Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство “Старовижівська центральна районна лікарня” Старовижіської районої ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983068 |
Місцезнаходження: | 44400, Україна , Волинська обл., смт Стара Вижівка, вул. Шевченка, буд. 6 |
Контактна особа: |
Павло Хлопук +380334630355 medvigivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 18:26 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Різні препарати
Різні препарати
Різні препарати
Хлорпромазин
Метамізол натрій
Атропін
Розчинники та засоби для розведення, включаючи іригаційні розчини
Розчинники та засоби для розведення, включаючи іригаційні розчини
Галоперидол
Гентаміцин
Гідрокортизон
Вуглеводи
Бендазол
Дифенгідрамін
Дротаверин
Ацетилцистеїн
Вінпоцетин
Кальцій глюконат
Кальцій хлорид
Фітоменадіон
Декскетопрофен
Кеторолак
Кеторолак
Кеторолак
Кислота аскорбінова (вітамін С)
Кислота нікотинова
Кокарбоксилаза
Гіалуронідаза
Лідокаїн
Бупівакаїн
Магнію сульфат
Магнію сульфат
Різні препарати
Амброксол
Налбуфін
Тіосульфат
Натрій хлорид
Дротаверин
Прокаїн
Папаверин
Пентоксифілін
Пірацетам
Пірацетам
Піридоксин (вітамін В6)
Платифілін
Неостигмін
Пітофенон і анальгетики
Пітофенон і анальгетики
Тіамін (вітамін В1)
Тіазотна кислота
Тіазотна кислота
Пірацетам, комбінації
Пірацетам, комбінації
Торасемід
Фуросемід
Ціанокобаламін
Етамзилат
Теофілін
Ондансетрон
Пітофенон і анальгетики
Алпростадил
ЕДАРАВОН
ТОБРАМІЦИН
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
19 березня 2020 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 18:25 |
Запрошення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-08-000036 ● 9962acffc73741debdfac932ef1bac59
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2020 № 22-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 07.05.2020 № 22-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-19-004179-b від 19.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-12 16:54:29
Запит замовнику на надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-19-004179-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1) Чому Вами застосована переговорна процедура по предмет закупівлі визначено із зазначенням коду 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749, на підставі частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020), тоді як на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація про двічі відмінені відкриті торги через відсутність достатньої кількості учасників на закупівлю фармацевтичної продукції по коду 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» 64 найменування очікуваною вартістю 222 594,00 гривень?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-15 15:43:45
пояснення
відповідь на запит аудитслужби
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.05.2020 року повідомляємо, що нами 20.05.2020р. укладена Додаткова угода про розірвання договору № 98 від 19.03.2020р. Таким чином договір № 98 від 19.03.2020р. вважається розірваним. Додаток : додаткова угода № 1 про розірвання договору № 98 від 19.03.2020р. в прикріпленому файлі.
2020-05-21 09:26:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
222 594,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 18:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 18:58
|
Додаткова угода до договору № 98.pdf | укладений |
20 травня 2020 18:57
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 18:59
|
Договір№98.pdf | укладений |
27 березня 2020 18:58
|