Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-03-20-001142-a 00fb6e07d07d4956838fe8b85d8088e5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Леся Сергіївна

(0462)669-219 YAKYMENKO_DID@CG.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент ІД та КГ Чернігівської ОДА
Код ЄДРПОУ: 35385900
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, м. Чернігів, вул. Шевченка, 7
Контактна особа: Якименко Леся Сергіївна
(0462)669-219
YAKYMENKO_DID@CG.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярське приладдя в рамках реалізації обласної Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед Чернігівською областю, здійснення представницьких та інших заходів на 2018-2022 роки (асортимент буде визначатися безпосередньо для проведення кожного заходу протягом року, орієнтовно 100 шт. одиниць)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Шевченка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата відбувається не пізніше десятиденного строку, вказаного на накладній Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

20 березня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Капля Валентина Миколаївна
#2660113340
Переможець 20 000,00
UAH
20 березня 2020 16:57

Документи

20 березня 2020 16:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 16:59
Договір ФОП Капля 20 000.pdf укладений
20 березня 2020 16:59