Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (мобільні вішалки чи підвісні тримач (напольна вішалка Gent фабрика Signal))
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-03-20-004283-b fbd7110282dd45fbbede437b666c440d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Харченко

+380445205120 kharchenkoyo@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області"
Код ЄДРПОУ: 09322277
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Володимирська, 27
Контактна особа: Юлія Харченко
+380445205120
kharchenkoyo@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,82%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 одиниця
напольна вішалка Gent фабрика Signal
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Кирилівська (Фрунзе), 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 15:53
Оголошення.docx
20 березня 2020 15:53
ДКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

участь у закупівлі
Дата подання: 25 березня 2020 09:33
Дата відповіді: 25 березня 2020 09:39
Доброго дня. Чи допускаєте Ви можливість участі у закупівлі учасника лише з одним виконаним аналогічним договором? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Оскільки вимогами Документації конкурсних торгів, а саме - пп.13.2-13.3 п.13 передбачається саме у кількості не менше 2-х, тому ні, не допускається.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій