Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
160,00 UAH
UA-2020-03-24-004524-b 07034f8db2a644a59c83f6c0fa0b44d7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Богуцький

+380983948413 jurist.km@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 41316723
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Денис Богуцький
+380983948413
jurist.km@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться за фактично надані послуги. Замовник проводить оплату наданих Виконавцем послуг згідно рахунку протягом 4-х (чотирьох) банківських днів після підписання Сторонами акту наданих послуг (виконаних робіт). Покупець здійснює оплату за послуги згідно статі видатків КЕКВ 2640.2. - "витрати по обслуговуванню потерпілих та інвалідів" Пiсляоплата 4 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЖУРАКІВСЬКИЙ ОЛЕГ РОМАНОВИЧ
#2679615457
Переможець 160,00
UAH
24 березня 2020 17:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 17:45
IMG_0004.pdf укладений
24 березня 2020 17:44