Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів.
Очікувана вартість
208 000,00 UAH
UA-2020-03-23-004656-b 038f960f5ddd45378ef43d396a12079c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрільців Юрій Євгенович

032263-53-66 school36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа I-III ступенів №36 м. Львова
Код ЄДРПОУ: 20834316
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, В.Великого, 55б
Контактна особа: Стрільців Юрій Євгенович
032263-53-66
school36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 13:45
Очікувана вартість: 208 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 55б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 12:46
Тендерна документація зі змінами.docx
27 березня 2020 12:43
Зміни до ТД.docx
23 березня 2020 17:16
Тендерна документація обладнання.docx
27 березня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 12:46
Тендерна документація зі змінами.docx
27 березня 2020 12:43
Зміни до ТД.docx
23 березня 2020 17:16
Тендерна документація обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики екрану
Дата подання: 23 березня 2020 18:19
Дата відповіді: 24 березня 2020 11:36
Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, яким характеристикам повинен відповідати екран?
Відповідь: Добрий день. Екран повинен бути на стійці (тринозі), білий, розмір 172/130 , 200/150 або подібний, скручування полотна.
Тендер
Дата подання: 24 березня 2020 12:57
Дата відповіді: 24 березня 2020 16:02
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Згідно проекту договору постачальник зобов'язується поставити товари та забезпечити гарантійне обслуговування устаткування. Можливе встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання , але за рахунок постачальника.
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 24 березня 2020 23:49
Дата відповіді: 27 березня 2020 12:52
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-004656-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 24 березня 2020 23:48
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2020 12:54
Зміни внесені до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 199 879,14
UAH з ПДВ
198 838,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 203 848,50
UAH з ПДВ
199 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 09:37
Електронний підпис
03 квітня 2020 09:36
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 09:36
Витяг з ЄДР.pdf
03 квітня 2020 09:36
Проект договору.pdf
03 квітня 2020 09:36
Технічна специфікація.pdf
03 квітня 2020 09:36
Довідка щодо санкцій.pdf
03 квітня 2020 09:36
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 20:16
Електронний підпис
07 квітня 2020 20:15
Certificate-190662.jpg
07 квітня 2020 20:15
Certificate-190579.pdf
07 квітня 2020 20:15
Certificate-190572.jpg
07 квітня 2020 20:15
Certificate-190235.pdf
07 квітня 2020 20:15
Сертифікат Lenovo V130.pdf
07 квітня 2020 20:15
Гигиена.jpg
07 квітня 2020 20:15
Гигиена 2.jpg
07 квітня 2020 20:15
Висновок СЕС Lenovo V130-14IGM.pdf
07 квітня 2020 20:15
25. Проект договору.pdf
07 квітня 2020 20:15
21. Витяг з ЄДР від 30.03.pdf
07 квітня 2020 20:15
19. Довідка про ПДВ.pdf
07 квітня 2020 20:15
17. Витяг ПДВ (копія).pdf
07 квітня 2020 20:15
03. Статут (копія).pdf
07 квітня 2020 20:15
02. Порівняльна таблиця.pdf
07 квітня 2020 20:15
01. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 198 838,80
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:44
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 199 872,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 14:35

Документи

10 квітня 2020 12:40
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:33
Протокол.pdf

Документи

13 квітня 2020 14:33
Електронний підпис
13 квітня 2020 14:32
Протокол.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
13 квітня 2020 14:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі