Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво загальноосвітньої школи І-ступеня з дошкільним закладом на вул. Пасічна,9 в с. Підгороднє Тернопільського району Тернопільської області. Коригування.
Очікувана вартість
28 821 288,00 UAH
UA-2020-03-23-003306-b 6e9f59d942c54591bfc0141651489ae8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копанська Любов Русланівна

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Копанська Любов Русланівна
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 15:19
Очікувана вартість: 28 821 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 106,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво загальноосвітньої школи І-ступеня з дошкільним закладом на вул. Пасічна,9 в с. Підгороднє Тернопільського району Тернопільської області. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, с. Підгороднє, вул. Пасічна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 09:43
Тендерна документація будівництво Нова редакція .docx
23 березня 2020 15:18
Тендерна документація будівництво .docx
25 березня 2020 09:34
Зміни до тенд. Підгороднє.pdf
23 березня 2020 15:18
Титульна ст. Підгороднє.pdf
23 березня 2020 15:17
Додаток 1 Перелік документів .docx
23 березня 2020 15:17
Додаток 2 Технічне завдання .rtf
23 березня 2020 15:15
Додаток 3 Лист - згода .docx
23 березня 2020 15:15
Додаток 4 Цінова пропозиція .docx
23 березня 2020 15:14
Додаток 5 Проект договору .docx
23 березня 2020 15:14
Додаток 6 Перелік субпідрядників .docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-22-000094 ● 05cdf753dea041da8341245205ec7a8a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2021 № 332

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-03-23-003306-b 23.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-27 16:01:25

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі з будівництва загальноосвітньої школи І-ступеня з дошкільним закладом на
вул. Пасічна, 9 в с. Підгороднє Тернопільського району Тернопільської області. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-23-003306-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-29 14:07:37

Пояснення на запит Держаудитслужби України від 27.09.2021

Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 27.09.2021 року. Відповідно до експертного звіту (позитивно) від 31.01.2020 № 20-0016-20, затвердженого директором ДП «Укрдержбудекспертиза» А. А. Лучка, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: Будівництво загальноосвітньої школи І-ступеня з дошкільним закладом на вул. Пасічна, 9 в с. Підгороднє Тернопільського району Тернопільської області. Коригування. (замовник – Підгороднянська сільська рада), загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 31 січня 2020 року складає – 29597,642 тис. грн. затверджена Рішенням Підгороднянської сільської ради від 31.01.2020 року № 09 та наказом начальника управління капітального будівництва №34-од від 31.03.2020 року. Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.02.2020 року № 201-р об’єкт: «Будівництво загальноосвітньої школи І-ступеня з дошкільним закладом на вул. Пасічна, 9 в с. Підгороднє Тернопільського району Тернопільської області. Коригування.» включено до Переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2020 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, у тому числі тих, що фінансуються з метою погашення кредиторської заборгованості, зареєстрованої органами Державної казначейської служби станом на 1 січня 2020 р. Розпорядженням голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 19.03.2020 №188/01.02-01 управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації визнано замовником робіт з метою виконання проєкту: Будівництво загальноосвітньої школи І-ступеня з дошкільним закладом на вул. Пасічна,9 в с. Підгороднє Тернопільського району Тернопільської області. Коригування., фінансування якого передбачається за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку та співфінансування з місцевого бюджету.
Зазначаємо, що вимога додаткового оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлена пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів”, який набрав чинності 19.12.2020 згідно з змінами, внесеними постановою КМУ від 16.12.2020 року №1266.
Звертаємо увагу, що закупівля оголошена 23.03.2020, тобто до набрання чинності постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 згідно з якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 в частині встановлення вимоги оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином вищезазначене обгрунтування не оприлюднювалось додатково на власному веб-сайті.
Вищезазначені документи надаються до пояснення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ 22 094 947,89
UAH з ПДВ
22 094 947,89
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 26 639 290,99
UAH з ПДВ
26 350 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 27 321 264,00
UAH з ПДВ
26 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 28 793 067,77
UAH з ПДВ
27 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 17:56
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:55
Довідка МТБ.pdf
07 квітня 2020 17:53
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:50
Реєстр.pdf
07 квітня 2020 17:50
Довідка.pdf
07 квітня 2020 17:49
Кошторис Підгороднє.rar
07 квітня 2020 17:49
Календарний графік.pdf
07 квітня 2020 17:49
ДОВІДКА банк Альянс.PDF
07 квітня 2020 17:49
Гарантія FW_ ецп.rar
07 квітня 2020 17:49
3Локальні кошториси.pdf
07 квітня 2020 17:49
2Локальні кошториси.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 17:55
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:32
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:19
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:09
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:05
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:35
101.imd
17 квітня 2020 15:35
Документи переможця.pdf
07 квітня 2020 17:25
Електронний підпис
07 квітня 2020 16:07
Електронний підпис
07 квітня 2020 16:02
ТЧ 249.imd
07 квітня 2020 16:01
Проект договору.pdf
07 квітня 2020 16:00
КК Штатний розпис.pdf
07 квітня 2020 15:51
Цінова пропозиція.pdf
07 квітня 2020 15:51
ІД Статут.PDF
07 квітня 2020 15:51
ІД banking_licence_ПУМБ.pdf
07 квітня 2020 15:51
ІД banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
07 квітня 2020 15:51
ІД Опис до Статуту.PDF
07 квітня 2020 15:50
ІД Довідка санкції.pdf
07 квітня 2020 15:50
ІД Довідка субпідряд.pdf
07 квітня 2020 15:50
ІД Довідка_140 000,00 UAH.pdf
07 квітня 2020 15:50
ІД GUARANTEE_140 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
07 квітня 2020 15:50
ІД GUARANTEE_140 000,00 UAH.pdf
07 квітня 2020 15:50
ІД Чинні дозвола.pdf
07 квітня 2020 15:50
ІД Ліцензія з додатком.PDF
07 квітня 2020 15:50
ІД Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 13:55
Електронний підпис
07 квітня 2020 13:51
Реєстр документів.pdf
07 квітня 2020 13:51
23. Оригінал опису.ІД..pdf
07 квітня 2020 13:51
22. Оригінал статуту.ІД..pdf
07 квітня 2020 13:51
5.2. Штатний розпис. КК..pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 15:36
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:35
34. Цінова пропозиція.pdf
07 квітня 2020 15:35
4. ІД. Копія статуту.pdf
07 квітня 2020 15:35
22. Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
Відхилено 22 094 947,89
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 15:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 26 350 800,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
26 350 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 16:29
Додаткова угода №6 до дог №70.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 14:50
додаткова угода №5 до дог №70.pdf зміни до договору
12 травня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:35
додаткова угода №4 до дог №70.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:34
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:19
додаткова угода №3 до дог №70.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 15:52
додаткова угода №2 до дог №70.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 14:45
додаткова угода №1 до дог №70.pdf зміни до договору
10 червня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 10:03
Договір № 70.pdf укладений
30 квітня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1. розділу 3 "Ціна договору" доповнити пункт 12.1. розділу 12 "Строк дії договору" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу фінансування з місцевого бюджету на 2020 рік. "Доповнити договір підпунктом 3.1.1 "Ціна договору"
Номер договору про закупівлю: № 70
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із збільшенням обсягу фінансування з місцевого бюджету на 2020 рік в сумі 1 960 833.00 грн. домовились Розділ 3. Пункт 3.1.1 "Ціна договору" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 70
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу фінансування з державного бюджету на 2020 рік в сумі 2 225 141,45 грн. Розділ 3. Пункт 3.1.1 "Ціна договору" викласти в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: № 70
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1.1. розділу 3. "Ціна договору" доповнити словами такого змісту Розділ "Юридичні адреси сторін" доповнити розрахунковим рахунком. Додаток: Календарний план із змінами (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: № 70
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Зменшити обсяги закупівлі з урахуванням фактичних обсягів видатків, відповідно Актів приймання виконаних робіт. Пункт 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" викласти в новій редакції. Додаток 1 до договору "Договірна ціна" викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 856 319,13
UAH (в тому числі ПДВ 3 476 053,19 UAH)