Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з забезпечення організації та проведення «KHARKIV FAMILY FEST»)
Очікувана вартість
1 480 000,00 UAH
UA-2020-03-24-004792-b e9e8ff4718e84b599acb84d96090afef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Стрюк

+380975172253 kz_club@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Харківський міський комплексний центр клубів за місцем проживання"
Код ЄДРПОУ: 38384920
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м. Харків, майдан Павлівський, 2
Контактна особа: Артем Стрюк
+380975172253
kz_club@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 19:25
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 13:43
Очікувана вартість: 1 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з забезпечення організації та проведення «KHARKIV FAMILY FEST»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, м.Харків, територія надавача послуг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником за фактом надання послуг на підставі підписаного акту наданих послуг, шляхом післяоплати у розмірі 100% кількості наданих послуг в гривнях, в межах надходження бюджетних асигнувань на казначейський рахунок Замовника протягом 30 календарних днів з дати отримання послуг на розрахунковий рахунок Виконавця. На підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 року № 1070 Замовник може здійснити попередню оплату послуг, що закуповуються в розмірі 100% його вартості, а саме: _________________ грн. протягом 5 банківських днів з моменту надання рахунка. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ" 1 477 700,00
UAH з ПДВ
1 477 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД" 1 480 000,00
UAH з ПДВ
1 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 18:32
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:31
МВД-д-р Ятіна.pdf
21 квітня 2020 18:31
ДФС Фінплат.zip
15 квітня 2020 21:33
Електронний підпис
15 квітня 2020 21:31
ФІНПЛАТІНУМ КОМПАНІ.rar
15 квітня 2020 21:31
Статут_.pdf
15 квітня 2020 21:31
Опис до Статуту.pdf
15 квітня 2020 21:31
Документи пропозиції.pdf
15 квітня 2020 21:31
Відомості.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 16:52
Статутні та інші.pdf
13 квітня 2020 16:52
Пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ"

ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ"
#40731200
Переможець 1 477 700,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 22:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 22:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ"
#40731200
1 477 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 15:45
Додаткова угода 1.pdf укладений
11 листопада 2020 15:44
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 10:19
Договор 2.pdf укладений
04 травня 2020 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: В зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуги, що є предметом закупівлі