Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт душових кімнат спального корпусу Комунального закладу "Куп`янська спеціальна школа" Харківської обласної ради за адресою: 63707, вул. Харківська, 101, м. Куп`янськ, Харківської обл. (ДК 021:2015–45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-03-23-000335-c 37de58f2f60246a5a8e56e0263cfeed1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Горулько КЗ Куп'янський СНВК КЗ

+380 99 785 98 49 KUP_SNVK@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КУП'ЯНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22672094
Місцезнаходження: 63707, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, вул Харківська,101
Контактна особа: Горулько КЗ Куп'янський СНВК КЗ
+380 99 785 98 49
KUP_SNVK@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт душових кімнат спального корпусу Комунального закладу "Куп`янська спеціальна школа" Харківської обласної ради за адресою: 63707, вул. Харківська, 101, м. Куп`янськ, Харківської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63707, Україна, Харківська область, Куп'янськ, вул. Харківська,101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови розрахунків: 30%
Відстрочка платежу – до 150 календарних днів з дня підписання акту здачі-прийняття виконаних робіт: 30%
Відстрочка платежу – до 100 календарних днів з дня підписання акту здачі- прийняття виконаних робіт: 20%
Відстрочка платежу – до 50 календарних днів з дня підписання акту здачі- прийняття виконаних робіт: 10%
Відстрочка платежу менше, ніж 50 календарних днів з дня підписання акту здачі- прийняття виконаних робіт: 0%
23 березня 2020 11:53
ТД пот ремонт.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" 199 900,00
UAH з ПДВ
199 900,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 139 930 Документи

Публічні документи

31 березня 2020 16:00
6. Дог Упр_Шевченк.pdf
31 березня 2020 15:55
5. Дог_9_интернат.pdf
31 березня 2020 15:49
16. Dovidka_20055412810400341084.pdf
31 березня 2020 15:49
15. Ліцензія.PDF
31 березня 2020 15:49
14. Витяг ПДВ.pdf
31 березня 2020 15:49
13. Наказ и протокол.pdf
31 березня 2020 15:49
12. Рішення 2.pdf
31 березня 2020 15:49
11. Статут.pdf
31 березня 2020 15:49
10. Сертифікат кошторис.pdf
31 березня 2020 15:49
9. Відгук Шев кап рем.pdf
31 березня 2020 15:49
8. Відгук Шевч.pdf
31 березня 2020 15:49
7. Відгук 9 интернат.pdf
31 березня 2020 15:49
4. Аналог_дог Шевч кап.pdf
31 березня 2020 15:49
3. ВІДОМОСТІ-1.pdf
31 березня 2020 15:49
2. Кошторис.pdf
31 березня 2020 15:49
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
Переможець 199 900,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 11:12

Документи

02 квітня 2020 11:12
Проткол 30 від 02.04.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2020 11:12
Проткол 30 від 02.04.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:59
Додаткова угода 1 до договору 57 від 14.04.2020 (1).pdf зміни до договору
02 липня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 15:26
Договор 57 від 14.10.2019.pdf укладений
14 квітня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 316,67 UAH)