Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способами
Очікувана вартість
3 599 965,00 UAH
UA-2020-03-20-004792-b 5a299a42e33e439e8ab68664d4df9da7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 13:21
Очікувана вартість: 3 599 965,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги надаються з урахуванням охоплення території Центрального району м. Миколаєва Миколаївської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5100 метри кубічні
Ліквідація несанкціонованих звалищ механізованим способом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
19173 метри кубічні
Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним способом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1800 метри кубічні
Вивезення опалого листя самоскидами з навантаженням механізованим способом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1800 метри кубічні
Вивезення опалого листя сміттєвозами без навантаження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться Замовником протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття - передачі виконаних послуг (частини послуг) та отримання від Виконавця рахунку на оплату за виконаний обсяг послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" 3 582 144,00
UAH з ПДВ
3 582 144,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне спеціалізоване монтажно-експлуатаційне підприємство 3 599 963,00
UAH з ПДВ
3 599 963,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 12:55
Електронний підпис
09 квітня 2020 12:53
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
02 квітня 2020 10:48
Електронний підпис
02 квітня 2020 10:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"

Комунальне спеціалізоване монтажно-експлуатаційне підприємство

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
Переможець 3 582 144,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
3 582 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:17
Дод.угода №3 до Договору №234 від 23.04.2020.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 10:15
Дод.угода №2 до Договору №234 від 23.04.2020.pdf зміни до договору
19 січня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:49
Допугода №1 до Договору 234 від 23.04.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 12:39
Договір №234 ЗВАЛИЩА.pdf укладений
23 квітня 2020 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились укласти Додаткову угоду на суму 710 803 грн. 44 коп., в т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1 п.1 Додаткової угоди №2 від 18.01.2021 до Договору №234 від 23.04.2020
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 292 947,44
UAH (в тому числі ПДВ 715 491,24 UAH)