Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ДК 021:2015 – 24310000-0) Гіпохлорит натрію марки А
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-03-25-001163-a ● b0f58974b3fc4360a14da905c6d95a12
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" |
Код ЄДРПОУ: | 32360815 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.if.ua |
Місцезнаходження: | 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Ботанічна, 2 |
Контактна особа: |
Даниловський Вадим Леонідович 380503731867 vadim.danilovskiy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2020 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 13:31 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 тони
Гіпохлорит натрію марки А (ДК 021:2015 – 24310000-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Окремо оплачується кожна партія поставленого товару (частинами, протягом 90 днів) | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2020 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2020 14:04 |
ТД_Гіпохлорит натрію.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До умов тендерної документації
Дата подання: 31 березня 2020 11:40
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:49
Умовами тендерної документації передбачено надання інформаційної довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за зразком, а також копію такого договору (про постачання аналогічного або подібного товару) (за період 2018-2019р.):
Аналогічним вважається договір з постачання гіпохлориту натрію марки А, придбаного для знезараження води, що використовуватиметься після цього як питна, в об’ємі не менше як 15% від кількості, заявленої Замовником в даному тендері.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно статті 5 названого Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вважаємо, що вимога про надання аналогічного договору з об’ємом поставки не менше 15% від кількості заявленої Замовником в даному тендері є дискримінаційною умовою, що обмежує права потенційних учасників. Просимо Вас розглянути можливість виключення даної вимоги із складу тендерної дкументації.
В складі тендерної документації зазначено, що Учасник, якого буде визнано переможцем, після десятиденного періоду оскарження і до укладення Договору, повинен надати взірець еквівалентного товару (2 л.) для випробування його в лабораторії Замовника на визначення концентрації по активному хлору.
Просимо дати відповідь , чи можлива присутність представника Учасника при проведенні випробування в лабораторії Замовника?
Також умовами тендерної документації передбачено надання довідки довільної форми, що запропонований ним товар внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, який розміщений на офіційному веб-сайті МОЗ України з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки Учасник може запропонувати гіпохлорит натрію іноземного виробництва, який має висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікат державної реєстрації/санітарний дозвіл на використання даного продукту у дезінфекції виданий Міністерством охорони здоров’я країни виробника. Просимо видалити дискримінаційну умову, яка штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Кваліфікаційні критерії, визначені Законом, встановлюються замовником з єдиною метою, а саме оцінити спроможність учасника виконати вимоги замовника. Який саме досвід виконання подібних договорів є аналогічним чітко визначений ТД (п.3 розділ ІІ Додатку 1). Право і обов"язок замовника переконатись в спроможності учасника виконати як одноразову поставку в об"ємі 10-20 тон, так і в спроможності здійснювати подібні поставки регулярно. Саме для цього і прописана дана вимога, яка жодним чином не є дискримінаційною.
2. Ні. Лабораторія замовника знаходиться на території режимного об"єкту, доступ до якого обмежений. Нормативно-правові документи, що регламентують організацію роботи лабораторій, передбачають, крім іншого, атестацію кожного робочого місця, де зазначено, що кожне робоче місце повинно бути ізольованим і доступ до нього сторонніх людей заборонений. В штаті лабораторії замовника працюють виключно кваліфіковані спеціалісти, які здатні виконати даний аналіз і несуть відповідальність як за результати його, так і за якість води в цілому.
3. Дана вимога не є дискримінаційною, про що є Рішення АМКУ № 1506-р/пк-пз від 24.01.2020 р.
2. Ні. Лабораторія замовника знаходиться на території режимного об"єкту, доступ до якого обмежений. Нормативно-правові документи, що регламентують організацію роботи лабораторій, передбачають, крім іншого, атестацію кожного робочого місця, де зазначено, що кожне робоче місце повинно бути ізольованим і доступ до нього сторонніх людей заборонений. В штаті лабораторії замовника працюють виключно кваліфіковані спеціалісти, які здатні виконати даний аналіз і несуть відповідальність як за результати його, так і за якість води в цілому.
3. Дана вимога не є дискримінаційною, про що є Рішення АМКУ № 1506-р/пк-пз від 24.01.2020 р.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-25-001163-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 03 квітня 2020 15:34
Дата подання: 03 квітня 2020 15:34
Оскарженн умов тендерної документації
Скарга до Антимонопольного комітету України на умови (вимоги) тендерної документації Замовника
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 07.04.2020 № 6618.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 17:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" |
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НПП Лаваль" |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
3 063 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" |
3 350 400,00
UAH з ПДВ
|
3 083 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" #42660817 |
Відхилено |
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 14:07
|
ТОВ "НПП Лаваль" #36839655 |
Переможець |
3 063 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 15:56
|
Акт-звірки.PDF | укладений |
10 листопада 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:55
|
Дод. угода №2.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2020 13:30
|
Дод.угода 1.PDF | зміни до договору |
19 червня 2020 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 14:19
|
Договір.pdf | укладений |
30 квітня 2020 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з зниженням ціни виробником |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |