Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів (Нове будівництво будівлі інженерних служб в господарській зоні КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків)
Очікувана вартість
22 163 332,00 UAH
UA-2020-03-20-003429-b 2fded6ec6e2947299b7a9559f9aa73ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Борисівна Детюк

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Каріна Борисівна Детюк
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 14:58
Очікувана вартість: 22 163 332,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 221 633,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво будівлі інженерних служб в господарській зоні КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Сумська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" 21 524 954,46
UAH з ПДВ
21 081 687,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК СТС" 21 405 528,64
UAH з ПДВ
21 183 895,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 16:23
sign.p7s
07 квітня 2020 16:21
Статут редакція 2019р..pdf
07 квітня 2020 16:21
приказ на директора.pdf
07 квітня 2020 16:21
Додатки 2-6.zip
07 квітня 2020 16:21
Договора аналоги.7z
07 квітня 2020 16:21
Довідки.zip
07 квітня 2020 16:21
Гарантії.zip
07 квітня 2020 16:21
1. Інж сл Додаток 1.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 14:20
sign.p7s
06 квітня 2020 14:18
Копія Ліцензії.pdf
06 квітня 2020 14:18
Копії Статуту та Опису.pdf
06 квітня 2020 14:18
1 - форма Пропозиція.pdf

Підстави для відмови в участі

ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "СК СТС"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
#24340261
Переможець 21 081 687,82
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
#24340261
21 081 687,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 квітня 2020 15:51
Договір Нове будівництво будівлі інженерних служб в господарській зоні.PDF укладений
29 квітня 2020 15:49
sign.p7s зміни до договору
31 грудня 2020 11:32
ДУ №9 Нове будівництво інженерних служб.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:30
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2020 17:54
ДУ№8 Нове будівництво будівлі інженерних служб.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 17:52
sign.p7s зміни до договору
31 липня 2020 15:56
ДУ№7 Нове будівництво будівлі інженерних служб..PDF зміни до договору
31 липня 2020 15:54
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2020 15:55
ДУ№6 Нове будівництво будівлі інженерних служб.PDF зміни до договору
23 липня 2020 15:55
sign.p7s зміни до договору
22 липня 2020 15:24
ДУ№5 Нове будівництво будівлі інженерних служб..PDF зміни до договору
22 липня 2020 15:22
sign.p7s зміни до договору
12 червня 2020 08:55
ДУ№4 Нове будівництво будівлі інженерних служб..PDF зміни до договору
12 червня 2020 08:55
sign.p7s зміни до договору
10 червня 2020 15:06
ДУ№3 Нове будівництво будівлі інженерних служб.PDF зміни до договору
10 червня 2020 15:06
sign.p7s зміни до договору
26 травня 2020 17:33
ДУ №1 Нове будівництво будівлі інженерних служб (1).PDF зміни до договору
26 травня 2020 17:32
sign.p7s зміни до договору
05 травня 2020 11:38
ДУ№2 Нове будівництво будівлі інженерних служб в господарській зоні.PDF зміни до договору
05 травня 2020 11:37
sign.p7s зміни до договору
05 травня 2020 11:36
ДУ№1 Нове будівництво будівлі інженерних служб в господарській зоні (1).PDF зміни до договору
05 травня 2020 11:34
ДУ№1 Нове будівництво будівлі інженерних служб в господарській зоні.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. Сума договору після внесення змін: 20 956 306. 98грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначені у Додатках до Договору, які додаються.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. Сума договору після внесення змін: не змінилась. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінились.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. Сума договору після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти у новій редакції розділ IV. Порядок здійснення оплати: ІV. Порядок здійснення оплати 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів або попередньої оплати протягом 30 календарних днів з моменту укладання договору, яка здійснюється на підставі Постанов КМУ від 27.12.2001 р. №1764, від 04.12.2019 р. №1070, на термін не більше 3 місяців. 4.2. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором. 4.3. Вартість прямих витрат при взаєморозрахунках за виконані Підрядником роботи визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 "Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва", затвердженим наказом Мінрегіону України від 27.08.2013р. №405, на підставі нормативних витрат трудових та матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін і тарифів, які підтверджені платіжними документами. 4.3.1. Витрати на перевезення матеріальних ресурсів власним автомобільним транспортом визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 "Настанова щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт", затвердженим наказом Мінрегіону України від 27.08.2013р. №405. 4.3.2. Вартість заготівельно-складських витрат визначається за відсотковими показниками, рекомендованими Мінрегіоном. 4.4. Решта витрат, які враховуються у вартості будівництва, визначається розрахунково. 4.4.1. Вартість загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 "Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва", затвердженим наказом Мінрегіону України від 27.08.2013р. №405. 4.4.2. Вартість тимчасових будівель i споруд визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 "Настанова щодо визначення розміру коштів на титульні тимчасові будівлі та споруди і інші витрати у вартості будівництва", затвердженим наказом Мінрегіону України від 27.08.2013р. №405, на підставі кошторису у разі, якщо вони передбачені проектом організації будівництва. 4.5. Замовник приймає виконані роботи на підставі акта виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3), підписаного уповноваженими представниками сторін. Акт виконаних робіт передається Підрядником уповноваженому представнику Замовника не пізніше 25 числа звітного місяця. 4.6. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в міру надходження коштів. Такі умови фінансування виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. 4.7. Якщо роботи виконані Підрядником з недоробками і дефектами, що зафіксовано відповідним актом при прийомі виконаних робіт, Замовник може відстрочити оплату цих робіт. На протязі встановлених цим актом строків Підрядник повинен усунути виявлені порушення і після цього Замовник перераховує утримані суми. 4.8. Для придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів Замовник сплачує Підряднику аванс в сумі до 30% від вартості річного обсягу робіт. Залік авансу здійснюється поступово при проміжних платежах за виконані роботи. 4.9. Підрядник повинен використовувати авансовий платіж на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів строком не більше З місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну Підрядник повинен скласти звіт про використання авансу, а невикористані суми авансу повернути Замовнику. 4.10. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору: «3.2.2. Обсяг фінансування робіт на 2020 рік зменьшується на 5 712 053 грн. 41 коп. (п’ять мільйонів сімсот дванадцять тисяч двісті п’ятдесят три грн. 41 коп.) і складає 8 387 946 грн. 59 коп. (вісім мільйонів триста вісімдесят сім тисяч дев’ятсот сорок шість грн. 59 коп.), в тому числі ПДВ – 1 397 991 грн 10 коп. (один мільйон триста дев’яносто сім тисяч дев’ятсот дев’яносто одна грн. 10 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.2.2. Договору виключити. Внести зміни у розділ ІІІ. Ціна Договору та викласти п. 3.2.1. у наступній редакції: "3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2020 рік зменьшується на 5 712 053 грн. 41 коп. (п'ять мільйонів сімсот дванадцять тисяч п'ятдесят три грн. 41 коп.) і складає 8 387 946 грн. 59 коп. (вісім мільйонів триста вісімдесят сім тисяч дев'ятсот сорок шість грн. 59 коп.), в тому числі ПДВ - 1397 991 грн 10 коп. (один мільйон триста дев'яносто сім тисяч дев'ятсот дев'яносто одна грн. 10 коп.)".
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку