Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015- 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марки А-92, Дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 561 301,00 UAH
UA-2020-03-23-000935-a ● 5d1443897fab494493324734f0ad8c29
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 02145642 |
Вебсайт: | http://metodcentr-prr.at.ua |
Місцезнаходження: | 38721, Україна , Полтавська обл., Сем'янівка Полтавський район, вул. Центральна, буд. 23 |
Контактна особа: |
Веретільник Наталія Володимирівна +380532222907 buxosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 1 561 301,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 613,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37909 літр
Бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтавський район, навчальні заклади, підпорядковані Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
14584 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтавський район, навчальні заклади, підпорядковані Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата проводиться протягом 30-ти днів з дати підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 16:26 |
таблиця змін до ТД.docx | |
31 березня 2020 16:26 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
23 березня 2020 17:14 |
проект договору.docx |
31 березня 2020 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2020 16:26 |
таблиця змін до ТД.docx
|
|||
31 березня 2020 16:26 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
|||
23 березня 2020 17:14 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-23-000935-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 26 березня 2020 15:54
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Просимомо видалити дискримінаційні вимоги, що містяться у Додатку 1 документації до закупівлі UA-2020-03-23-000935-a: "Не менше 5 (п’яти) власних або орендованих АЗС в межах Полтавського району. Документи, що підтверджують право власності або договори оренди АЗС надаються обов’язково у складі пропозиції". Вимога щодо надання права власності на АЗС, або договору оренди визнанна дискримінаційную багаточисленними рішеннями АМКУ. Таким чином і вимоги: "11. Копія ліцензії на право зберігання пального ( на кожне місце зберігання пального)
12. Копія ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним з додатком" відповідно до законодавства можуть виконати лише Учасники, які використовують АЗС за договорами оренди та за правом власності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, аби суб'єкти господарювання, що є емітентами талонів та мають у використанні АЗС за іншими договорами, аніж ті, що зазначені вище, мали змогу взяти участь у закупівлі. Також просимо привести вимогу щодо надання ліцензій до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
12. Копія ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним з додатком" відповідно до законодавства можуть виконати лише Учасники, які використовують АЗС за договорами оренди та за правом власності. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, аби суб'єкти господарювання, що є емітентами талонів та мають у використанні АЗС за іншими договорами, аніж ті, що зазначені вище, мали змогу взяти участь у закупівлі. Також просимо привести вимогу щодо надання ліцензій до норм чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 16:04
Доброго дня! Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
При цьому чинне законодавство у сфері ліцензування видів господарської діяльності не передбачає винятків для провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що накуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) (пп.2-5 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі »).
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
При складанні тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом (ДК 021:2015) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин марки А-92, Дизельне паливо) ) Замовником відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із переліком не менше 5 АЗС власних або орендованих в межах Полтавського району із документальним підтвердженням право власності або договори оренди АЗС, за формою наведеною у Додатку 4.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Європейський суд з прав людини надає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання». Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує «законної мети» або ж відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Зауважимо, що для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації, а встановлення вищевказаного кваліфікаційного критерію не обмежує участь у процедурах закупівель учасників, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності, а тому відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію замовником не має на меті обмежити конкуренцію чи надати переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування замовнику відпуску пального на АЗС за талонами в продовж всього терміну їх дії, і виконання договірних зобов’язань не повинно залежати від наявності у переможця закупівлі договорів на постачання, зберігання нафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язань третіх осіб. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією безперебійного відпуску пального за його ж талонами на цих АЗС. Пальним будуть користуватися шкільні автобуси, які здійснють підвезення учнів до навчальних закладів та в зворотньому напрямку. Дана кваліфікаційна вимога була висунута для забезпечення безперебійного проведення навчального процесу.
Одночасно повідомляємо, що дискримінаційною вимога визнається виключно за рішенням Антимонопольного комітету України - державного органу із спеціальним статусом, що повинен забезпечити державний захист конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель. Навчальні заклади, які підпорядковані Відділу освіти, культури та молоді Полтавської РДА розташовані на території Полтавського району, кожен шкільний автобус має свій затверджений маршрут, згідно якого списується паливо, а якщо АЗС розташовані дуже віддалено від навчальних закладів, то це додаткове використання палива, це тягне за собою перевикористання бюджетних коштів та може зірвати навчальний процес. З повагою, тендерний комітет.
При цьому чинне законодавство у сфері ліцензування видів господарської діяльності не передбачає винятків для провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що накуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) (пп.2-5 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі »).
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
При складанні тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом (ДК 021:2015) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин марки А-92, Дизельне паливо) ) Замовником відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із переліком не менше 5 АЗС власних або орендованих в межах Полтавського району із документальним підтвердженням право власності або договори оренди АЗС, за формою наведеною у Додатку 4.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Європейський суд з прав людини надає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання». Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує «законної мети» або ж відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Зауважимо, що для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації, а встановлення вищевказаного кваліфікаційного критерію не обмежує участь у процедурах закупівель учасників, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності, а тому відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію замовником не має на меті обмежити конкуренцію чи надати переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування замовнику відпуску пального на АЗС за талонами в продовж всього терміну їх дії, і виконання договірних зобов’язань не повинно залежати від наявності у переможця закупівлі договорів на постачання, зберігання нафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язань третіх осіб. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією безперебійного відпуску пального за його ж талонами на цих АЗС. Пальним будуть користуватися шкільні автобуси, які здійснють підвезення учнів до навчальних закладів та в зворотньому напрямку. Дана кваліфікаційна вимога була висунута для забезпечення безперебійного проведення навчального процесу.
Одночасно повідомляємо, що дискримінаційною вимога визнається виключно за рішенням Антимонопольного комітету України - державного органу із спеціальним статусом, що повинен забезпечити державний захист конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель. Навчальні заклади, які підпорядковані Відділу освіти, культури та молоді Полтавської РДА розташовані на території Полтавського району, кожен шкільний автобус має свій затверджений маршрут, згідно якого списується паливо, а якщо АЗС розташовані дуже віддалено від навчальних закладів, то це додаткове використання палива, це тягне за собою перевикористання бюджетних коштів та може зірвати навчальний процес. З повагою, тендерний комітет.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" |
889 056,60
UAH з ПДВ
|
889 056,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 143 183,50
UAH з ПДВ
|
1 143 183,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 259 832,00
UAH з ПДВ
|
1 259 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" #38194448 |
Переможець |
889 056,60
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 18:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 09:20
|
додаткова 3 до дог. 105.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 16:37
|
додаткова 2 до дог. 105.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 16:31
|
додаткова 1 до дог. 105.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2020 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 12:53
|
договір 105.pdf | укладений |
29 квітня 2020 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |