. Суми є необґрунтованою. Вважаємо, що вимога Замовника викладена в п. 1. Інших вимог до товару та до учасників процедури закупівлі додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» стосовно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною та необґрунтованою. Враховуючи викладене вимагаємо внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 тендерної документації передбачено надання учасником довідки у довільній формі з переліком власних центрів сервісної та технічної підтримки або центрів сервісної та технічної підтримки сторонніх фірм на договірних засадах із зазначенням адреси розташування у м. Суми та контактних телефонів. Така вимога була зазначена замовником виходячи з максимального скорочення часу на обслуговування предмету закупівлі, його доставку від замовника до сервісного центру та навпаки, зменшення ризику пошкодження при пересиланні на великі відстані у разі знаходження сервісного центру у віддаленому населеному пункті, що у свою чергу впливає на скорочення часу відсутності комп’ютера на робочому місці працівника для ефективного і своєчасного виконання ним своїх функціональних обов’язків та поставлених керівництвом завдань. Будь-який учасник за бажанням та без обмежень, враховуючи значну конкуренцію та широкий вибір сервісних центрів на ринку комп’ютерної техніки та їх обслуговування, може укласти договір на сервісне обслуговування та технічну підтримку даного предмету закупівлі з будь-яким власником сервісного центру, який розташований у м. Суми. Таким чином, враховуючи зазначене вище, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки жодним чином не обмежує учасників у поданні тендерної пропозиції, яка б відповідала умовам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
758 864,70
UAH з ПДВ
|
735 088,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
757 860,00
UAH з ПДВ
|
742 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
757 095,00
UAH з ПДВ
|
757 095,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
735 088,50
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 17:21
|
Договір №410 від 30.04.2020 ТОВ Протех-ІТ-Україна комп'ютера.pdf | укладений |
30 квітня 2020 17:20
|