Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водовідведення - код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV90430000-0) - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
471 373,67 UAH
UA-2020-03-24-000140-b b2615d09343340938179f0f6c59d32aa
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соколенко

+380473340183 osvitasmilaprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38627941
Вебсайт: http://www.osvita.smila.com
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Перемоги, 18
Контактна особа: Ірина Соколенко
+380473340183
osvitasmilaprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» Антимонопольним комітетом України (далі - Комітет) ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Згідно з Порядком складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій, затвердженого постановою НКРЕКП від 19 березня 2015 року №826, внесення до Реєстру відомостей про суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця. Відомості щодо суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України. Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника в зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОДГЕО» є єдиним виконавцем житлово-комунальних послуг в м.Сміла з централізованого водовідведення, заміна його може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а також з обслуговуванням водовідвідних мереж. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОДГЕО» зареєстровано під порядковим номером 15 в Реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення побутових відходів станом на 31.12.2018 року в Черкаській області, що формується Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, що опублікований на офіційному веб - сайті НКРЕКП). Зважаючи на вищенаведене, отримання послуг водовідведення неможливе від інших постачальників, окрім як від КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВОДГЕО».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 08:57
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29781 метр кубічний
Водовідведення - код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV90430000-0) - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 (підпорядковані заклади дошкільної освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2020 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 08:53
прготокол_организация_ВВ 24032020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000008 ● 6fd723da6f774424882a63cf6088fb6e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 12:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

08.04.2020 № 22
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 08.04.2020 № 22

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
4 UA-2020-03-24-000140-b, 24.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-08 12:38:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-24-000140-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступного питання:
- з яких підстав договір від 31.03.2020 № 88ВВ/100, укладений за результатами процедури закупівлі ID: UA-2020-03-24-000140-b, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу не в повному обсязі, а саме без додатку Додатку № 1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-10 09:06:44

Про надання пояснення

Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради надає пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі згідно з предметом: «Водовідведення – код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV90430000-0) - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-05-000936-b) з наступного питання: - договір від 31.03.2020 №88ВВ/100, укладений за результатами процедури закупівлі ID: UA-2020-03-24-000140-b, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу не в повному обсязі, а саме без додатку до Договору – Додатку № 1.
Під час сканування Замовником документів закупівлі згідно з предметом: «Водовідведення – код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV90430000-0) - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-05-000936-b) для розміщення на платформі виникла технічна помилка, а саме: у файл з розширенням *pdf не додано Додаток 1 до Договору від 31.03.2020 № 88ВВ/100.
Усуваємо дане порушення шляхом оприлюднення Додатку 1 до Договору від 31.03.2020 № 88ВВ/100.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-10 09:12:28

Про надання пояснення

Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради надає пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі згідно з предметом: «Водовідведення – код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV90430000-0) - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-05-000936-b) з наступного питання: - договір від 31.03.2020 №88ВВ/100, укладений за результатами процедури закупівлі ID: UA-2020-03-24-000140-b, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу не в повному обсязі, а саме без додатку до Договору – Додатку № 1.
Під час сканування Замовником документів закупівлі згідно з предметом: «Водовідведення – код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV90430000-0) - 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-05-000936-b) для розміщення на платформі виникла технічна помилка, а саме: у файл з розширенням *pdf не додано Додаток 1 до Договору від 31.03.2020 № 88ВВ/100.
Усуваємо дане порушення шляхом оприлюднення Додатку 1 до Договору від 31.03.2020 № 88ВВ/100.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-16 13:56:51

Про надання пояснення

Згідно висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ, щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Сторони домовилися розірвати Договір від 31.03.2020 № 88 ВВ/100, укладений між Споживачем та Постачальником закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2020-04-24 10:40:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Замовник розірвав договір про закупівлю

2020-04-24 11:24:16

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДГЕО"
#30794986
Переможець 471 373,67
UAH з ПДВ
24 березня 2020 08:57

Документи

24 березня 2020 08:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 08:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДГЕО"
#30794986
471 373,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2020 08:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 13:22
ДУ_1_дог_88ВВ100 16042020.pdf укладений
16 квітня 2020 13:21
ДУ_1_дог_88ВВ100 16042020.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 13:15
ДУ_1_дог_88ВВ100 16042020.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 09:02
Додаток1дог88ВВ100 10042020.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 16:43
договир_100 31032020.pdf укладений
31 березня 2020 10:05
договир_100 31032020.pdf укладений
31 березня 2020 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 до Договору 88 ВВ/100
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ, щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Сторони домовилися розірвати Договір від 31.03.2020 № 88 ВВ/100, укладений між Споживачем та Постачальником закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод». 2. Зменшити загальну суму Договору на 441823,27 грн. (чотириста сорок одна тисяча вісімсот двадцять три грн. 27 коп.). Сума Договору після внесення змін складає 29550,40 грн. (двадцять дев’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% 4925,07 грн. 3. Зменшити об’єм послуг каналізаційних на 27914,03 м3, загальний об’єм послуг каналізаційних складає 1866,97 м3. 4. З моменту набрання чинності цією угодою зобов’язання Сторін, що виникли відповідно до Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договором. 5. Сторони не несуть юридичну відповідальність одна перед одною за припинення зобов’язань за Договором від 31.03.2020 № 88 ВВ/100. 6. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання. 7. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках – по одному для кожної із Сторін, є невід’ємною складовою частиною Договору від 31.03.2020 № 88 ВВ/100.
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ, щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Сторони домовилися розірвати Договір від 31.03.2020 № 88 ВВ/100, укладений між Споживачем та Постачальником закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод». 2. Зменшити загальну суму Договору на 441823,27 грн. (чотириста сорок одна тисяча вісімсот двадцять три грн. 27 коп.). Сума Договору після внесення змін складає 29550,40 грн. (двадцять дев’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% 4925,07 грн. 3. Зменшити об’єм послуг каналізаційних на 27914,03 м3, загальний об’єм послуг каналізаційних складає 1866,97 м3. 4. З моменту набрання чинності цією угодою зобов’язання Сторін, що виникли відповідно до Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договором. 5. Сторони не несуть юридичну відповідальність одна перед одною за припинення зобов’язань за Договором від 31.03.2020 № 88 ВВ/100. 6. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання. 7. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках – по одному для кожної із Сторін, є невід’ємною складовою частиною Договору від 31.03.2020 № 88 ВВ/100.
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 550,40
UAH (в тому числі ПДВ 4 925,06 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ, щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель Сторони домовилися розірвати Договір від 31.03.2020 №88ВВ/100, укладений між Споживачем та Постачальником закупівлі за предметом «ДК021:2015:90430000-0—Послуги з відведення стічних вод».