Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження програмного комплексу "UA-Бюджет Комплексний облік для бюджетних установ України"
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-03-24-000351-b 8cac3f520a1147d989e0c026e098365f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаршун

+380678984628 cmzakypki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052560
Вебсайт: http://vykonkom-tsmkr.gov.ua
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Контактна особа: Марина Шаршун
+380678984628
cmzakypki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


1.Надання інформаційно-консультаційних послуг по роботі з Програмою "UA-Бюджет Комплексний облік для бюджетних установ України".
2.Встановлення оновлень до конфігурації програмного продукту.
3.Виконання комплексу послуг з створення та доопрацювання документів з питань обліку в програмі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 людино-година
Послуги з супроводження програмного комплексу "UA-Бюджет Комплексний облік для бюджетних установ України"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця, вказаний у реквізитах даного Договору, в розмірі 100% вартості фактично наданих послуг, не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником рахунку (рахунків) на оплату, після підписання Замовником відповідного акта (актів) наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Лихограй Дмитро Григорович
#3048209891
Переможець 60 000,00
UAH
24 березня 2020 09:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 09:37
Договір №85.pdf укладений
24 березня 2020 09:36