Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації одноповерхової нежитлової будівлі (вбиральні), літер "Е" на вул. Труханівській, 1-Г в м. Києві (71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
73 737,89 UAH
UA-2020-03-20-000414-b edfde6bd075c4acbb83d51786ae29c18
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Булик Альона Іванівна

380444823695 tendergdip@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Код ЄДРПОУ: 04013583
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84
Контактна особа: Булик Альона Іванівна
380444823695
tendergdip@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Необхідність коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція одноповерхової нежитлової будівлі (вбиральні), літер «Е» на вул. Труханівській, 1-Г в м. Києві» обумовлена тим, що під час виконання робіт з реконструкції одноповерхової нежитлової будівлі (вбиральні) літер «Е» на вул. Труханівській, 1-Г в м. Києві, виникла необхідність внести зміни в окремі проектні рішення з урахуванням фактичних особливостей конструктивних елементів будівлі вбиральні і технічного стану її елементів, а також виконання додаткових будівельно-монтажних робіт, які не були передбачені проектом реконструкції, оскільки до початку робіт не було можливості оцінити конструктив вбиральні.
Зокрема:
- у зв'язку з великими перепадами рельєфу в зоні проведення реконструкції, було влаштовано різнорівневий цоколь з стінових опалубочних бетонних блоків з послідуючим їх армуванням та бетонуванням;
- це в свою чергу призвело до необхідності виконати зворотню засипку ґрунту в цоколь з трамбуванням;
- у зв’язку із тим, що в проектній документації не було передбачено влаштування зовнішніх мереж водопостачання, було влаштовано водопровідний колодязь з пожежним гідрантом;
- у зв’язку з відсутністю доцільності прокладная кабельних лінії в пластикових кабельних каналах, було прокладено кабельні лінії в штрабах по стінах окремо від силових ліній;
- у зв’язку з невисокою якістю кондиціонерів Haier, а також відсутністю їх на складах в Україні, з метою уникнення в майбутньому проблем з їх експлуатацією та технічним обслуговуванням, було прийнято рішення замінити їх на кондиціонери світового бренду GREE, якість якого значно вища;
- з метою економії енергоресурсів та беручи до уваги площу майбутніх приміщень, було прийнято рішення замінити вентиляційну установку ВЕНТС на Aerostar SkyStar;
- зміни двох попередніх пунктів призвели до зміни в розміщенні зовнішніх та внутрішніх блоків кондиціонування, а також траєкторії прокладання коробів обладнання систем вентиляції та кондиціонування, що також призвело до збільшення обсягів робіт;
- з метою недопущення виникнення накрижень на даху будівлі, прийнято рішення змонтувати антикригову систему на даху;
Зважаючи на це, необхідним є укладання договору з проектною організацією на коригування проектно-кошторисної документації з метою внесення її на повторний розгляд ДП "Спеціалізована державна експертна організація-центральна служба української державної будівельної експертизи" для отримання експертного звіту скоригованої документації (кошторисної частини проекту).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 09:40
Оскарження наміру укласти договір: 31 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації одноповерхової нежитлової будівлі (вбиральні), літер "Е" на вул. Труханівській, 1-Г в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Труханівська, 1-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

20 березня 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 09:35
Запрошення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕПАЛ ПРОЕКТ»
#42626802
Переможець 73 737,89
UAH
20 березня 2020 09:40

Документи

20 березня 2020 09:39
Електронний підпис
20 березня 2020 09:38
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 09:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕПАЛ ПРОЕКТ»
#42626802
73 737,89
UAH
Документи

Документи

20 березня 2020 09:39
Електронний підпис
20 березня 2020 09:38
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 09:44
159-20-2.pdf зміни до договору
02 липня 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 13:13
159-20-1.pdf зміни до договору
20 травня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:09
159-20.pdf укладений
01 квітня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір доповннено пунктом 7.1 - стосовно звільнення від відповідальності у випадку форсмажорних обставин. Продовжено строк виконання робіт до 50 робочих днів. Продовжено термін дії договору до 30.06.2020
Номер договору про закупівлю: 159/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 159/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено термін дії договору до 31.07.2020
Номер договору про закупівлю: 159/20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2 до договору №159/20 від 01.04.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 73 737,89
UAH