Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації одноповерхової нежитлової будівлі (вбиральні), літер "Е" на вул. Труханівській, 1-Г в м. Києві (71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
73 737,89 UAH
UA-2020-03-20-000414-b ● edfde6bd075c4acbb83d51786ae29c18
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
Код ЄДРПОУ: | 04013583 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84 |
Контактна особа: |
Булик Альона Іванівна 380444823695 tendergdip@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Необхідність коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція одноповерхової нежитлової будівлі (вбиральні), літер «Е» на вул. Труханівській, 1-Г в м. Києві» обумовлена тим, що під час виконання робіт з реконструкції одноповерхової нежитлової будівлі (вбиральні) літер «Е» на вул. Труханівській, 1-Г в м. Києві, виникла необхідність внести зміни в окремі проектні рішення з урахуванням фактичних особливостей конструктивних елементів будівлі вбиральні і технічного стану її елементів, а також виконання додаткових будівельно-монтажних робіт, які не були передбачені проектом реконструкції, оскільки до початку робіт не було можливості оцінити конструктив вбиральні.
Зокрема:
- у зв'язку з великими перепадами рельєфу в зоні проведення реконструкції, було влаштовано різнорівневий цоколь з стінових опалубочних бетонних блоків з послідуючим їх армуванням та бетонуванням;
- це в свою чергу призвело до необхідності виконати зворотню засипку ґрунту в цоколь з трамбуванням;
- у зв’язку із тим, що в проектній документації не було передбачено влаштування зовнішніх мереж водопостачання, було влаштовано водопровідний колодязь з пожежним гідрантом;
- у зв’язку з відсутністю доцільності прокладная кабельних лінії в пластикових кабельних каналах, було прокладено кабельні лінії в штрабах по стінах окремо від силових ліній;
- у зв’язку з невисокою якістю кондиціонерів Haier, а також відсутністю їх на складах в Україні, з метою уникнення в майбутньому проблем з їх експлуатацією та технічним обслуговуванням, було прийнято рішення замінити їх на кондиціонери світового бренду GREE, якість якого значно вища;
- з метою економії енергоресурсів та беручи до уваги площу майбутніх приміщень, було прийнято рішення замінити вентиляційну установку ВЕНТС на Aerostar SkyStar;
- зміни двох попередніх пунктів призвели до зміни в розміщенні зовнішніх та внутрішніх блоків кондиціонування, а також траєкторії прокладання коробів обладнання систем вентиляції та кондиціонування, що також призвело до збільшення обсягів робіт;
- з метою недопущення виникнення накрижень на даху будівлі, прийнято рішення змонтувати антикригову систему на даху;
Зважаючи на це, необхідним є укладання договору з проектною організацією на коригування проектно-кошторисної документації з метою внесення її на повторний розгляд ДП "Спеціалізована державна експертна організація-центральна служба української державної будівельної експертизи" для отримання експертного звіту скоригованої документації (кошторисної частини проекту).
Зокрема:
- у зв'язку з великими перепадами рельєфу в зоні проведення реконструкції, було влаштовано різнорівневий цоколь з стінових опалубочних бетонних блоків з послідуючим їх армуванням та бетонуванням;
- це в свою чергу призвело до необхідності виконати зворотню засипку ґрунту в цоколь з трамбуванням;
- у зв’язку із тим, що в проектній документації не було передбачено влаштування зовнішніх мереж водопостачання, було влаштовано водопровідний колодязь з пожежним гідрантом;
- у зв’язку з відсутністю доцільності прокладная кабельних лінії в пластикових кабельних каналах, було прокладено кабельні лінії в штрабах по стінах окремо від силових ліній;
- у зв’язку з невисокою якістю кондиціонерів Haier, а також відсутністю їх на складах в Україні, з метою уникнення в майбутньому проблем з їх експлуатацією та технічним обслуговуванням, було прийнято рішення замінити їх на кондиціонери світового бренду GREE, якість якого значно вища;
- з метою економії енергоресурсів та беручи до уваги площу майбутніх приміщень, було прийнято рішення замінити вентиляційну установку ВЕНТС на Aerostar SkyStar;
- зміни двох попередніх пунктів призвели до зміни в розміщенні зовнішніх та внутрішніх блоків кондиціонування, а також траєкторії прокладання коробів обладнання систем вентиляції та кондиціонування, що також призвело до збільшення обсягів робіт;
- з метою недопущення виникнення накрижень на даху будівлі, прийнято рішення змонтувати антикригову систему на даху;
Зважаючи на це, необхідним є укладання договору з проектною організацією на коригування проектно-кошторисної документації з метою внесення її на повторний розгляд ДП "Спеціалізована державна експертна організація-центральна служба української державної будівельної експертизи" для отримання експертного звіту скоригованої документації (кошторисної частини проекту).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 09:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 31 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації одноповерхової нежитлової будівлі (вбиральні), літер "Е" на вул. Труханівській, 1-Г в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Труханівська, 1-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 50 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
20 березня 2020 09:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2020 09:35 |
Запрошення.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕПАЛ ПРОЕКТ» #42626802 |
Переможець |
73 737,89
UAH
|
20 березня 2020 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 09:44
|
159-20-2.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2020 13:13
|
159-20-1.pdf | зміни до договору |
20 травня 2020 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:09
|
159-20.pdf | укладений |
01 квітня 2020 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір доповннено пунктом 7.1 - стосовно звільнення від відповідальності у випадку форсмажорних обставин. Продовжено строк виконання робіт до 50 робочих днів. Продовжено термін дії договору до 30.06.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 159/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 159/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжено термін дії договору до 31.07.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 159/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 до договору №159/20 від 01.04.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |