Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-03-23-004039-b 86a99c75cee746d9b14662bb472e52e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Каськов

+380981302301 arzsp.mtz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 25575049
Місцезнаходження: 33005, Україна , Рівненська обл., М.РІВНЕ , ВУЛ. ПАВЛЮЧЕНКА БУД. 23
Контактна особа: Руслан Каськов
+380981302301
arzsp.mtz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 16:08
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 16:08
Початок аукціону: 09 квітня 2020 14:56
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Павлюченка, 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
25000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Павлюченка, 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 16:09
Тендерна документація АРЗ СП 2020 рік ПАЛЬНЕ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація НАфтобаза
Дата подання: 28 березня 2020 16:31
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:41
Шановний Замовник! У пункті 5 - Додатку 4 до ТД потрібно надати "Учасник повинен мати розширену мережу автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) та нафтобази зокрема і на території Рівненської області.". Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників щодо "нафтобази у Рівненській області", так як Учасник, який має "договори зберігання нафтопродуктів " у інших областях України і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно додатку 4 до ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Так як поставка Товару здійснюється транспортом УЧАСНИКА (п.5.3. договору), тому РОЗТАШУВАННЯ НАФТОБАЗИ зовсім не впливає на виконання умов постачання, так як за умовами договору постачання відбувається на СКЛАД ЗАмовника (місце поставки), а не транспортом Замовника з бази Учасника. Це дає підстави вважати інтерес Замовника щодо певного кола учасників/учасника. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо розташування нафтобази (рішення від 06.02.2019 № 1292-р/пк-пз у процедурі № UA-2019-01-14-001063-b) вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині (додаток 5 до тендерної документації), де вказані виключно розташування нафтобази у Рівненській області. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
В тендерній документації Замовником зазначено, що Учасник процедури закупівлі повинен мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу, інформації надавши у вигляді довідки складену у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має власні/орендовані: АЗС або АЗС партнерів, наявність нафтобази та бензовози.
Дана інформація дає можливість Замовнику встановити, що Учасник спроможний працювати на ринку нафтопродуктів України тобто мати спроможність продавати, поставляти нафтопродукти, є в наявності працівники які мають відповідний досвід роботи, тобто Учасник являється потужною установою яка може забезпечувати нафтопродуктами протягом 2019 року.
Тому Замовник передбачив наявність нафтобази (власної,партнерської, орендованої) зокрема і на території Рівненської області
Отже для виконання завдань за призначенням, Замовник має бути впевнений в тому, що в Учасника достатнє обладнання та матеріально-технічна база, за допомогою якої він спроможний здійснювати продаж нафтопродуктів протягом 2019 року..
Пунктом 4.3 тендерної документації передбачено поставка товару дрібно гуртовими партіями мінімальна партія поставки 500 літрів, що означає отримання нафтопродуктів не тільки з нафтобази, але при необхідності в разі ліквідації надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру можна було б заправляти техніку із найближчої АЗС на території Рівненської області.
З огляду на вище вказане, а також в першу чергу для виконання підрозділом завдань за призначенням, Замовник не вбачає за можливість прийняти Ваше звернення.
З надією на порозуміння!
Дискримінація АЗС
Дата подання: 28 березня 2020 16:32
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:41
Шановний Замовник! У пункті 5 - Додатку 4 до ТД потрібно надати "Учасник повинен мати розширену мережу автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) та нафтобази зокрема і на території Рівненської області.". Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що поставки проводяться дрібно гуртовими партіями (п.4 Додатку 4 до ТД) та п.5.2 і 5.3 Договору, а не талонами (смарт-картами тощо), тому наявність мережі АЗС НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ПОСТАЧАННЯ ПАЛИВА «дрібно гуртовими партіями». Це дає підстави вважати інтерес Замовника щодо певного кола учасників/учасника , які мають мережу АЗС у Рівненські області. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 4 до тендерної документації), де вказані виключно розширена мережа АЗС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
В тендерній документації Замовником зазначено, що Учасник процедури закупівлі повинен мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу, інформації надавши у вигляді довідки складену у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має власні/орендовані: АЗС або АЗС партнерів, наявність нафтобази та бензовози.
Дана інформація дає можливість Замовнику встановити, що Учасник спроможний працювати на ринку нафтопродуктів України тобто мати спроможність продавати, поставляти нафтопродукти, є в наявності працівники які мають відповідний досвід роботи, тобто Учасник являється потужною установою яка може забезпечувати нафтопродуктами протягом 2019 року.
Тому Замовник передбачив наявність нафтобази (власної,партнерської, орендованої) зокрема і на території Рівненської області
Отже для виконання завдань за призначенням, Замовник має бути впевнений в тому, що в Учасника достатнє обладнання та матеріально-технічна база, за допомогою якої він спроможний здійснювати продаж нафтопродуктів протягом 2019 року..
Пунктом 4.3 тендерної документації передбачено поставка товару дрібно гуртовими партіями мінімальна партія поставки 500 літрів, що означає отримання нафтопродуктів не тільки з нафтобази, але при необхідності в разі ліквідації надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру можна було б заправляти техніку із найближчої АЗС на території Рівненської області.
З огляду на вище вказане, а також в першу чергу для виконання підрозділом завдань за призначенням, Замовник не вбачає за можливість прийняти Ваше звернення.
З надією на порозуміння!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 840 000,00
UAH з ПДВ
789 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВІКОМ РІВНЕ" 890 000,00
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" 985 000,00
UAH з ПДВ
801 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 11:33
Електронний підпис
14 квітня 2020 11:33
ДФС.p7s
14 квітня 2020 11:33
ДФС.pdf
14 квітня 2020 11:33
Стоянський юстиція.zip
14 квітня 2020 11:33
Кучабська юстиція.zip
14 квітня 2020 11:33
Кучабська ІО.p7s
14 квітня 2020 11:33
Кучабська ІО.pdf
14 квітня 2020 11:32
Довідка.zip
08 квітня 2020 15:59
Електронний підпис
08 квітня 2020 15:59
завірені ДПЛ.PDF
08 квітня 2020 15:59
завірені ДПЗ.PDF
08 квітня 2020 15:59
завірені А-95.pdf
08 квітня 2020 15:59
завірені А-92.pdf
08 квітня 2020 15:59
Установчі документи.7z
08 квітня 2020 15:59
Інші документи.7z
08 квітня 2020 15:59
Реєстр (1).pdf
08 квітня 2020 15:59
Технічна специфікація.pdf
08 квітня 2020 15:59
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 15:59
Проект договору (2).pdf
08 квітня 2020 15:59
Додаток №6.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 14:23
Електронний підпис
03 квітня 2020 13:40
додаток6.pdf
03 квітня 2020 13:28
додаток5.pdf
03 квітня 2020 13:23
додаток3.pdf
03 квітня 2020 10:20
додаток4.pdf
03 квітня 2020 10:20
додаток1.pdf
03 квітня 2020 10:20
додаток2.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 11:28
Електронний підпис
08 квітня 2020 11:22
7 інші критерії.pdf
08 квітня 2020 11:22
6 технічні критерії.pdf
08 квітня 2020 11:22
5 критерії ст17.pdf
08 квітня 2020 11:22
2 титульна сторінка.pdf
08 квітня 2020 11:22
1 реєстр документів.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 17:16
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:16
Копія Статута.pdf
07 квітня 2020 17:16
Копія Сертифікату ДП.pdf
07 квітня 2020 17:16
Копія договора №28.pdf
07 квітня 2020 17:16
Копія витягу ПДВ.pdf
07 квітня 2020 17:16
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
07 квітня 2020 17:15
Довідка про СК.pdf
07 квітня 2020 17:15
Гарантійний лист.pdf
07 квітня 2020 17:15
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВІКОМ РІВНЕ"

ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 789 750,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
789 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:04
img635.jpg укладений
03 січня 2021 13:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:00
img632.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 15:59
img631.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:17
Додаткова угода 7.jpg зміни до договору
18 грудня 2020 14:16
Додаткова угода 7 (2).jpg зміни до договору
18 грудня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:13
Додаткова угода 6 (2).jpg зміни до договору
18 грудня 2020 14:12
Додаткова угода 6.jpg зміни до договору
18 грудня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 09:49
img561.jpg зміни до договору
15 грудня 2020 09:48
img560.jpg зміни до договору
15 грудня 2020 09:48
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 16:46
img514.jpg зміни до договору
07 грудня 2020 16:34
img515.jpg зміни до договору
07 грудня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 16:12
img547.jpg зміни до договору
10 серпня 2020 16:12
img548.jpg зміни до договору
10 серпня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 11:48
img519.jpg зміни до договору
15 липня 2020 11:47
img520.jpg зміни до договору
15 липня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 09:02
img198.jpg зміни до договору
24 червня 2020 09:01
img199.jpg зміни до договору
24 червня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 16:28
Договір.pdf укладений
29 квітня 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 622 499,54
UAH (в тому числі ПДВ 103 749,92 UAH)