Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
900,00 UAH
UA-2020-03-25-002045-b e9859af9c19441d69a30948e6d9bfa3d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Богуцький

+380983948413 jurist.km@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 41316723
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Денис Богуцький
+380983948413
jurist.km@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 пачок
Папір офісний А-4 Maestro Exstra Mondi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 штуки
Ручка кулькова Cello Maxriter XS синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Ручка кулькова Digno Race
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює оплату за товар на умовах безготівкового перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 30 днів з дня укладення договору на підставі виставленого Продавцем рахунку. Покупець здійснює оплату за товар згідно статті видатків КЕКВ 2640.1 - "Витрати по координації роботи зі страхувальниками та застрахованими особами" Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

25 березня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВЄРЄМЄЄВА ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА
#2784918720
Переможець 900,00
UAH
25 березня 2020 13:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 14:01
img285.jpg укладений
25 березня 2020 14:00
img286.jpg укладений
25 березня 2020 14:00