Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 – 24310000-0) Гіпохлорит натрію марки А
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-03-25-001163-a b0f58974b3fc4360a14da905c6d95a12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниловський Вадим Леонідович

380503731867 vadim.danilovskiy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Код ЄДРПОУ: 32360815
Вебсайт: http://www.vodokanal.if.ua
Місцезнаходження: 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Ботанічна, 2
Контактна особа: Даниловський Вадим Леонідович
380503731867
vadim.danilovskiy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:31
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 тони
Гіпохлорит натрію марки А (ДК 021:2015 – 24310000-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Окремо оплачується кожна партія поставленого товару (частинами, протягом 90 днів) Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 14:04
ТД_Гіпохлорит натрію.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До умов тендерної документації
Дата подання: 31 березня 2020 11:40
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:49
Умовами тендерної документації передбачено надання інформаційної довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за зразком, а також копію такого договору (про постачання аналогічного або подібного товару) (за період 2018-2019р.): Аналогічним вважається договір з постачання гіпохлориту натрію марки А, придбаного для знезараження води, що використовуватиметься після цього як питна, в об’ємі не менше як 15% від кількості, заявленої Замовником в даному тендері. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно статті 5 названого Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вважаємо, що вимога про надання аналогічного договору з об’ємом поставки не менше 15% від кількості заявленої Замовником в даному тендері є дискримінаційною умовою, що обмежує права потенційних учасників. Просимо Вас розглянути можливість виключення даної вимоги із складу тендерної дкументації. В складі тендерної документації зазначено, що Учасник, якого буде визнано переможцем, після десятиденного періоду оскарження і до укладення Договору, повинен надати взірець еквівалентного товару (2 л.) для випробування його в лабораторії Замовника на визначення концентрації по активному хлору. Просимо дати відповідь , чи можлива присутність представника Учасника при проведенні випробування в лабораторії Замовника? Також умовами тендерної документації передбачено надання довідки довільної форми, що запропонований ним товар внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, який розміщений на офіційному веб-сайті МОЗ України з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки Учасник може запропонувати гіпохлорит натрію іноземного виробництва, який має висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат державної реєстрації/санітарний дозвіл на використання даного продукту у дезінфекції виданий Міністерством охорони здоров’я країни виробника. Просимо видалити дискримінаційну умову, яка штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Кваліфікаційні критерії, визначені Законом, встановлюються замовником з єдиною метою, а саме оцінити спроможність учасника виконати вимоги замовника. Який саме досвід виконання подібних договорів є аналогічним чітко визначений ТД (п.3 розділ ІІ Додатку 1). Право і обов"язок замовника переконатись в спроможності учасника виконати як одноразову поставку в об"ємі 10-20 тон, так і в спроможності здійснювати подібні поставки регулярно. Саме для цього і прописана дана вимога, яка жодним чином не є дискримінаційною.

2. Ні. Лабораторія замовника знаходиться на території режимного об"єкту, доступ до якого обмежений. Нормативно-правові документи, що регламентують організацію роботи лабораторій, передбачають, крім іншого, атестацію кожного робочого місця, де зазначено, що кожне робоче місце повинно бути ізольованим і доступ до нього сторонніх людей заборонений. В штаті лабораторії замовника працюють виключно кваліфіковані спеціалісти, які здатні виконати даний аналіз і несуть відповідальність як за результати його, так і за якість води в цілому.

3. Дана вимога не є дискримінаційною, про що є Рішення АМКУ № 1506-р/пк-пз від 24.01.2020 р.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-25-001163-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 03 квітня 2020 15:34
Оскарженн умов тендерної документації
Скарга до Антимонопольного комітету України на умови (вимоги) тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 07.04.2020 № 6618.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 17:57

Документи подані скаржником

03 квітня 2020 15:34
Скарга

Документи Органу Оскарження

07 квітня 2020 17:57
рішення від 07.04.2020 № 6618.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 2 730 000,00
UAH з ПДВ
2 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
3 063 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 3 350 400,00
UAH з ПДВ
3 083 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 11:17
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:17
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 15:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:54
Довідка.pdf.p7s
16 квітня 2020 14:54
Довідка.pdf
16 квітня 2020 14:54
Довідка Молочков .pdf.p7s
16 квітня 2020 14:54
Довідка Молочков.pdf
16 квітня 2020 14:54
public_doc.p7s
16 квітня 2020 14:54
public_doc.pdf
16 квітня 2020 14:54
Dovidka_20091762770800273637.pdf.p7s
16 квітня 2020 14:54
Dovidka_20091762770800273637.pdf
10 квітня 2020 12:42
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:40
ТУ Азот НОВЫЙ.PDF
10 квітня 2020 12:40
Копія опис.PDF
10 квітня 2020 12:40
Копія ІПН_Молочков.pdf
10 квітня 2020 12:40
16-Довідка за СЕС.pdf
10 квітня 2020 12:40
12-Довідка о реєстрации.pdf
10 квітня 2020 12:40
8-Довідка про печатку.pdf
10 квітня 2020 12:40
5 - Технічні , якісні.pdf
10 квітня 2020 12:40
4 - Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 11:34
Електронний підпис
10 квітня 2020 11:32
Технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСТРАГРУП"
#42660817
Відхилено 2 730 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 14:07
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
Переможець 3 063 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
3 063 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 15:56
Акт-звірки.PDF укладений
10 листопада 2021 15:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:55
Дод. угода №2.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 13:30
Дод.угода 1.PDF зміни до договору
19 червня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 14:19
Договір.pdf укладений
30 квітня 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з зниженням ціни виробником
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 604 438,66
UAH (в тому числі ПДВ 267 406,44 UAH)