Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
271 398,00 UAH
UA-2020-03-25-000211-b ecb51ddd297246ca977f5616e82376b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Німак

+380506639084 kalush_school1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Калуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Калуської міської ради Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 23922831
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Івана Франка, 6
Контактна особа: Оксана Німак
+380506639084
kalush_school1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:20
Очікувана вартість: 271 398,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, м.Калуш, вул. Івана Франка, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 09:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Послуги їдалень_2.pdf
25 березня 2020 09:17
ТД_Послуги їдалень_2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000003 ● c969fcfd286c467bab0dadb5555aec05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 11:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.09.2020 №57

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.09.2020 №57


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3
UA-2020-03-25-000211-b 25.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФО Семеніхіна Леся Федорівна 269 292,00
UAH
269 292,00
UAH
Документи
ФОП Федорів Микола Миколайович 271 398,00
UAH
271 398,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 18:53
Електронний підпис
28 квітня 2020 20:43
тендерна пропозиція
28 квітня 2020 20:41
довідка про несудимість
09 квітня 2020 11:02
Електронний підпис
09 квітня 2020 10:00
тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 10:00
свідоцтво.pdf
09 квітня 2020 10:00
проект договору_1.pdf
09 квітня 2020 10:00
проект договору.pdf
09 квітня 2020 10:00
меню двотижневе.pdf
09 квітня 2020 10:00
анкета учасника.pdf
09 квітня 2020 10:00
медичні книжки.pdf
09 квітня 2020 10:00
лист-погодження.pdf
09 квітня 2020 10:00
довідка-згода.pdf
09 квітня 2020 10:00
довідка_працівники.pdf
09 квітня 2020 10:00
довідка_підпис.pdf
09 квітня 2020 10:00
довідка_безпечність.pdf
09 квітня 2020 10:00
довідка майно.pdf
09 квітня 2020 10:00
гарантійний лист.pdf
09 квітня 2020 10:00
витяг1.pdf
09 квітня 2020 10:00
витяг 2.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 21:04
Електронний підпис
08 квітня 2020 21:00
свідоцтво.pdf
08 квітня 2020 21:00
Єдиний податок.pdf
08 квітня 2020 21:00
Анкета учасника.pdf
08 квітня 2020 21:00
Лист погодження.pdf
08 квітня 2020 21:00
Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2020 21:00
Проект договору.pdf
08 квітня 2020 21:00
Технічні вимоги.pdf
08 квітня 2020 21:00
Меню вартістю 22,00 грн..pdf
08 квітня 2020 21:00
Меню вартістю 18,00 грн..pdf
08 квітня 2020 21:00
Меню вартістю 12,00 грн..pdf
08 квітня 2020 21:00
медичні книжки.pdf
08 квітня 2020 21:00
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФО Семеніхіна Леся Федорівна

ФОП Федорів Микола Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО Семеніхіна Леся Федорівна
#2996604366
Переможець 269 292,00
UAH
27 квітня 2020 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФО Семеніхіна Леся Федорівна
#2996604366
269 292,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 16:57
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 17:09
ДУ 5.pdf зміни до договору
21 січня 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:37
ДУ 4_2-20_ЗОШ №1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:21
ДУ 3_2-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 08:40
ДУ 2_2-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:23
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 12:19
ЗОШ 1.pdf зміни до договору
12 червня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 11:53
Договір 2.pdf укладений
14 травня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 2/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 180 122,00
UAH