Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна існуючих заповнень віконних та дверних прорізів) амбулаторій ЗПСМ №1,2 КНП «ЦПМСД» СМР за адресою: Черкаська обл.., м. Сміла, вул. Тараса Шевченка, 1
Очікувана вартість
401 870,71 UAH
UA-2020-03-20-002370-b ed13847bd5584c85b3c91814be503ab3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавель Максим Валентинович

380978310646 sm_centr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41055229
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Журавель Максим Валентинович
380978310646
sm_centr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні та якісні характеристики визначені згідно з умовами договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна існуючих заповнень віконних та дверних прорізів) амбулаторій ЗПСМ №1,2 КНП «ЦПМСД» СМР за адресою: Черкаська обл.., м. Сміла, вул. Тараса Шевченка, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вулиця Тараса Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику попередню оплату у розмірі 30% від загального обсягу робіт у сумі 120 561,21 грн. без ПДВ, протягом 3-х робочих днів від дати підписання договору. Аванс 3 Робочі 30
Виконання робіт Облік та оплата виконаних робіт Замовником здійснюється на підставі акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, підписаних Підрядником і Замовником, протягом 7-ми робочих днів. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

20 березня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ГОРДІЙ СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА
#3228519526
Переможець 401 870,71
UAH
20 березня 2020 12:56

Документи

20 березня 2020 12:55
Електронний підпис
20 березня 2020 12:55
Договір 58.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 12:58
Додатки до договору.pdf укладений
20 березня 2020 12:57
Договір 58.pdf укладений
20 березня 2020 12:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт (заміна існуючих заповнень віконних та дверних прорізів) амбулаторій ЗПСМ №1,2 КНП «ЦПМСД» СМР за адресою: Черкаська обл.., м. Сміла, вул. Тараса Шевченка, 1 1 роботи 401 870,71
UAH