Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев з територій кладовищ м.Львова
Очікувана вартість
950 435,00 UAH
UA-2020-03-23-004836-b 2246e3158c5f4b3abdc8ac0a9697cec6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аносова Ірина Володимирівна

380222753415 lviv_obriad@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Виробничо-реставраційний комбінат обрядових послуг"
Код ЄДРПОУ: 02128230
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, Костя Левицького 94
Контактна особа: Аносова Ірина Володимирівна
380222753415
lviv_obriad@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 11:25
Очікувана вартість: 950 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев з територій кладовищ м.Львова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 17:51
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-004836-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 22 квітня 2020 12:11
Пропозиція ФОП Дробина Д.О. не відповідає вимогам тендерної документації
Пропозиція ФОП Дробина Д.О. не відповідає вимогам тендерної документації
1. Пропозиція ФОП Дробина Д.О. не відповідає кваліфікаційним вимогам
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.2.3 Додатку 1 (Вимоги до кваліфікації учасників) учасники повинні надати наступну інформацію:
- Довідка, в довільній формі про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев (відповідно до Додатку 4 тендерної документації). Обов’язкова наявність серед кваліфікованих працівників Учасника верхолаза/альпініста,/арбориста /або ін,, який має допуск до висотно-верхолазних робіт, робіт на висоті.
- До довідки про наявність працівників повинна бути надана сканкопія діючого на момент подання пропозиції посвідчення/дозволу або ін документу, що підтверджує допуск працівника (інформація про якого наведена у довідці) до висотно-верхолазних робіт та/або робіт на висоті
Таким чином, як випливає з умов тендерної документації, кожен учасник закупівлі повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції Довідку, в довільній формі про наявність кваліфікованих працівників, тобто працівників повинно бути щонайменше двоє, серед яких повинен бути принаймні один верхолаз.
ФОП Дробина Д.О.. надав відповідну довідку лише на одного працівника.
Крім того, у довідці про наявність МТБ та обладнання, ФОП Дробина Д.О. вказав автовишку та автомобіль вантажопідйомністю до 5 т,, якими користується на правах оренди. Тому він повинен мати у складі своїх працівників водія автомобіля вантажопідйомністю до 5 т,, та водія (машиніста) автовишки і вони повинні бути обов’язково вказані у довідці про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги. Замість цього ФОП Дробина Д.О. у довідці про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги зазначив, що «У разі потреби, будуть додатково залучені працівники відповідної кваліфікації», чим сам підтвердив, по на час розкриття тендерних пропозицій мав лише одного працівника – Дробину Дмитро Олександровича, що є грубим порушенням умов тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Дробина Д.О. не відповідає кваліфікаційним умовам тендерної документації.

2. Кошторис ФОП Дробина Д.О. не відповідає технічним умовам закупівлі.

Відповідно до умов тендерної документації кожен Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати «кошторис на надання послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев».
. ФОП Дробина Д.О. на цю вимогу надав у складі пропозиції файл Кошторис.pdf. Кошторисна документація повинна бути відповідним чином підписана – або відповідним фахівцем кошторисником, який склав цю документацію, або керівником відповідного підприємства. Кошторисна документація ФОП Дробина Д.О. ніким не підписана.
Крім того, у «Підсумковій відомості ресурсів» відсутня бензопилка, що є грубим порушенням умов технічного завдання і таким чином кошторисний розрахунок ціни пропозиції не відповідає технічним, кількісним та якісним умовам закупівлі

Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо відмінити рішення протоколу від 16 квітня 2020р,та дискваліфікувати пропозицію ФОП Дробина Д.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2020 23:47
ФОП Яловенко О.О, подав 22.04.2020р о 12:11 вимогу про невідповідність пропозиції ФОП Дробина Д.О вимогам тендерної документації та дискваліфікації пропозиції ФОП Дробина Д.О (ідентифікатор UA-2020-03-23-004836-b.b1)
Уважно розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Щодо питання першого.
Згідно з частиною четвертою статті 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерною документацією, а саме п.2.3 Додатка 1 (Вимоги до кваліфікації учасників), не конкретизовано, яку кількість кваліфікованих працівників повинен мати Учасник, для надання всього обсягу послуг, чим враховано вимоги закону та права всіх Учасників, які пропонують однаково якісні послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев. Тендерною документацією передбачалася обовязкова наявність -верхолаза/альпініста/арбориста, або ін, який має допуск до висотно-верхолазних робіт, робіт на висоті з наявним діючим посвідченням/дозволом або ін.документом, що підтверджує допуск працівника (інформація про якого наведена у довідці) до висотно-верхолазних робіт та/або робіт на висоті. Учасник ФОП Дробина Д.О надав в своїй пропозиції інформацію, згідно вимог тендерної документації.
У своїй пропозиції, учасник ФОП Дробина Д.О зазначив що, спецтехніка, а саме: автовишка та автомобіль, вантажопідйомністю до 5 т орендовані. Відповідно до ст.805 ЦК України оренда транспортного засобу, можлива з екіпажем (водієм), який його обслуговує (зокрема, у випадку відсутності у орендаря працівників, які мають спеціальні навички роботи з орендованою спецтехнікою); в такому випадку екіпаж (водій) не припиняє трудові відносини з орендодавцем та витрати на їх утримання несе орендодавець. Враховуючи зазначене, Учасник може і не мати у складі своїх працівників- водія автомобіля вантажопідйомністю до 5 т та водія автовишки. В такому випадку Учасник не повинен вказувати інформацію про водіїв спецтехніки у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Враховуючи вище вказане пропозиція Учасника ФОП Дробин Д.О відповідає кваліфікаційним умовам тендерної документації.
Щодо питання другого.
На виконання вимог тендерної документації Учасник ФОП Дробина Д.О у складі своє пропозиції надав підписаний на кожні сторінці ФОП Дробина Д.О, кошторис на надання послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев.
Бензопила та кількість маш-год, чітко відображені у локальних кошторисах.
У Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-2 на видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев з територій кладовищ м.Львова із залученням верхолаза відображені всі пункти з усіма назвами, об’ємами і годинами роботи, є наявна бензопила – 224,5 маш.год, кількість год відповідає тех.умовам Замовника.
У Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-2 на видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев з територій кладовищ м.Львова із застосуванням автогідропідіймачів вдображені всі пункти з усіма назвами, об’ємами і годинами роботи, є наявна бензопила – 981,41 маш.год, кількість год відповідає тех.умовам Замовника
Не відображення у підсумковій відомості ресурсів бензопили, не є порушенням умов технічного завдання, оскільки години роботи бензопили чітко передбачені у локальних кошторисах. Оскільки окремої розцінки вартості роботи бензопили в локальному кошторисі нема, то з нього випливає, що вартість роботи бензопили здійснюється за рахунок прибутку Учасника, на що він має повне право. Кошторисний розрахунок ціни пропозиції відповідає технічним, кількісним та якісним умовам закупівлі. Тому, кошторис ФОП Дробина Д.О відповідає технічним умовам закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що не має підстав для дискваліфікації Учасника, оскільки пропозиція ФОП Дробина Д.О відповідає вимогам тендерної документації Замовника, в цілому, та щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям та технічним умовам закупівлі, а рішення про визначення ФОП Дробина Д.О переможцем закупівлі Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев з територій к-щ м.Львова (77210000-5) прийнято з дотриманням вимог, норм та положень ЗУ «Про публічні закупівлі», та тендерної документації.
Голова тендерного комітету Річняк О.Я

Документи подані скаржником

22 квітня 2020 12:11
Вииога ФОП Дробина.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000088 ● df80f37aceb34c6889acca9b4d18ade7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.05.2020 № 75

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-23-004836-b 23.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2020-05-04-000088) За висновком Західного офісу Держаудитслужби (Львівська обл) про результати моніторингу закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги (Послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев з територій кладовищ м.Львова), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-004836-b (далі- Висновок) встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме порушення норм частини 1 статті 30 Закону. Західний офіс Держаудитслужби зобовязує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору та заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом пяти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновком встановлено Порушення Замовником норм частини 1 статті 30 Закону, в частині невідхилення тендерної пропозиції ФОП Дробина Дмитро Олександрович, Не погоджуючись з Висновком, надаємо аргументовані заперечення до Висновку. Вимогами додатку 3 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону переможець торгів повинен у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, завантажити через електронний майданчик в системі «Прозорро» довідку (чи документ іншої форми) у визначеному чинним законодавством вигляді (або нотаріально засвідчену копію), щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видану уповноваженим на це органом не давніше десяти днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Примітками до додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що у випадку отримання переможцем торгів вказаних у цьому додатку документів у визначеному чинним законодавством електронному виді або іншому але такому який дає можливість онлайн їх перевірки їх справжності (легітимності/автентичності) переможець оприлюднює їх через електронний майданчик в системі «Прозорро» у формі, що дає можливість онлайн перевірки їх справжності (легітимності/автентичності). На виконання зазначеної вимоги ФОП Дробина Дмитро Олександрович 18.04.2020р завантажено Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 16.04.2020р № 22465, що видана ГУ ДПС У Львівській області, у визначеному чинним законодавством вигляді, та формі, що дає можливість онлайн перевірки її справжності (легітимності/автентичності) Відповідно до п.7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що затверджена Наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018р № 733 (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27.09.2018р за № 1102/32554) «довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Отримання платником ФОП ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ Довідки в електронній формі реалізовано через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login. Функціонал надає можливість заповнити і подати заяву в електронній формі та отримати в електронній формі один з документів: Довідку або лист-відмову. Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Тендерний комітет Замовника здійснив перевірку інформації поданої Учасником і здійснив перевірку справжності (легітимності/автентичності) даної довідки. Інформація, отримана в ході перевірки підтвердила дійсність довідки про відсутність заборгованості від 16.04.2020 року, наданої Учасником. Відповідно до ч.2 ст.17 Закону, Замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника у разі, якщо учасник має заборгованості із сплати податків і зборі (обовязкових платежів) Відповідно до вище викладеного, Висновок щодо порушення п.2 ч.1 ст.30 Закону є безпідставним. З боку Замовника відсутні порушення вимог п.2 ч.1 ст.30 Закону в частині невідхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Дробина Дмитро Олександрович. Замовником було дотримано всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі». Голова тендерного комітету Річняк О.Я

2020-05-15 12:29:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Керуючись п.10 ст.7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу
Дата публікації: 22 травня 2020

Документи:

22 травня 2020 18:49
Електронний підпис
22 травня 2020 18:47
IMG_20200522_0004.pdf
22 травня 2020 18:47
IMG_20200522_0005.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ 712 286,00
UAH з ПДВ
648 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 789 382,49
UAH з ПДВ
649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Деревій 890 002,15
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Джива Дмитро Дмитрович 919 968,00
UAH з ПДВ
745 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЛКА РОМАН БОРИСОВИЧ 939 996,15
UAH з ПДВ
775 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 22:43
Податкова.pdf
18 квітня 2020 22:43
МВС.pdf
08 квітня 2020 12:41
Установчі документи.pdf
08 квітня 2020 12:41
Технічне завдання.pdf
08 квітня 2020 12:41
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 12:41
Паспорт.pdf
08 квітня 2020 12:41
Кошторис.pdf
08 квітня 2020 12:41
Досвід.pdf
08 квітня 2020 12:40
Дозвіл.pdf
08 квітня 2020 12:40
Довідки.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 14:58
Електронний підпис
08 квітня 2020 14:54
Кошторис.pdf
08 квітня 2020 14:54
довідка працівники.pdf
08 квітня 2020 14:54
довідка обладнання.pdf
08 квітня 2020 14:54
Паспорт.pdf
08 квітня 2020 14:54
Код.pdf
08 квітня 2020 14:54
Витяг з ЄДР 28022020.pdf
08 квітня 2020 14:54
Витяг єдиний податок.pdf
08 квітня 2020 14:54
стаття 17.pdf
08 квітня 2020 14:54
довідка Статут.pdf
08 квітня 2020 14:54
Довідка підпис.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 16:00
Ф-6 плановий кошторис.pdf
07 квітня 2020 16:00
Ф-3 технічні вимоги.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 21:52
Електронний підпис
07 квітня 2020 20:50
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ 001.pdf
07 квітня 2020 20:49
Лист- згода 001.pdf
07 квітня 2020 20:48
КОШТОРИС 001.pdf
07 квітня 2020 20:47
Проект Договору 001 (1).pdf
07 квітня 2020 20:45
Копія паспорта, ІПН 001.pdf
07 квітня 2020 20:45
2.9. Лист щодо вкл. ПДВ 001.pdf
07 квітня 2020 20:42
Договір Турка 1 з 3 001.pdf
07 квітня 2020 20:35
2.2. Виписка з ЄДР 001.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 00:29
Електронний підпис
08 квітня 2020 00:29
Установчі документи.pdf
08 квітня 2020 00:29
ТП.pdf
08 квітня 2020 00:29
Посвідчення.pdf
08 квітня 2020 00:29
Паспорт.pdf
08 квітня 2020 00:29
Кошторис.pdf
08 квітня 2020 00:29
Досвід, оплата, відгук.pdf
08 квітня 2020 00:29
Довідки.pdf
08 квітня 2020 00:29
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ Деревій

ФОП Джива Дмитро Дмитрович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЛКА РОМАН БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3535906154
Переможець 648 900,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБИНА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3535906154
648 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 18:40
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 11:46
договір № 31.pdf укладений
28 квітня 2020 11:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 648 900,00
UAH