Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (Послуги по розробці робочого проекту автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у приміщеннях будівель гуртожитку №1 та гуртожитку №2 Одеського державного екологічного університету, розташованими за адресою: м. Одеса, вул. Львівська, 15А, Б)
Очікувана вартість
199 078,63 UAH
UA-2020-03-20-002694-b 7ccc50da192d468a9ab264dfe783245c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Николаевна Бондаренко

+380482427765 finance@odeku.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний екологічний університет
Код ЄДРПОУ: 26134086
Вебсайт: http://www.odeku.edu.ua
Місцезнаходження: 65016, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Львівська, 15
Контактна особа: Валентина Николаевна Бондаренко
+380482427765
finance@odeku.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по розробці робочого проекту автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у приміщеннях будівель гуртожитку №1 та гуртожитку №2 Одеського державного екологічного університету, розташованими за адресою: м. Одеса, вул. Львівська, 15А, Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65016, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Львівська 15 А, Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  18 травня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

20 березня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сальникова Надія Олександрівна
#1806010888
Переможець 199 078,63
UAH
20 березня 2020 13:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 11:02
Дод. угода №1.pdf зміни до договору
30 червня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 13:37
Сальникова_03_20.pdf укладений
20 березня 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.1.3. Договору та продовжити строк виконання зобов’язань до 01.12.2020 р. щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (пп.4 п.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме відтермінування надання послуг згідно з: - розпорядженням Одеського міського голови «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування, розташованих у м. Одесі, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19” від 15.03.2020р. №218, - наказом МОН України «Про організаційні заходи для запобігання поширенню корона вірусу COVID-19» від 16.03.2020р. №406, - Постановою КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 р. №211 (з усіма наступними змінами).
Номер договору про закупівлю: 03/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 078,63
UAH