Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Знаряддя» код 44510000-8 за ДК 021:2015 (насадки змінні до ручного інструменту)
Очікувана вартість
1 449 162,37 UAH
UA-2020-03-24-004229-b 01318a7d557944b4b878fd6c8be1877b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 12:00
Очікувана вартість: 1 449 162,37 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
113 найменувань
«Знаряддя» код 44510000-8 за ДК 021:2015 (насадки змінні до ручного інструменту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:36
ЗТД Насадки змінні до ручного інструменту.docx
02 квітня 2020 16:36
Перелік змін1.docx
02 квітня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:36
ЗТД Насадки змінні до ручного інструменту.docx
24 березня 2020 16:51
ТД Насадки змінні до ручного інструменту.docx
02 квітня 2020 16:36
Перелік змін1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 26 березня 2020 17:10
Дата відповіді: 31 березня 2020 09:48
прошу уточнити поз. 103 - може маєте на увазі 160х5,0 (180х5,0 не буває) поз. 106-113 фреза кінцева з циліндричним чи конічним хвостовиком?якщо конічний - який конус морзе? яка кількість пер у фрезах?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Стосовно поз.103. в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. У фрезах кінцевих хвостовик циліндричний. Кількість пер у фрезах – 4.
технічні характеристики
Дата подання: 26 березня 2020 17:38
Дата відповіді: 31 березня 2020 09:55
різці поз. 45-46 розточні для глухих чи наскрізних отворів?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Різці поз. 45-46 для наскрізних отворів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-24-004229-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВКФ"ААС Дніпро", Код ЄДРПОУ:33667995
Дата подання: 07 травня 2020 11:19
Скарга
Скарга та Вимога до замовника

щодо рішення про відхилення в рамках оголошення «Знаряддя» код 44510000-8 за ДК 021:2015 (насадки змінні до ручного інструменту)

Згідно інформаціі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «ААС Дніпро» ,(оголошення № UA-2020-03-24-004229-b), нашу пропозицію було відхиленно на підставі того що:
Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Відповідно до частини п’ятої розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації переможець тендеру у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документ, що підтверджує відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, зазначений в пункті 1 таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації.

Станом на 29.04.2020 року переможцем торгів не надано документ, що підтверджує відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а саме:
- Документ, який містить відомості про відсутність судимості, виданий Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення ГУ МВС, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі не раніше ніж за 90 днів до дати його подання про те, що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, або фізичну особу, яка є Учасником не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку.

Пояснюємо:
Що станом на 29.04.2020 року документи, Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті, а саме документи відповідно до частини п’ятої розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, що підтверджує відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, зазначений в пункті 1 таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації, було надано в повному обсязі 16.04.2020р.

Ви опираючись на нібито не надання цих документів а також на строк, в який були надані ці документи , посилаючись на строк «що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір», відхилили нашу пропозицію не правомірно!

Маємо право вказати вам на те що –
1) Відповідно до ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” в чинній редакціі № 114-IX від 19.09.2019 -Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
2) Закон не містить вимоги, що документи мають бути надані виключно протягом 5-денного строку з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, натомість визначено лише кінцевий термін для надання таких документів!!!!!!
3) Якщо учасник надав всі необхідні документи, які відповідають вимогам замовника, ще у складі своєї пропозиції - вони мають вважатися наданими у строк, що не перевищує 10-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір.!




Зазначеним вище , Вимагаємо:

- скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВКФ» ААС Дніпро» в рамках оголошення «Знаряддя» код 44510000-8 за ДК021:2015 (насадки змінні до ручного інструменту) в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 09:54
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ"ААС Дніпро" 998 719,68
UAH з ПДВ
888 542,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙМ РІЕЛТІ" 1 380 660,96
UAH з ПДВ
888 543,60
UAH з ПДВ
Документи
ООО "ТД "АЛЕКСАНДР" 1 009 741,50
UAH з ПДВ
969 320,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 11:30
Довідка МВС
16 квітня 2020 11:30
довілка налог
13 квітня 2020 12:58
Документы.rar

Публічні документи

13 квітня 2020 14:38
Електронний підпис
13 квітня 2020 14:37
Наказ на директора.pdf
13 квітня 2020 14:37
Відомості ЄДРПОУ.pdf
13 квітня 2020 14:37
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 14:32
Електронний підпис
13 квітня 2020 14:32
статут.pdf
13 квітня 2020 14:31
наказ на директора.pdf
13 квітня 2020 14:31
відомості ЕДРПОУ.pdf
13 квітня 2020 14:31
витяг ПДВ.pdf
13 квітня 2020 14:31
банківська гарантія.pdf
13 квітня 2020 14:31
довідка код доступу.pdf
13 квітня 2020 14:31
гарантійний лист.pdf
13 квітня 2020 14:31
технічна специфікація.pdf
13 квітня 2020 14:31
порівняльна таблиця.pdf
13 квітня 2020 14:31
лист про сертифікацію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ"ААС Дніпро"

ТОВ "ПРАЙМ РІЕЛТІ"

ООО "ТД "АЛЕКСАНДР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ"ААС Дніпро"
#33667995
Рішення скасоване 888 542,68
UAH з ПДВ
05 травня 2020 10:45
ТОВ "ВКФ"ААС Дніпро"
#33667995
Відхилено 888 542,68
UAH з ПДВ
05 травня 2020 10:48
ТОВ "ПРАЙМ РІЕЛТІ"
#33320024
Відхилено 888 543,60
UAH з ПДВ
08 травня 2020 13:55
ООО "ТД "АЛЕКСАНДР"
#38920229
Відхилено 969 320,40
UAH з ПДВ
14 травня 2020 17:16

Інформація про відміну

Дата відміни
14 травня 2020 17:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі