Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-03-23-004039-b ● 86a99c75cee746d9b14662bb472e52e3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 25575049 |
Місцезнаходження: | 33005, Україна , Рівненська обл., М.РІВНЕ , ВУЛ. ПАВЛЮЧЕНКА БУД. 23 |
Контактна особа: |
Руслан Каськов +380981302301 arzsp.mtz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 16:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 16:08 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 14:56 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Павлюченка, 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
25000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Павлюченка, 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 16:09 |
Тендерна документація АРЗ СП 2020 рік ПАЛЬНЕ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація НАфтобаза
Дата подання: 28 березня 2020 16:31
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:41
Шановний Замовник! У пункті 5 - Додатку 4 до ТД потрібно надати "Учасник повинен мати розширену мережу автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) та нафтобази зокрема і на території Рівненської області.".
Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників щодо "нафтобази у Рівненській області", так як Учасник, який має "договори зберігання нафтопродуктів " у інших областях України і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно додатку 4 до ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Так як поставка Товару здійснюється транспортом УЧАСНИКА (п.5.3. договору), тому РОЗТАШУВАННЯ НАФТОБАЗИ зовсім не впливає на виконання умов постачання, так як за умовами договору постачання відбувається на СКЛАД ЗАмовника (місце поставки), а не транспортом Замовника з бази Учасника.
Це дає підстави вважати інтерес Замовника щодо певного кола учасників/учасника.
Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо розташування нафтобази (рішення від 06.02.2019 № 1292-р/пк-пз у процедурі № UA-2019-01-14-001063-b) вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині (додаток 5 до тендерної документації), де вказані виключно розташування нафтобази у Рівненській області.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
В тендерній документації Замовником зазначено, що Учасник процедури закупівлі повинен мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу, інформації надавши у вигляді довідки складену у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має власні/орендовані: АЗС або АЗС партнерів, наявність нафтобази та бензовози.
Дана інформація дає можливість Замовнику встановити, що Учасник спроможний працювати на ринку нафтопродуктів України тобто мати спроможність продавати, поставляти нафтопродукти, є в наявності працівники які мають відповідний досвід роботи, тобто Учасник являється потужною установою яка може забезпечувати нафтопродуктами протягом 2019 року.
Тому Замовник передбачив наявність нафтобази (власної,партнерської, орендованої) зокрема і на території Рівненської області
Отже для виконання завдань за призначенням, Замовник має бути впевнений в тому, що в Учасника достатнє обладнання та матеріально-технічна база, за допомогою якої він спроможний здійснювати продаж нафтопродуктів протягом 2019 року..
Пунктом 4.3 тендерної документації передбачено поставка товару дрібно гуртовими партіями мінімальна партія поставки 500 літрів, що означає отримання нафтопродуктів не тільки з нафтобази, але при необхідності в разі ліквідації надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру можна було б заправляти техніку із найближчої АЗС на території Рівненської області.
З огляду на вище вказане, а також в першу чергу для виконання підрозділом завдань за призначенням, Замовник не вбачає за можливість прийняти Ваше звернення.
З надією на порозуміння!
Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
В тендерній документації Замовником зазначено, що Учасник процедури закупівлі повинен мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу, інформації надавши у вигляді довідки складену у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має власні/орендовані: АЗС або АЗС партнерів, наявність нафтобази та бензовози.
Дана інформація дає можливість Замовнику встановити, що Учасник спроможний працювати на ринку нафтопродуктів України тобто мати спроможність продавати, поставляти нафтопродукти, є в наявності працівники які мають відповідний досвід роботи, тобто Учасник являється потужною установою яка може забезпечувати нафтопродуктами протягом 2019 року.
Тому Замовник передбачив наявність нафтобази (власної,партнерської, орендованої) зокрема і на території Рівненської області
Отже для виконання завдань за призначенням, Замовник має бути впевнений в тому, що в Учасника достатнє обладнання та матеріально-технічна база, за допомогою якої він спроможний здійснювати продаж нафтопродуктів протягом 2019 року..
Пунктом 4.3 тендерної документації передбачено поставка товару дрібно гуртовими партіями мінімальна партія поставки 500 літрів, що означає отримання нафтопродуктів не тільки з нафтобази, але при необхідності в разі ліквідації надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру можна було б заправляти техніку із найближчої АЗС на території Рівненської області.
З огляду на вище вказане, а також в першу чергу для виконання підрозділом завдань за призначенням, Замовник не вбачає за можливість прийняти Ваше звернення.
З надією на порозуміння!
Дискримінація АЗС
Дата подання: 28 березня 2020 16:32
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:41
Шановний Замовник! У пункті 5 - Додатку 4 до ТД потрібно надати "Учасник повинен мати розширену мережу автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) та нафтобази зокрема і на території Рівненської області.".
Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що поставки проводяться дрібно гуртовими партіями (п.4 Додатку 4 до ТД) та п.5.2 і 5.3 Договору, а не талонами (смарт-картами тощо), тому наявність мережі АЗС
НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ПОСТАЧАННЯ ПАЛИВА «дрібно гуртовими партіями». Це дає підстави вважати інтерес Замовника щодо певного кола учасників/учасника , які мають мережу АЗС у Рівненські області.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 4 до тендерної документації), де вказані виключно розширена мережа АЗС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
В тендерній документації Замовником зазначено, що Учасник процедури закупівлі повинен мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу, інформації надавши у вигляді довідки складену у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має власні/орендовані: АЗС або АЗС партнерів, наявність нафтобази та бензовози.
Дана інформація дає можливість Замовнику встановити, що Учасник спроможний працювати на ринку нафтопродуктів України тобто мати спроможність продавати, поставляти нафтопродукти, є в наявності працівники які мають відповідний досвід роботи, тобто Учасник являється потужною установою яка може забезпечувати нафтопродуктами протягом 2019 року.
Тому Замовник передбачив наявність нафтобази (власної,партнерської, орендованої) зокрема і на території Рівненської області
Отже для виконання завдань за призначенням, Замовник має бути впевнений в тому, що в Учасника достатнє обладнання та матеріально-технічна база, за допомогою якої він спроможний здійснювати продаж нафтопродуктів протягом 2019 року..
Пунктом 4.3 тендерної документації передбачено поставка товару дрібно гуртовими партіями мінімальна партія поставки 500 літрів, що означає отримання нафтопродуктів не тільки з нафтобази, але при необхідності в разі ліквідації надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру можна було б заправляти техніку із найближчої АЗС на території Рівненської області.
З огляду на вище вказане, а також в першу чергу для виконання підрозділом завдань за призначенням, Замовник не вбачає за можливість прийняти Ваше звернення.
З надією на порозуміння!
Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
В тендерній документації Замовником зазначено, що Учасник процедури закупівлі повинен мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу, інформації надавши у вигляді довідки складену у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має власні/орендовані: АЗС або АЗС партнерів, наявність нафтобази та бензовози.
Дана інформація дає можливість Замовнику встановити, що Учасник спроможний працювати на ринку нафтопродуктів України тобто мати спроможність продавати, поставляти нафтопродукти, є в наявності працівники які мають відповідний досвід роботи, тобто Учасник являється потужною установою яка може забезпечувати нафтопродуктами протягом 2019 року.
Тому Замовник передбачив наявність нафтобази (власної,партнерської, орендованої) зокрема і на території Рівненської області
Отже для виконання завдань за призначенням, Замовник має бути впевнений в тому, що в Учасника достатнє обладнання та матеріально-технічна база, за допомогою якої він спроможний здійснювати продаж нафтопродуктів протягом 2019 року..
Пунктом 4.3 тендерної документації передбачено поставка товару дрібно гуртовими партіями мінімальна партія поставки 500 літрів, що означає отримання нафтопродуктів не тільки з нафтобази, але при необхідності в разі ліквідації надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру можна було б заправляти техніку із найближчої АЗС на території Рівненської області.
З огляду на вище вказане, а також в першу чергу для виконання підрозділом завдань за призначенням, Замовник не вбачає за можливість прийняти Ваше звернення.
З надією на порозуміння!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
789 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВІКОМ РІВНЕ" |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" |
985 000,00
UAH з ПДВ
|
801 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
789 750,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 13:04
|
img635.jpg | укладений |
03 січня 2021 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:00
|
img632.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:59
|
img631.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:17
|
Додаткова угода 7.jpg | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:16
|
Додаткова угода 7 (2).jpg | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:13
|
Додаткова угода 6 (2).jpg | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:12
|
Додаткова угода 6.jpg | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 09:49
|
img561.jpg | зміни до договору |
15 грудня 2020 09:48
|
img560.jpg | зміни до договору |
15 грудня 2020 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:46
|
img514.jpg | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:34
|
img515.jpg | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:12
|
img547.jpg | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:12
|
img548.jpg | зміни до договору |
10 серпня 2020 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2020 11:48
|
img519.jpg | зміни до договору |
15 липня 2020 11:47
|
img520.jpg | зміни до договору |
15 липня 2020 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 09:02
|
img198.jpg | зміни до договору |
24 червня 2020 09:01
|
img199.jpg | зміни до договору |
24 червня 2020 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 16:28
|
Договір.pdf | укладений |
29 квітня 2020 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |