Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40887956 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., м Хмельницький, вул Подільська 54 |
Контактна особа: |
Григоренко Олена Станіславівна +380966307035 khm2byh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2020 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 2 005 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 005,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1 Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання товару. 4.2. Оплата Замовником здійснюється повністю. 4.3. Оплата вважається здійсненою з дати зарахування відповідної суми грошових коштів на поточний рахунок Постачальника 4.4. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2020 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2020 10:23 |
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx | |
24 березня 2020 10:23 |
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
24 березня 2020 10:23 |
4.1 Додаток 1 Форма тендерна пропозиція.docx | |
24 березня 2020 10:23 |
4 Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-20-000040 ● 22281ecddff94545a0ff83a9bf03f054
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2020 19:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2020 № 30
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління –
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 20.05.2020 № 30
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
1. UA-2020-03-24-000142-a 24.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Ковальчук Г.В.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що за результатами проведеної процедури закупівлі Легковий автомобіль Ford Transit Custom MCA Combi 362 або еквівалент» (код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі), оголошення UA-2020-03-24-000142-a, між Замовником та ТОВ «Опус-Авто плюс» 18 травня 2020 року укладено договір №95/20-2. Після його оприлюднення електронною системою закупівель сформовано звіт про результати проведення процедури закупівлі. Також, у зв’язку з тим, що остання дата укладання договору припадала на 17 травня 2020 року, що будо вихідним днем (неділя), договір був підписаний 18 травня 2020 року, на наступний робочий день який йде за вихідним згідно цивільного законодавства. Разом з тим, у пункті (дата, місяць, рік) звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-03-24-000142-a допущено описку та зазначено «19 травня 2020 року». При цьому, вірним значенням є «18 травня 2020 року». Враховуючи вищевказане та згідно з роз’ясненням Мінекономрозвитку України №3302-05/40086-08 від 01.12.2015 року та листа ДКС України №24-10-08/21940 від 11.12.2019р. технічні (механічні) помилки в документах по проведенню закупівель виправляються шляхом оформлення відповідного протоколу. Повідомляємо, що протокол був зроблений та підписаний 19 травня 2020 року, про виправлення технічної (механічної) помилки та підписана відповідна додаткова угода до договору. Також, у зв’язку із тим, що дане виправлення не стосується істотних умов договору, дана додаткова угода не була опублікована відповідно до ЦКУ, ГКУ та ЗУ «Про публічні закупівлі»: інші зміни, що не стосується істотних (основних) умов договору, вносяться шляхом укладання додаткової угоди без оприлюднення таких змін відповідно до вимог ст..10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2020-07-27 16:07:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-09-08-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2019 №53 Хмельницький Про призначення перевірки закупівлі Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Призначити з 10 вересня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2020-03-24-000142-a, здійсненої Комунальним підприємством "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради. 2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі: БОЛДЕЦЬКА Наталія Павлівна начальник відділу контролю у сфері закупівель (керівник групи); САБАДАШ Дмитро Олегович провідний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
2020-09-08 13:37:14
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Опус-Авто плюс #35883530 |
Переможець |
2 003 594,30
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 16:08
|
договір | укладений |
19 травня 2020 15:35
|