Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Персональні комп’ютери, монітори, принтери)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-03-24-003219-b 120ee79599ba4f668ceaa562dddd9639
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельничук Юлія Павлівна

+380432466220 vincpmsd3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 25502352
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Мельничук Юлія Павлівна
+380432466220
vincpmsd3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 15:12
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 15:12
Початок аукціону: 10 квітня 2020 13:44
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплекти
Персональний комп'ютер (робоче місце)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Монiтор LCD 21.5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Багатофункціональний пристрій кольоровий А4 з Wi-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ згідно видаткових накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:09
Проект-договору.docx
24 березня 2020 15:09
Технічні вимоги.docx
24 березня 2020 15:08
ТД відкриті торги Комп_ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 25 березня 2020 17:53
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:18
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Будуть розглядатись пропозиції саме з тими технічними характеристиками, що розміщені в оголошені, а саме процесори на базі Intel платформи. Системні блоки на базі AMD платформи розглядатись не будуть.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 27 березня 2020 10:11
Дата відповіді: 30 березня 2020 16:32
Шановний Замовник! Повідомляємо, що на даний час на ринку перебуває велика кількість контрафактної продукції, а саме пристроїв закупівля, яких планується Замовником. Доводимо до відома Замовника інформацію про те, що авторизовані сервісні центри не здійснюють гарантійне та сервісне обслуговування неоригінальної продукції. Тому, у випадку закупівлі неоригінального та контрафактного продукту Замовник не матиме змоги відремонтувати вказані і пристрої. З метою запобігання можливого постачання неякісної та неоригінальної продукції, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:"Учасник у складі пропозиції повинен надати лист від виробника або його офіційного представника в Україні".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, а також п. 4 ст.22 Закону наголошує на тому, що ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога надати лист від виробника предмета закупівлі або представника виробника у багатьох випадках є обмеженням конкуренції. Адже окремі виробники дотримуються практики: лист на якийсь товар, як правило, надається одному постачальнику і цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 223 111,20
UAH з ПДВ
218 357,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 224 190,00
UAH з ПДВ
218 359,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович 239 640,00
UAH з ПДВ
218 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 11:23
Електронний підпис
07 квітня 2020 11:22
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2020 11:22
Технічна специікація.pdf
07 квітня 2020 11:22
Проект договору.pdf
07 квітня 2020 11:22
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 10:22
Довідка_Кор_Юр_16.04..zip
16 квітня 2020 10:22
Довідка_Кор_Фіз_16.04..zip
15 квітня 2020 19:11
ДФС 06.04.zip
15 квітня 2020 19:11
МВС 06.04.zip
15 квітня 2020 19:11
Д_пункт_2,3,8_ч1ст 17.pdf
08 квітня 2020 21:45
Електронний підпис
08 квітня 2020 21:44
довідка санкції.pdf
08 квітня 2020 21:35
Проект-договору.pdf
08 квітня 2020 21:35
15936896_пропозиція.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 13:49
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Зубарик Олександр Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 218 357,88
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 16:44
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 218 359,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
218 359,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:59
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 09:44
компи ПДВ дод угода.pdf зміни до договору
13 травня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 14:49
Scan(6).pdf зміни до договору
07 травня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 15:46
договір укладений
28 квітня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 218 359,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 393,17 UAH)