Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Універсальні зчитувачі показань приладів обліку
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-03-23-000402-c 095cf50061a8405bab4d6c6e7ebe6668
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладуненко Павло Юрійович

0675798559 PASHA@KSPIM.KHARKOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне спеціалізоване підприємство "Інженерні мережі"
Код ЄДРПОУ: 37577078
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська область, місто Харків, проспект Перемоги 50-Б
Контактна особа: Гладуненко Павло Юрійович
0675798559
PASHA@KSPIM.KHARKOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 11:06
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Універсальні зчитувачі показань приладів обліку відповідно до Тенхічного завдання (Додаток 4 до Тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
Універсальні зчитувачі показань приладів обліку модифікації Master А (з GSM модулем та антеною 1.5 dbi)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, Харківська область, Харків, пр. Перемоги, 50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації
1500 шт
Універсальні зчитувачі показань приладів обліку модифікації Master В (з GSM модулем та антеною 2 dbi)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, Харківська область, Харків, пр. Перемоги, 50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації
1000 шт
Універсальні зчитувачі показань приладів обліку модифікації Slave (без GSM модуля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, Харківська область, Харків, пр. Перемоги, 50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару проводиться в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів у розмірі 100% вартості видаткової накладної на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної та надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника в межах відповідних бюджетних асигнувань на даний предмет закупівлі. Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету м. Харкова. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 12:33
Тендерна документація.pdf
23 березня 2020 12:33
Додаток 7 - Проект договору.pdf
23 березня 2020 12:33
Додаток 6 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx
23 березня 2020 12:33
Додаток 5 - Інші документи.docx
23 березня 2020 12:33
Додаток 4 - Технічне завдання.docx
23 березня 2020 12:33
Додаток 3 - 17 ст..docx
23 березня 2020 12:33
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.docx
23 березня 2020 12:33
Додаток 1 - Форма ТП.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Прийма Юлія Олександрівна 2 995 500,00
UAH з ПДВ
2 964 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кітіцин Сергій Анатолійович 2 999 500,00
UAH з ПДВ
2 984 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Прийма Юлія Олександрівна

ФОП Кітіцин Сергій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Прийма Юлія Олександрівна
#3485601208
Переможець 2 964 500,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 11:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Прийма Юлія Олександрівна
#3485601208
2 964 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 16:07
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
16 липня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 15:18
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 09:19
Договір 29042020-01.pdf укладений
29 квітня 2020 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ст. 651 Цивільного Кодексу України викладення п. 2.1. Договору в уточненій редакції. Сума Договору після внесення змін: 2964500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Універсальні зчитувачі показань приладів обліку модифікації Master А (з GSM модулем та антеною 1.5 dbi) - 500 шт.; Універсальні зчитувачі показань приладів обліку модифікації Master В (з GSM модулем та антеною 2 dbi) - 1500 шт.; Універсальні зчитувачі показань приладів обліку модифікації Slave (без GSM модуля) - 1000 шт.
Номер договору про закупівлю: 29042020/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 14.1. розділу 14 Договору,у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, подовження строку виконання зобов’язань за Договором щодо передання Товару до 15.08.2020. Сума Договору після внесення змін: 2 964 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Універсальні зчитувачі показань приладів обліку модифікації Master А (з GSM модулем та антеною 1.5 dbi) ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації - 500 шт; Універсальні зчитувачі показань приладів обліку модифікації Master В (з GSM модулем та антеною 2 dbi) ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації - 1500 шт; Універсальні зчитувачі показань приладів обліку модифікації Slave (без GSM модуля) ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації 1000 шт.
Номер договору про закупівлю: 29042020/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 964 500,00
UAH