Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт Панютине, вул.. Івана Середи, 10 (завершення робіт)
Очікувана вартість
1 027 284,51 UAH
UA-2020-03-20-000515-c 8050b6eff3ec424a9d83f9dc0a7abfcd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івахненко Олена Юріївна

+380505043676 ppinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189647
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., місто Лозова селище міського типу Панютине, вулиця Івана Середи, 10
Контактна особа: Івахненко Олена Юріївна
+380505043676
ppinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до умов договору від 22.08.2019 року № 120 «ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» (32563469) є виконавцем робіт з капітального ремонту по об’єкту «Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт Панютине, вул.. Івана Середи, 10» (далі – об’єкт). З метою забезпечення сумісності з попередніми роботами по об’єкту виникла потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника, тому що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру. Ураховуючи вищевикладене, з метою забезпечення сумісності з наявними раніше виконаними роботами, виникла потреба у здійсненні додаткової закупівлі робіт у «ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» (32563469) по Об’єкту. Разом з тим, підрядна організація «ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» залишила на об’єкті будівництва матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування. Пунктом 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Тому, у даному випадку відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закону) є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 12:23
Оскарження наміру укласти договір: 31 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини системи водопостачання водонапірної башти інвентарний номер 101340142 за адресою: 64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт Панютине, вул.. Івана Середи, 10 (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська область, м Лозова смт Панютине, вул Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 20
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 80

Тендерна документація

20 березня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО"
#32563469
Переможець 1 027 284,51
UAH з ПДВ
20 березня 2020 12:23

Документи

20 березня 2020 12:23
Електронний підпис
20 березня 2020 12:21
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 12:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО"
#32563469
1 027 284,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2020 12:23
Електронний підпис
20 березня 2020 12:21
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 13:16
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 14:21
Дод уг 3 до догоовру 68 код 4500.pdf зміни до договору
30 червня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 15:35
Дод уг 2 до договору 68 код 4500.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:08
дод угода укладений
10 квітня 2020 11:07
Додатки до договору укладений
10 квітня 2020 11:07
Договір укладений
10 квітня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, щодо виправлення механічної помилки
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 027 284,51
UAH (в тому числі ПДВ 171 214,08 UAH)