Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль Ford Transit Custom MCA Combi 362 або еквівалент
Очікувана вартість
2 005 700,00 UAH
UA-2020-03-24-000142-a 06e5a21b21ac45cca18133c4cd3292b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Олена Станіславівна

+380966307035 khm2byh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40887956
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м Хмельницький, вул Подільська 54
Контактна особа: Григоренко Олена Станіславівна
+380966307035
khm2byh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 15:51
Очікувана вартість: 2 005 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 005,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од
Легковий автомобіль Ford Transit Custom MCA Combi 362 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1 Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання товару. 4.2. Оплата Замовником здійснюється повністю. 4.3. Оплата вважається здійсненою з дати зарахування відповідної суми грошових коштів на поточний рахунок Постачальника 4.4. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 10:23
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
24 березня 2020 10:23
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
24 березня 2020 10:23
4.1 Додаток 1 Форма тендерна пропозиція.docx
24 березня 2020 10:23
4 Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-20-000040 ● 22281ecddff94545a0ff83a9bf03f054
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 19:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.05.2020 № 30

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління –
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 20.05.2020 № 30

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
1. UA-2020-03-24-000142-a 24.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Ковальчук Г.В.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що за результатами проведеної процедури закупівлі Легковий автомобіль Ford Transit Custom MCA Combi 362 або еквівалент» (код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі), оголошення UA-2020-03-24-000142-a, між Замовником та ТОВ «Опус-Авто плюс» 18 травня 2020 року укладено договір №95/20-2. Після його оприлюднення електронною системою закупівель сформовано звіт про результати проведення процедури закупівлі. Також, у зв’язку з тим, що остання дата укладання договору припадала на 17 травня 2020 року, що будо вихідним днем (неділя), договір був підписаний 18 травня 2020 року, на наступний робочий день який йде за вихідним згідно цивільного законодавства. Разом з тим, у пункті (дата, місяць, рік) звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-03-24-000142-a допущено описку та зазначено «19 травня 2020 року». При цьому, вірним значенням є «18 травня 2020 року». Враховуючи вищевказане та згідно з роз’ясненням Мінекономрозвитку України №3302-05/40086-08 від 01.12.2015 року та листа ДКС України №24-10-08/21940 від 11.12.2019р. технічні (механічні) помилки в документах по проведенню закупівель виправляються шляхом оформлення відповідного протоколу. Повідомляємо, що протокол був зроблений та підписаний 19 травня 2020 року, про виправлення технічної (механічної) помилки та підписана відповідна додаткова угода до договору. Також, у зв’язку із тим, що дане виправлення не стосується істотних умов договору, дана додаткова угода не була опублікована відповідно до ЦКУ, ГКУ та ЗУ «Про публічні закупівлі»: інші зміни, що не стосується істотних (основних) умов договору, вносяться шляхом укладання додаткової угоди без оприлюднення таких змін відповідно до вимог ст..10 ЗУ «Про публічні закупівлі».

2020-07-27 16:07:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-09-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2019 №53 Хмельницький Про призначення перевірки закупівлі Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Призначити з 10 вересня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2020-03-24-000142-a, здійсненої Комунальним підприємством "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради. 2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі: БОЛДЕЦЬКА Наталія Павлівна начальник відділу контролю у сфері закупівель (керівник групи); САБАДАШ Дмитро Олегович провідний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

2020-09-08 13:37:14


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Опус-Авто плюс 2 005 600,00
UAH з ПДВ
2 003 594,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДІ-КРАЙ МОТОРЗ" 2 004 996,00
UAH з ПДВ
2 004 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2020 19:18
цінова оновлена
01 травня 2020 16:32
стаття 17
08 квітня 2020 16:46
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:44
35. Реєстр довідок.pdf
08 квітня 2020 16:44
33. Акт прийму передачі.pdf
08 квітня 2020 16:44
32. Дил договор ОАП 2017.pdf
08 квітня 2020 16:44
30. Фото товару.pdf
08 квітня 2020 16:44
24. Dovidka_20092420200770539848.pdf
08 квітня 2020 16:44
19. Проект договору.pdf
08 квітня 2020 16:44
18. Паспорт Басюк.pdf
08 квітня 2020 16:44
11. Протокол зборів.pdf
08 квітня 2020 16:44
5. Виписка ЕДРПОУ.pdf
08 квітня 2020 16:44
4. Статут почта.pdf
08 квітня 2020 16:44
3. ттх.docx.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 17:31
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:23
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2020 17:23
Копія Статуту.pdf
07 квітня 2020 17:23
Зображення авто.pdf
07 квітня 2020 17:23
Довідки з банку.pdf
07 квітня 2020 17:23
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Опус-Авто плюс

ТОВ "ВІДІ-КРАЙ МОТОРЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Опус-Авто плюс
#35883530
Переможець 2 003 594,30
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Опус-Авто плюс
#35883530
2 003 594,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:25
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 16:08
договір укладений
19 травня 2020 15:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 003 594,30
UAH (в тому числі ПДВ 333 932,38 UAH)