Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт. Обладнання нерегульованого пішохідного переходу на км 245+600 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь в межах с. Піщане Полтавської області світлофорами "на вимогу" та влаштування штучного освітлення пішохідного переходу» (розробка проектно-кошторисної документації, вид будівництва відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011)
Очікувана вартість
49 941,01 UAH
UA-2020-03-20-005114-b 8fa844539202450c992998def8330249
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт. Обладнання нерегульованого пішохідного переходу на км 245+600 автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь в межах с. Піщане Полтавської області світлофорами "на вимогу" та влаштування штучного освітлення пішохідного переходу» (розробка проектно-кошторисної документації, вид будівництва відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

20 березня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОДОРІНЖПРОЕКТ"
#35944818
Переможець 49 941,01
UAH з ПДВ
20 березня 2020 18:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 10:18
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:02
ДУ №3 до БДР 18-03-20.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 17:56
ДУ №2 до БДР 18-03-20.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 17:56
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 18:49
ДУ №1 до БДР 18-03-20.pdf зміни до договору
10 липня 2020 18:48
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 18:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1. та Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-18/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-18/03-20 від 20.03.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до реквізитів Виконавця, п. 3.1. та Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-18/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-18/03-20 від 20.03.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 10.1. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-18/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-18/03-20 від 20.03.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,01
UAH з ПДВ