Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мясо
Очікувана вартість
653 000,00 UAH
UA-2020-03-22-000014-c 29b411f450ac40ed80bc7345c8b8ab28
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Світлана Михайлівна

+380432566635 obltub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ВОСТМО "Фтизіатрія" ВОР"
Код ЄДРПОУ: 05484008
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Контактна особа: Гуцол Світлана Михайлівна
+380432566635
obltub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2020 21:20
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 21:25
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 21:25
Очікувана вартість: 653 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

22 березня 2020 22:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2020 22:40
Зміни до тендерної документації.docx
22 березня 2020 22:40
Тендерна документація.docx
22 березня 2020 22:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2020 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2020 22:40
Зміни до тендерної документації.docx
22 березня 2020 22:40
Тендерна документація.docx
22 березня 2020 21:21
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000011 ● 506302079d984b07a6978c5925d5ab74
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.06.2020 №30
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.06.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-03-22-000014-c 22.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-03 11:23:24

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-22-000014-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу V)?
2. Яким чином учасник ФОП «Білан Крістіна Анатоліївна» (лот 2 та лот 3) якого відповідно до рішень тендерного комітету (протоколи засідань тендерного комітету від 15 квітня 2020 року №73 №74), обрано переможцем, виконав вимогу пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання оригіналу відгуку від організації-замовника про виконання аналогічного договору?
3. Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону (у редакції чинній до 19 квітня 2020 року) щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (лот 1)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 15:58:29

Поясення

Комунальне некомерційне підприємство «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» розглянувши Ваш запит «Про початок моніторингу закупівель» згідно наказу від 02.06.2020 №30 та надає пояснення щодо закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-22-000014-с), а саме:
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу V)?
2. Яким чином учасник ФОП «Білан Крістіна Анатоліївна» (лот 2 та лот 3) якого відповідно до рішень тендерного комітету (протоколи засідань тендерного комітету від 15 квітня 2020 року №73 №74), обрано переможцем, виконав вимогу пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання оригіналу відгуку від організації-замовника про виконання аналогічного договору?
3. Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону (у редакції чинній до 19 квітня 2020 року) щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (лот 1)?
У звязку з цим повідомляємо наступне:
1. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» оголошено про проведення процедури відкритих торгів , в якому зазначено очікувану вартість закупівлі з включенням податку на додану вартість.
Податок на додану вартість (ПДВ) – це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Розміри ставок податку визначає Податковий кодекс України.
Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, у тому числі перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме недискримінацію учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» при оголошенні торгів на закупівлю м’яса, визначив у тендерній документації вимогу, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна». КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» як замовник не є платником податку на додану вартість, тобто відповідно до Податкового кодексу України не включає суму податку в податковий кредит і таким чином, не компенсує різницю в пропозиціях між постачальниками - платниками і неплатниками ПДВ.
За результатами електронного аукціону КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» обирає найнижчу пропозицію, і не перераховує ціну пропозиції, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками.
Враховуючи викладене, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» , з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, встановив у тендерній документації вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах.

2. Для підтвердження вимоги передбаченої пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання оригіналу відгуку від організації-замовника про виконання аналогічного договору, учасник процедури закупівлі Фізична особа – підприємець Білан Крістіна Анатоліївна виконала дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши в складі тендерної пропозиції відскановані оригінали: по лоту №2 – лист -відгук від 31.01.2020р № 65, по лоту №3 – лист-відгук від 18.02.2020р № 01-22/. Дані листи міститься в тендерній пропозиції замовника на сторінках 14,15 відповідно. Тому, на нашу думку, вимоги тендерної документації в цій частині повністю дотримані ФОП Білан Крістіна Анатоліївна.

3. Щодо виконання вимоги частини другої статті 32 Закону (у редакції чинній до 19 квітня 2020 року) щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (лот 1), повідомляємо, що між представниками сторін ведуться переговори щодо розірвання договірних відносин , які виникли за результатами проведеної закупівлі по лоту №1 – м'ясо птиці.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення усунуто. Укладено додаткові угоди про розірвання договорів на закупівлю мяса (лот 1- мясо птиці, лот 3 - мясо яловичини)

2020-06-26 14:54:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом укладання додаткових угод від 26.06.2020 №б/н про розірвання договорів від 08.05.2020 №123 (лот 1) та від 27.04.2020 №116 (лот 3).

2020-07-03 15:27:02

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: мясо птиці
Опис предмету закупівлі:
мясо птиці
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 квітня 2020 15:28
Закінчення: 08 квітня 2020 16:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2500 кг
окорок
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23233, Україна, Вінницька область, с. Бохоники, комплекс будівель і споруд, буд. б/н, с. Бохоники, Вінницький район, Вінницька область
Дата доставки: 31 грудня 2020
500 кг
філе
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23233, Україна, Вінницька область, с. Бохоники, комплекс будівель і споруд, буд. б/н, с. Бохоники, Вінницький район, Вінницька область
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БІЛАН КРІСТІНА АНАТОЛІЇВНА" 192 500,00
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ" 145 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Біла Наталія Вікторівна 174 155,00
UAH з ПДВ
134 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат" 190 500,00
UAH з ПДВ
187 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТД "Солодкий світ" 192 750,00
UAH з ПДВ
192 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 11:53
Електронний підпис
05 квітня 2020 22:29
Електронний підпис
05 квітня 2020 22:03
птиця.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 18:17
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:02
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:00
Реєстр документів ..pdf
07 квітня 2020 17:00
Установчі Марченко Д.К.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 13:48
Електронний підпис
07 квітня 2020 13:13
Лот 1. Мясо птиці.rar

Публічні документи

07 квітня 2020 17:16
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:15
55 якісне посвідчення.pdf
07 квітня 2020 17:14
54 цінова.pdf
07 квітня 2020 17:14
53 Установчі.pdf
07 квітня 2020 17:14
52 тех-паспорти.pdf
07 квітня 2020 17:14
51 технічні.pdf
07 квітня 2020 17:14
50 тех.паспорт RENAULT LAMBERET.pdf
07 квітня 2020 17:14
49 Статут СС.pdf
07 квітня 2020 17:14
47 проект договору.pdf
07 квітня 2020 17:14
46 право підпису.pdf
07 квітня 2020 17:14
45 посвідчення водіїв.pdf
07 квітня 2020 17:14
44 мед книжки склад.pdf
07 квітня 2020 17:14
34 лист-гарантія ст 17.pdf
07 квітня 2020 17:14
21 довідка про товар.pdf
07 квітня 2020 17:14
08 Витяг СС.pdf
07 квітня 2020 17:14
04 акт обробки складу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БІЛАН КРІСТІНА АНАТОЛІЇВНА"

ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ"

ФОП Біла Наталія Вікторівна

ТОВ "Літинський м'ясокомбінат"

ПП "ТД "Солодкий світ"

ТОВ "Вінпродтрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Біла Наталія Вікторівна
#3046920825
Відхилено 134 986,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 14:36
ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ"
#3023902175
Переможець 140 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ"
#3023902175
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:45
img637.pdf укладений
03 липня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
29 червня 2020 08:48
додаткова угода про розірвання договору _ 123.pdf зміни до договору
29 червня 2020 08:46
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 10:47
img244.pdf укладений
08 травня 2020 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): усунення порушень
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 840,00
UAH
Причини розірвання договору: усунення порушень