Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33650000-1 «Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори» (вакцини для тварин, згідно специфікації).
Очікувана вартість
2 418,00 UAH
UA-2020-03-24-000846-c b716c8294ea14c41a134f1c1218775d8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тишкіна Ірина Вадимівна

+380442941306 tikaram@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська школа вищої спортивної майстерності
Код ЄДРПОУ: 02928114
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, проспект Павла Тичини 18
Контактна особа: Тишкіна Ірина Вадимівна
+380442941306
tikaram@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


вакцини для тварин, згідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 мл
ДК 021:2015 код 33650000-1 «Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори» (вакцини для тварин, згідно специфікації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Павла Тичини, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33650000-1 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється згідно заявки ПОКУПЦЯ. 3.2. ПОКУПЕЦЬ приймає Товар та може виставити у разі необхідності претензії ПОСТАЧАЛЬНИКУ по кількості та якості, керуючись відповідними нормативно – правовими актами України. 3.3. Приймання-передача Товару по кількості проводитися відповідно до товаросупровідних документів, по якості - відповідно до документів, що засвідчують його якість. 3.4. У випадку виявлення неякісного Товару, недостачі ПОКУПЕЦЬ зобов’язаний повідомити про це ПОСТАЧАЛЬНИКА в термін не пізніше, ніж за 24 години з моменту приймання Товару, з наступним оформленням претензії протягом 10 (десяти) календарних днів. 3.5. У випадку повернення неякісного Товару ПОКУПЕЦЬ зобов’язаний оформити накладну повернення. 3.6. Всі витрати які пов’язанні: з поверненням/обміном товару неналежної якості; з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні, акти виконаних робіт/послуг та інші.) через кур'єрську службу здійснюється за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕТМАРКЕТ ГРУП».
#41171078
Переможець 2 418,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 14:49

Документи

24 березня 2020 14:49
Електронний підпис
24 березня 2020 14:48
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 14:54
Договір.pdf укладений
24 березня 2020 14:53