Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне приладдя
Очікувана вартість
133 620,00 UAH
UA-2020-03-20-005361-b c89a874987f84cb8a249bd03ac093756
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Руслан Миколайович

+380472360183 ruslandrm123@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38764676
Вебсайт: http://chmr.gov.ua/ua/
Місцезнаходження: 18001, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси
Контактна особа: Дмитренко Руслан Миколайович
+380472360183
ruslandrm123@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 21:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2020 21:22
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2020 21:22
Очікувана вартість: 133 620,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

20 березня 2020 21:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 21:18
Тендерна документація офісне приладдя.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: папір, стрічка паперова в ролику
Опис предмету закупівлі:
предмети закупівлі по лоту№1 зазначені в тендерній документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 117 240,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 172,40 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 квітня 2020 13:52
Закінчення: 06 квітня 2020 14:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1456 стоп.пап
папір
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, місто Черкаси, вулиця Байди Вишневецького, 36
Дата доставки: 30 квітня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Учасника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 111 690,24
UAH з ПДВ
109 202,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 115 475,88
UAH з ПДВ
106 457,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 10:44
Електронний підпис
08 квітня 2020 10:43
Документи переможця.rar
08 квітня 2020 10:43
Документи переможця.rar
06 квітня 2020 15:13
Електронний підпис
06 квітня 2020 15:13
Пропозиція оновлена.pdf
06 квітня 2020 15:13
Пропозиція оновлена.pdf
03 квітня 2020 17:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 106 457,90
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 16:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
106 457,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 15:20
Додаткова угола 2 стр. 2.jpeg зміни до договору
22 квітня 2020 15:15
Додаткова угода 2 стр. 1.jpeg зміни до договору
22 квітня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 14:00
Договір №2 про закупівлю товару за кошти органу місцевого самоврядування укладений
22 квітня 2020 13:58
Договір №2 про закупівлю товару за кошти органу місцевого самоврядування укладений
22 квітня 2020 13:58
Договір №2 про закупівлю товару за кошти органу місцевого самоврядування укладений
22 квітня 2020 13:57
Договір №2 про закупівлю товару за кошти органу місцевого самоврядування укладений
22 квітня 2020 13:57
Договір №2 про закупівлю товару за кошти органу місцевого самоврядування укладений
21 квітня 2020 10:59
Договір №2 про закупівлю товару за кошти органу місцевого самоврядування укладений
21 квітня 2020 10:59
Договір №2 про закупівлю товару за кошти органу місцевого самоврядування укладений
21 квітня 2020 10:59
Договір №2 про закупівлю товару за кошти органу місцевого самоврядування укладений
21 квітня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML