Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації ((код ДК 021:2015- 42960000-3), дозатор рідкого мила 0,5 л.S.5 Солярис)
Очікувана вартість
4 932,90 UAH
UA-2020-03-20-002933-b 5a44e1c84ed54b9a9f06dd61a17b979d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Намака

+380972203143 alkanata@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяче територіальне медичне об"єднання" Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01990803
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, 20
Контактна особа: Наталія Намака
+380972203143
alkanata@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Якість товару повинна відповідати вимогам діючих в Україні стандартів та технічних умов.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Дозатор рідкого мила 0,5 л.S.5 Солярис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Героїв України буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти календарних днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 березня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 13:57
Рішення.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ЛИСЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ
#3269901999
Переможець 4 932,90
UAH
20 березня 2020 13:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 14:02
Договір.PDF укладений
20 березня 2020 14:02