Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання корекційного обладнання в комплекті для закладів освіти (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
67 200,00 UAH
UA-2020-03-25-000235-b 5d1d071cfc164781a2cfc15532461dd1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 13:40
Очікувана вартість: 67 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 336,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Придбання корекційного обладнання в комплекті для закладів освіти (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Придбання корекційного обладнання в комплекті для закладів освіти (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
(джерела фінансування – субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлені документи:- видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 20 календарних днів з дати підписання видаткової накладної на Товар Cторонами. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 11:39
оголошення нова редакція.doc
30 березня 2020 11:39
Перелік змін.docx
30 березня 2020 11:39
порівняльна таблиця.docx
25 березня 2020 09:22
Додаток 2.docx
30 березня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 11:39
оголошення нова редакція.doc
25 березня 2020 09:22
оголошення.doc
30 березня 2020 11:39
Перелік змін.docx
30 березня 2020 11:39
порівняльна таблиця.docx
25 березня 2020 09:22
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Екран моделі Buenoscreen 220x165 TRIPOD
Дата подання: 27 березня 2020 09:58
Дата відповіді: 27 березня 2020 10:27
Шановний замовнику, чи знаєте ви, що Екран моделі Buenoscreen 220x165 TRIPOD придбати в Україні не можливо? Він є лише у приватних "перекупщиків" та без документів якості. Чи будуте ви розглядати еквівалент цього екрану?
Відповідь: Доброго дня.У випадку, якщо тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент). Учасником у складі тендерної пропозиції обов’язково надаються таблиці з зазначенням порівняльних характеристик відносно предмету закупівлі.
Про екран
Дата подання: 27 березня 2020 12:11
Дата відповіді: 27 березня 2020 14:46
Дякуємо за відповідь. Але продивишись безліч інтернет-ресурсів та поспілкувавшись з партнерами, які займаються продажем проекційних екранів, ми бачимо, що екрану з розмірами 220x165 на ринку України взагалі не існує. Скажіть будь ласка, екран з яким розміром буде вважатися еквівалентом, або, підкажіть, на яку торгівельну марку орієнтуватись при формуванні пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни в технічні характеристики

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-25-000235-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:39224504
Дата подання: 06 квітня 2020 16:44
не відповідність пропозиції вимогам замовника до товару.
Просимо замовника при розгляді пропозицій звернути увагу на невідповідність технічним характеристикам пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", в частині розмірів моторизованого екрану, Кронштейн для проектора, нахил, поворот -15° - +15°, мобільний фліпчарт розміром ш. 70, д.100 серії RED виготовляється в Польші , місто Кшечине, а не ФОП (Україна).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 08:02
Добрий день! ШАНОВНІ УЧАСНИКИ - Рішення щодо визначення переможця закупівлі приймається ВИКЛЮЧНО ТЕНДЕРНИМ КОМІТЕТОМ. Оскільки пропозиції не розглянуті вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2020-03-25-000235-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 квітня 2020 17:25
ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ "ІНТЕР СІСТЕМС" НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ! ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ДОКУМЕНТАЦІЮ!!!
Шановний замовник!

Щодо фактичних обставин по справі

Після проведення проведеної Вами процедури закупівлі інтерактивного обладнання 07.04.2020 року вами було визнано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС".
Просимо Вас звернути увагу під час оцінки ТП ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" на її невідповідність вимогам ТД та Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закону), за наступних підстав.
1. У складі ТД та у відповіді під час обговорення закупівлі на сайті ЕСЗ Замовником зазначається , що у випадку пропозиції учасником обладнання іншої моделі, марки, то учасник має право надати еквівалент з негіршими технічними характеристиками із наданням порівняльної таблиці:
Однак, ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" подає дошку-екран магнітно-маркерну з підставкою, при цьому не зазначаючи її МОДЕЛІ, вказуючи, виробник ФОП Ніколаєнко(що за виробник, які в нього документи якості?). Тому виникає логічне запитання, як Замовнику та іншим учасникам перевірити відповідність технічних характеристик поданої дошки вимогам, що ставляться в ТД. Окрім того, до вказаної дошки не додається жодних сертифікатів якості, висновків ДСЕЕ, чи інших документів, які б підтверджували якість цього обладнання і взагалі можливість постачання (продажу) на території України, тим паче можливість його використання в навчальному процесі.
2. Аналогічна ситуація складається і з маркерним фліпчартом, який, фактично будучи елементом складу ТП учасника, що включений до порівняльної таблиці, відтак ані Замовнику, ані іншим учасникам неможливо встановити у чому полягає суть ТП, яке ж саме обладнання пропонує ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС". Окрім того, посилання на марку, модель маркерного фліпчарта відсутнє навіть у ціновій пропозиції.
3. У п. 5 Додатку 4 ТД вимагалася довідка про підтвердження можливості виконання вимог Замовника, проте учасником вказана довідка надана не була.
У складі ТД (п. 9) чітко зазаначено, що у разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки та (або) ненадання Учасником в паперовому вигляді, ВСІХ копій документів, що були прикріплені учасником в системі проведення електронних закупівель, завірених підписом учасника, Замовнику Переможцем до укладання договору про закупівлю - Замовник має право дискваліфікувати учасника.
Тому загалом можливе рішення щодо визнання учасника ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" переможцем ставить під питання об'єктивне оцінювання Замовником всіх пропозицій, вказує на упереджене ставлення до учасників.
Щодо правового обгрунтування
Відповідно до п. 3 розділу загальні положення наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 13.03.2019, до п.п. 15, 30 ч. 1 ст. 1 Закону:
- переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації
- тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з ч. 1 ст. 2 далі Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Не відхиливши Пропозиції ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" Замовник порушить вимоги законодавства про публічні закупівлі, відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначені дії Замовника можуть стати порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, зокрема, об’єктивна та неупереджена оцінка.
На підставі вищевикладеного просимо звернути увагу на невідповідність ТП ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" вимогам ТД Замовника та скасувати стату переможця!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 15:36
Тендерний комітет відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради здійснює закупівлі через систему PROZORRO, суворо дотримуючись вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», створюючи рівні умови для всіх учасників закупівель, чесний та неупереджений розгляд, оцінку їх пропозицій. Розглянувши повторно пропозицію Учасника ТОВ"ІНТЕР СИСТЕМС" тендерний комітет дійшов висновку, що вимога скаржника ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" містить недостовірну інформацію щодо невідповідності та відсутності документів в складі пропозиції учасника-переможця ТОВ"ІНТЕР СИСТЕМС",а саме :
файл «Документи якості. рdf » містить висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дошки від 23.06.2017р № 602-123-20-1/20411 із зазначенням виробника ФОП Ніколаєнко І.Г. із сферою застосування: обладнання для навчального процесу, даний виробник зазначений в технічних вимогах. Також надано сертифікат відповідності на дошки від 29.05.2019р №UA.054.VD.00021-19. Щодо відсутності в пропозиції Учасника-переможця довідки про підтвердження можливості виконання вимог Замовника. Інформація із зазначенням згоди та можливості у разі акцепту виконувати всі технічні вимоги предмета закупівлі міститься у файлі «Технічні вимоги згода», засвідчена підписом та печаткою Учасника-переможця, що відповідає вимогам тендерної документації. Файл «Таблиця відповідності» містить технічні характеристики на маркерний фліпчарт із зазначенням виробника ФОП Ніколаєнко І.Г. Крім того, тендерна документація не містить вимоги із зазначенням виробника предмета закупівлі. Технічні характеристики запропоновані учасником- переможцем є кращими , ціна економічно найвигідніша.

Документи

09 квітня 2020 15:36
протокол від 09.04.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 66 345,00
UAH з ПДВ
57 132,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 66 300,00
UAH з ПДВ
65 052,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 67 116,00
UAH з ПДВ
67 116,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 16:23
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:23
Пропозиція оновлена.pdf
01 квітня 2020 15:14
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:14
Установчі документи.pdf
01 квітня 2020 15:14
Уповноважена особа.pdf
01 квітня 2020 15:14
Технічні вимоги згода.pdf
01 квітня 2020 15:14
Таблиця відповідності.pdf
01 квітня 2020 15:14
Пропозиція.pdf
01 квітня 2020 15:14
Проект договору.pdf
01 квітня 2020 15:14
Інформаційна довідка.pdf
01 квітня 2020 15:14
Документи якості.pdf
01 квітня 2020 15:14
Довідка санкції.pdf
01 квітня 2020 15:14
Довідка МТБ.pdf
01 квітня 2020 15:14
Довідка ліцензування.pdf
01 квітня 2020 15:14
Довідка зідно форми 1.pdf
01 квітня 2020 15:14
Довідка досвід.pdf
01 квітня 2020 15:14
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

04 квітня 2020 18:38
Проект договору.pdf
04 квітня 2020 18:38
Витяг ПДВ завір.PDF
04 квітня 2020 18:38
list-vidguk Одеська.pdf
04 квітня 2020 18:38
Довідка щодо санкції.pdf
04 квітня 2020 18:38
Сес екран Walfix.PDF
04 квітня 2020 18:38
Тех.паспорт Милобог.PDF
04 квітня 2020 18:38
ИНН завір.pdf
04 квітня 2020 18:38
Walfix.PDF
04 квітня 2020 18:38
лист-відгук нвк 139.PDF
04 квітня 2020 18:38
Статут УПП 22.01.2020 завір.pdf
04 квітня 2020 18:38
Сангиг Yesvision.pdf
04 квітня 2020 18:38
ПФ Одесса накладная.PDF
04 квітня 2020 18:38
Договір автопослуги.PDF
04 квітня 2020 18:38
Цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2020 18:38
Опис.PDF
04 квітня 2020 18:38
заг інф про учасника.pdf
04 квітня 2020 18:38
Виписка завір.PDF
04 квітня 2020 18:38
доски.PDF
04 квітня 2020 18:38
Сертифікат Екрани (1).pdf
04 квітня 2020 18:38
04.04.2020_Витяг з ЄДР_УПП.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 16:06
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:05
30. Довідка про санкції.pdf
02 квітня 2020 16:05
28. Цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2020 16:05
20.ISO-9001 .pdf
02 квітня 2020 16:04
19. ІСО маркерні дошки.pdf
02 квітня 2020 16:04
18. Серт.відповідності.pdf
02 квітня 2020 16:04
16.1 ISO_English.pdf
02 квітня 2020 16:04
3.Проект договору.pdf
02 квітня 2020 16:04
13. СЕС на дошки.pdf
02 квітня 2020 16:04
12. Сертифікати дошки.pdf
02 квітня 2020 16:04
8. Довідка про доставку.pdf
02 квітня 2020 16:04
1.6 СТАТУТ.pdf
02 квітня 2020 16:04
1.4 НАКАЗ.pdf
02 квітня 2020 16:04
4. Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 57 132,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 15:41

Документи

07 квітня 2020 15:41
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:40
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
57 132,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2020 15:41
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:40
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 09:03
Дод. угода №31-1 від 12.06.2020р. до дог. №31 від 24.04.2020р..pdf зміни до договору
12 червня 2020 09:00
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 13:53
Договір №31 від 24.04.2020р..pdf укладений
24 квітня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 57 132,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 522,00 UAH)