Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (власний бюджет)
Очікувана вартість
78 973,30 UAH
UA-2020-03-24-000556-c 8e18e6c5308c4e75988f57ec38dc780c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марчук Людмила Вікторівна

+380626225472 kz.cpmsdb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська»
Код ЄДРПОУ: 37803279
Місцезнаходження: 84100, Україна , Донецька обл., місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
Контактна особа: Марчук Людмила Вікторівна
+380626225472
kz.cpmsdb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4707 шт
Ціна за одиницю: 16.78UAH з ПДВ
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначеної у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 березня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ровенська М.О.
#2953018144
Переможець 78 973,30
UAH
24 березня 2020 13:42

Документи

24 березня 2020 13:42
Електронний підпис
24 березня 2020 13:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 13:45
Договір укладений
24 березня 2020 13:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари 4707 шт 16,78
UAH з ПДВ