Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2020-03-25-002400-b 572f35bae0f147e1864a7c9948b16a65
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Богуцький

+380983948413 jurist.km@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 41316723
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Денис Богуцький
+380983948413
jurist.km@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 пачка
Папір ксероксний А - 4 Dolphin 80-500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Ручка кулькова Cello Maxriter XS синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Олівець НВ ВМ жовтий з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює оплату за товар на умовах безготівкового перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 5 днів з дня укладення договору на підставі виставленого Продавцем рахунку-фактури. Покупець здійснює оплату за товар згідно статті видатків КЕКВ - "Витрати по обслуговуванню потерпілих та інвалідів" Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

25 березня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РЖЕПЯНСЬКА ОЛЕНА ГЕННАДІЇВНА
#2552916528
Переможець 2 500,00
UAH
25 березня 2020 14:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 14:47
договр 2640.2.jpg укладений
25 березня 2020 14:45
договр 2640.2 001.jpg укладений
25 березня 2020 14:45
договр 2640.2 002.jpg укладений
25 березня 2020 14:45