Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 39 «Світанок» Деснянського району міста Києва, вул. Мілютенка, 44-А
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-03-24-002178-b 312877d878da4fcaa86348f60517d056
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 13:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 13:01
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт місць загального користування в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 39 «Світанок» Деснянського району міста Києва, вул. Мілютенка, 44-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Мілютенка, 44-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 12:57
39 кап. ремонт МЗК.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 380 425,00
UAH з ПДВ
380 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 19:46
18. ЗВЕДЕНИЙ МЗК 39.pdf
02 квітня 2020 19:46
18. Договорная МЗК 39.pdf
02 квітня 2020 19:46
Договорная.docx
01 квітня 2020 10:07
сертифікати(1).pdf
01 квітня 2020 10:07
25. Про захист довк_лля.pdf
01 квітня 2020 10:07
23. Цінова пропозиція 39.pdf
01 квітня 2020 10:07
19. ДОГОВ_Р П_ДРЯДУ 39.pdf
01 квітня 2020 10:07
ресурс.docx
01 квітня 2020 10:07
Пояснювальна.docx
01 квітня 2020 10:07
Локальний.docx
01 квітня 2020 10:07
Зведений.docx
01 квітня 2020 10:07
Договорная.docx
01 квітня 2020 10:07
Дефектный_39.doc
01 квітня 2020 10:07
2020_ДЦ_ВРЗАК.doc
01 квітня 2020 10:07
18. Кошторис МЗК 39(2).pdf
01 квітня 2020 10:07
17. Без авансу.pdf
01 квітня 2020 10:07
15. Відгук по 292 школа.pdf
01 квітня 2020 10:07
14. КБ 2 КБ 3 Курчатова.pdf
01 квітня 2020 10:07
14. КБ 2 КБ 3 Драйзера, 46.pdf
01 квітня 2020 10:07
9. БАЛАНС 2019.pdf
01 квітня 2020 10:07
8. Копії посвідченнь.pdf
01 квітня 2020 10:07
7. Довідка про МТБ.pdf
01 квітня 2020 10:07
5. Довідка 4 ОПП.pdf
01 квітня 2020 10:07
5. Витяг ПДВ.pdf
01 квітня 2020 10:07
4. Витяг з ЄДР 31.03.2020.pdf
01 квітня 2020 10:07
1. Копія Статуту.pdf
01 квітня 2020 10:07
1. Копія опису ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 380 425,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 12:22

Документи

08 квітня 2020 12:21
прот 229.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
380 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2020 12:21
прот 229.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 10:17
ДУ 3 до Дог. 75.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 14:27
ДУ 2 до Дог. 75.PDF зміни до договору
23 квітня 2020 14:26
ДУ 1 до Дог. 75.PDF зміни до договору
17 квітня 2020 09:36
Дог. 75.PDF укладений
16 квітня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 371 496 грн. 00 коп. (Триста сімдесят одна тисяча чотириста дев’яносто шість грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 20% 61 916 грн. 00 коп. (шістдесят одна тисяча дев’ятсот шістнадцять грн. 00 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 666 грн. 00 коп. (шістсот шістдесят шість грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % - 111 грн. 00 коп.(сто одинадцять грн. 00 коп.). 2.Внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток №3) та складає: 370 830 грн. 00 коп. (триста сімдесят тисяч вісімсот тридцять грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 20% 61 805 грн. 00 коп. (шістдесят одна тисяча вісімсот п’ять грн. 00 коп.)». 3. Викласти Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 4 094 грн. 40 коп. (чотири тисячі дев’яносто чотири грн. 40коп.), в тому числі ПДВ 20% - 682 грн. 40 коп. (шістсот вісімдесят дві грн. 40 коп.). 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток № 3) та складає 366 735 грн. 60 коп. (триста шістдесят шість тисяч сімсот тридцять п’ять грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 61 122 грн. 60 коп. (шістдесят одна тисяча сто двадцять дві грн. 60 коп.)». 3. Викласти Додаток № 1 до Договору «Зведений кошторисний розрахунок» та Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції. 4. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31.12.2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами, згідно умов Договору.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML