Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 08:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 15:28 |
Очікувана вартість: | 3 455 364,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: на території переможця
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – розрахунок за послуги з ремонту проводиться протягом 30 банківських днів після підписання «Акту приймання-передачі наданих послуг» (на підставі виставленого Виконавцем рахунку), але не раніше реєстрації податкової накладної. Виконавча калькуляція з розшифровкою по статтям витрат додається до рахунку. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 08:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 08:33 |
ДОДАТОК 4.docx | |
23 березня 2020 08:33 |
ДОДАТОК 3.docx | |
23 березня 2020 08:33 |
ДОДАТОК 1.docx | |
23 березня 2020 08:33 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-08-000030 ● 95303fe0503f48b380126413888b4309
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2020 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.12.2020 № 83
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.12.2020 № 83.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-03-23-000008-a 23.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-14 17:10:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з капітального ремонту електричного устаткування та електромеханічних приладів МВРС для поточного ремонту МВРС.» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-23-000008-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції що діяла до 19.04.2020(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1.Замовником згідно пп.3.4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації для переможця торгів встановлена вимога щодо надання оригіналу довідки (або завірена органом, що видав/або нотаріально копія), виданої органом Міністерства внутрішніх справ не раніше 30 календарних днів до дати розкриття, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості (учасник має право надавати документи, сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства з єдиної інформаційної системи МВС).
Згідно з частиною третьою статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої цієї статті.
Вищезазначена довідка в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro відсутня в учасника-переможця ТзОВ «Машинобудівний завод «Квік».
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону.
2.Чому в тендерній документації від переможця торгів вимагається документальне підтвердження інформації, згідно з пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-16 14:02:38
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з капітального ремонту електричного устаткування та електромеханічних приладів МВРС для поточного ремонту МВРС.» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-23-000008-a, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №5496374 ), , який отримано 14.12.2020 о 17-10, надаються пояснення
Начальнику відділу контролю у
сфері закупівель Управління Західного
офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктору Григоруку
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з капітального ремонту електричного устаткування та електромеханічних приладів МВРС для поточного ремонту МВРС.» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-23-000008-a, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №5496374 ), , який отримано 14.12.2020 о 17-10, надаються пояснення:
1) Вимогами тендерної документації (Додаток 1 ТД) передбачено надання переможцем документів в паперовому вигляді на адресу замовника. Учасником-переможцем ТзОВ «Машинобудівний завод «Квік» у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надано нотаріально завірену копію довідки виданої органом Міністерства внутрішніх справ не раніше 30 календарних днів до дати розкриття, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості. Сканована копія довідки серії ІІА № 1856507 додається.
2) В тендерній документації від переможця торгів вимагається документальне підтвердження інформації, згідно з пунктом 2 частини першої статті 17 Закону згідно вимог прямої норми Закону абз. 2 частини 3 статті 17 «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті».
Враховуючи вищезазначене, порушення закону відсутні.
Заст. голови тендерного комітету В.В. Погорілий
Секретар тендерного комітету О.С. Олійник
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику відділу контролю у сфері Закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктору Григоруку Заперечення Щодо висновку від 17.12.2020, при проведенні моніторингу закупівлі: «Послуги з капітального ремонту електричного устаткування та електромеханічних приладів МВРС для поточного ремонту МВРС.» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-23-000008-a, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №5496374 ): Аналізуя п.2 ч.2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, «Тендерна документація повинна містити: «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Відповідно п.35 ч.1 ст.1 Закону термін «Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Таким чином в вимогах тендерної документації, встановлених Замовником, до учасників торгів не вимагалась документальне підтвердження передбачене п.2 ч.1 ст.17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, чим не порушено встановлені норми цього Закону. В той час, нами, як Замовником, виконані вимоги ч.3 ст.17 Закону, а саме: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.». «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Згідно п.15 ч.1 ст. 2 Закону «Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір,…….». Враховуючи вищезазначене, порушення Закону з боку Замовника відсутні, так як в тендерній документації від переможця торгів вимагалось документальне підтвердження інформації, згідно з п.2 ч.1 ст.17 Закону згідно вимог прямої норми Закону абз.2 ч.3 ст.17 Закону. Враховуючи вищезазначене, порушення закону відсутні. Голова тендерного комітету О.В. Бабенко Секретар тендерного комітету О.С. Олійник
2020-12-22 14:53:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВП "Квазар" |
3 223 200,00
UAH з ПДВ
|
3 223 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" |
3 448 833,60
UAH з ПДВ
|
3 448 833,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік" |
3 455 364,00
UAH з ПДВ
|
3 455 364,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СВП "Квазар" #36177373 |
Рішення скасоване |
3 223 200,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 08:39
|
|
ТОВ "СВП "Квазар" #36177373 |
Відхилено |
3 223 200,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 08:39
|
|
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838 |
Відхилено |
3 448 833,60
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 16:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік" #38284929 |
Переможець |
3 455 364,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 16:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:53
|
20384 ДУ1 від 30.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 16:31
|
Договор Електроапарати 20384.pdf | укладений |
28 травня 2020 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 13.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2021 зі збільшенням суми на 690 828,00 грн. з ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 3 455 364,00 грн з ПДВ до 4 146 192,00 грн з ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | №ПР/НРП-20384/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №ПР/НРП-20384/Н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |