Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
300,00 UAH
UA-2020-03-24-002729-b bc103ccb9315482d9faae4a0405f13a2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Богуцький

+380983948413 jurist.km@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 41316723
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Денис Богуцький
+380983948413
jurist.km@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір А-4 80г/м 500 аркушів клас - С Zoom Stora Enso
Ручка масляна автоматична синя Colibri АВ 1062 Axent
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 пачка
Папір А-4 80г/м 500 аркушів клас - С Zoom Stora Enso
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Ручка масляна автоматична синя Colibri АВ 1062 Axent
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює оплату за товар на умовах безготівкового перерахування коштів на рахунок продавця протягом 5 днів з дня укладення договору на підставі виставленого продавцем рахунку – фактури. Покупець здійснює оплату за товар згідно статі видатків КЕКВ 2640.1. - «Витрати по координації роботи зі страхувальниками та застрахованими особами» Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

24 березня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАЛІНІЙЧУК ГАЛИНА СЕРГІЇВНА
#3309019188
Переможець 300,00
UAH
24 березня 2020 14:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 14:14
Договір №3 ст2.jpg укладений
24 березня 2020 14:13
Договір №3 ст3.jpg укладений
24 березня 2020 14:13
Договір №3 ст1.jpg укладений
24 березня 2020 14:13