Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стрічка конвеєрна)
Очікувана вартість
2 756 974,38 UAH
UA-2020-03-23-000773-c ● 2df229131a1b452e80866514a2ba4cd4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вуглегірська ТЕС ПАТ "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00131245 |
Місцезнаходження: | 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ |
Контактна особа: |
Синча Роман +380624957307 tender@utes.centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 2 756 974,38 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 756,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 82000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
код ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стрічка конвеєрна)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
901.75 м.кв.
Стрічка конвеєрна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника у наступному порядку: протягом 60 календарних днів після підписання Акта приймання-передачі Продукції. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 14:54 |
Перелік змін.pdf | |
30 березня 2020 14:54 |
42410000-3_ЗТД.doc |
30 березня 2020 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 березня 2020 14:54 |
Перелік змін.pdf
|
|||
30 березня 2020 14:54 |
42410000-3_ЗТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо оформлення документації у період карантину
Дата подання: 25 березня 2020 11:28
Дата відповіді: 27 березня 2020 10:14
Шановний Замовнику! Чи можливо надати документацію за підписом КЕП? Уповноважена особа та більшість працівників згідно законодавства у період карантину знаходяться у режимі віддаленного доступу. Дякуємо!
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-23-000773-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 23 квітня 2020 17:53
Голові тендерного комітету Молчанову Вадиму Олександровичу
Відповідно до протоколу №210 засідання тендерного комітету Вуглегорської ТЕС ПАТ "Центренерго" від 23.04.20р., м. Світлодарськ визначений переможцем учасник ПрАТ "Азовкабель" , проте тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) Учасник надав в складі пропозиції DIN 22102-1:1991-04., в даний час зазначений стандарт не діє. На сьогоднішній день є діючим та актуальним: DIN 22102-1:2014-01.
На підставі вищевикладеного, ПрАТ "Азовкабель" у складі своєї пропозиції не підтвердив вимоги п.8 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації, а саме «Найменування продукції зазначеній в комерційній пропозиції, викласти згідно нормативного документа за яким її виготовлено, а також в складі тендерної пропозиції, надати Замовнику копію цього документу, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою».
2) Учасник надає в складі пропозиції «Сертифікат Експертизи типу модуль В» без додатку1 до Сертифікату експертизи типу №UA.TR.006.B.61100-18 від 13.07.2018 р.
На підставі вищевикладеного, ПрАТ "Азовкабель" у складі своєї пропозиції не підтвердив вимоги п.3 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації, а саме «на продукцію зазначену в комерційній пропозиції, оригіналом або копією діючих сертифікатів експертизи на відповідність Технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (Постанова КМУ №1055 від 28.12.2016);
На підставі вишезазначеної інформації, просимо Вас скасувати рішення про визнання переможцем учасника ПрАТ "Азовкабель".
Розгорнути
Згорнути
1) Учасник надав в складі пропозиції DIN 22102-1:1991-04., в даний час зазначений стандарт не діє. На сьогоднішній день є діючим та актуальним: DIN 22102-1:2014-01.
На підставі вищевикладеного, ПрАТ "Азовкабель" у складі своєї пропозиції не підтвердив вимоги п.8 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації, а саме «Найменування продукції зазначеній в комерційній пропозиції, викласти згідно нормативного документа за яким її виготовлено, а також в складі тендерної пропозиції, надати Замовнику копію цього документу, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою».
2) Учасник надає в складі пропозиції «Сертифікат Експертизи типу модуль В» без додатку1 до Сертифікату експертизи типу №UA.TR.006.B.61100-18 від 13.07.2018 р.
На підставі вищевикладеного, ПрАТ "Азовкабель" у складі своєї пропозиції не підтвердив вимоги п.3 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації, а саме «на продукцію зазначену в комерційній пропозиції, оригіналом або копією діючих сертифікатів експертизи на відповідність Технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (Постанова КМУ №1055 від 28.12.2016);
На підставі вишезазначеної інформації, просимо Вас скасувати рішення про визнання переможцем учасника ПрАТ "Азовкабель".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 16:19
У відповідь повідомляємо:
- що згідно технічних вимог (Додаток 3 тендерної документації) на стрічку конвеєрну було зазначено DIN 22102 (або еквівалент). Учасник у якості еквіваленту зазначив, що продукція виготовлена за DIN 22102-1:1991-04. Вивчивши тендерну пропозицію виявлено що технічні характеристики відповідають технічним вимогам;
- для визначення необхідних характеристик на товар достатньо «Сертифікату Експертизи типу модуль В», додаток №1 до нього в технічних вимогах не вимагався.
- що згідно технічних вимог (Додаток 3 тендерної документації) на стрічку конвеєрну було зазначено DIN 22102 (або еквівалент). Учасник у якості еквіваленту зазначив, що продукція виготовлена за DIN 22102-1:1991-04. Вивчивши тендерну пропозицію виявлено що технічні характеристики відповідають технічним вимогам;
- для визначення необхідних характеристик на товар достатньо «Сертифікату Експертизи типу модуль В», додаток №1 до нього в технічних вимогах не вимагався.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕПІЦЕНТР-ВМ |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" |
2 036 295,00
UAH з ПДВ
|
2 036 295,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
2 250 768,00
UAH з ПДВ
|
2 250 768,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
2 453 796,96
UAH з ПДВ
|
2 453 796,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕПІЦЕНТР-ВМ #33471243 |
Відхилено |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 16:00
|
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" #31600918 |
Переможець |
2 036 295,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 14:47
|
додаткова угода №1 від 03_11_20.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2020 09:45
|
Договір 12_33.pdf | укладений |
13 травня 2020 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 12/33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |