Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 190/1, в с. Набутів Корсунь-Шевченківського району – будівництво»
Очікувана вартість
1 124 978,00 UAH
UA-2020-03-20-002904-b 83b3cca563e44be48fd45e1b081045cc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472372910 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і, відповідно до якої, замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням; необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. 17 грудня 2018 року між Департаментом містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації (нова назва: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації) та ТОВ Фірма „РАСАВА“ було укладено договір підряду на виконання Будівництва будівель, а саме „ Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 190/1, в с. Набутів Корсунь-Шевченківського району – будівництво “, № договору 1, на суму 7 328 985,60 грн. з ПДВ. Однак у ході виконання робіт за даним договором, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у коригуванні проекту з закупівлі робіт на виконання Будівництва будівель, а саме „ Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 190/1, в с. Набутів Корсунь-Шевченківського району – будівництво “. У ході виконання робіт виявлено, що для продовження робіт з будівництва амбулаторії потрібно здійснити коригування проектно-кошторисної документації з зазначенням додаткових та залишкових робіт, потреба в яких виникла під час виконання робіт по даному об’єкту. Вищевказані додаткові роботи збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. У зв’язку із тим, що виникла необхідність включення до проекту медичного обладнання, устаткування та засобів, а також коригування в частині наданих генеральною підрядною організацією зауважень до попереднього проекту, що мало призвести до збільшення кошторисної вартості, у 2019 році було здійснено коригування проектної документації по робочому проекту на виконання робіт з Будівництва будівель, а саме „Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 47, в с. Ярошівка Катеринопільського району – будівництво. Зазначені додаткові та залишкові роботи, на даний час, включені до проектної документації, пройдена експертиза і отримано експертний звіт № 24-1024-19 (24-0341-19) від 23 грудня 2019 року. Згідно вищевказаного експертного звіту було здійснено корегування проекту, та проведено експертизу проектної документації. Під час розгляду проектної документації експертами та проведення комплексної експертизи проекту в проект внесені зміни та доповнення. Згідно з завданням замовника, обсягом проектної документації, кошторисним призначенням на 2020 рік, існує необхідність проведення додаткових будівельних робіт (зазначені у відомості обсягів робіт), не включених у початковий проект, але проведення яких стало необхідним через непередбачувані обставини. При цьому особливу увагу звертаємо на те, що об’єкт не введено в експлуатацію через незавершеність робіт, зміна виконавця може негативно позначитись на дотриманні стандартів, що використовувались попереднім виконавцем. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 12 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи тощо не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктами 5 і 6 ч. 2 ст. 35 Закону. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом „ Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 190/1, в с. Набутів Корсунь-Шевченківського району – будівництво “, та необхідності виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 та 6 ч. 2 ст. 35 Закону. За наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом „ Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 190/1, в с. Набутів Корсунь-Шевченківського району – будівництво “, та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що загальна вартість додаткових робіт (1 124 978,00 грн.) становить 15,3 відсотка від вартості головного (первинного) договору (7 328 985,60 грн), що не перевищує 50 відсотків, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 та 6 ч. 2 ст. 35 Закону. Враховуючи, що виконавець первинного договору ТОВ Фірма „РАСАВА“ має можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця вищевказаних додаткових і таких, що витікають з них, залишкових будівельних робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме ТОВ Фірма „РАСАВА“, що дозволить: - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Враховуючи вищезазначене, є підстави застосувати переговорну процедури на закупівлю робіт з загальна вартість додаткових робіт (1 124 978,00 грн.) становить 15,3 відсотка від вартості головного (первинного) договору (7 328 985,60 грн), що не перевищує 50 відсотків. відповідно до п. 5 та 6 cт. 35 - потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням; необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору З огляду на викладені обставини тендерним комітетом було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю робіт з будівництва згідно робочого проекту „ Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 190/1, в с. Набутів Корсунь-Шевченківського району – будівництво “. На запит Замовника від 18 березня 2020 р., відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 35 Закону ТОВ Фірма „РАСАВА“ надало інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 14:07
Оскарження наміру укласти договір: 31 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 190/1, в с. Набутів Корсунь-Шевченківського району – будівництво»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19425, Україна, Черкаська область, село Набутів, Корсунь-Шевченківський район,, вул. Центральний, 190/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику аванс (попередню оплату) на строк не більше трьох місяців (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року №117) Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

20 березня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фірма „РАСАВА“
#22810254
Переможець 1 124 978,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 14:07

Документи

20 березня 2020 14:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 14:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фірма „РАСАВА“
#22810254
1 124 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2020 14:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 10:34
КБ-3 укладений
05 лютого 2021 10:32
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 16:22
EPSON009.PDF укладений
14 квітня 2020 16:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 1 124 978,00
UAH (в тому числі ПДВ 112 820,00 UAH)