Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
1 955,00 UAH
UA-2020-03-24-001412-b eec40bd7a8e646d088304b6b71afc86e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Богуцький

+380983948413 jurist.km@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 41316723
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Денис Богуцький
+380983948413
jurist.km@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір А-4 для лазерного друку 500 арк. Xerox Performer 80г/м2 клас С (1/5/200)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Продавець здійснює оплату за товар на умовах безготівкового перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 30 днів з дня укладення договору на підставі виставленого Продавцем рахунку. Покупець здійснює оплату за товар згідно статей видатків КЕКВ 2640.1. - "Витрати по координації роботи зі страхувальниками та застрахованими особами" Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 березня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧАДО"
#37512838
Переможець 1 955,00
UAH
24 березня 2020 11:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 11:44
ТОВ Чадо ст. 1.PDF укладений
24 березня 2020 11:42
ТОВ Чадо ст. 2.PDF укладений
24 березня 2020 11:42