Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
222 594,00 UAH
UA-2020-03-19-004179-b 1999adc136da47f6bcde74edc68bdd72
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Хлопук

+380334630355 medvigivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство “Старовижівська центральна районна лікарня” Старовижіської районої ради
Код ЄДРПОУ: 01983068
Місцезнаходження: 44400, Україна , Волинська обл., смт Стара Вижівка, вул. Шевченка, буд. 6
Контактна особа: Павло Хлопук
+380334630355
medvigivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Фармацевтична продукція

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 18:26
Оскарження наміру укласти договір: 25 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Есцин
Різні препарати
Різні препарати
Різні препарати
Хлорпромазин
Метамізол натрій
Атропін
Розчинники та засоби для розведення, включаючи іригаційні розчини
Розчинники та засоби для розведення, включаючи іригаційні розчини
Галоперидол
Гентаміцин
Гідрокортизон
Вуглеводи
Бендазол
Дифенгідрамін
Дротаверин
Ацетилцистеїн
Вінпоцетин
Кальцій глюконат
Кальцій хлорид
Фітоменадіон
Декскетопрофен
Кеторолак
Кеторолак
Кеторолак
Кислота аскорбінова (вітамін С)
Кислота нікотинова
Кокарбоксилаза
Гіалуронідаза
Лідокаїн
Бупівакаїн
Магнію сульфат
Магнію сульфат
Різні препарати
Амброксол
Налбуфін
Тіосульфат
Натрій хлорид
Дротаверин
Прокаїн
Папаверин
Пентоксифілін
Пірацетам
Пірацетам
Піридоксин (вітамін В6)
Платифілін
Неостигмін
Пітофенон і анальгетики
Пітофенон і анальгетики
Тіамін (вітамін В1)
Тіазотна кислота
Тіазотна кислота
Пірацетам, комбінації
Пірацетам, комбінації
Торасемід
Фуросемід
Ціанокобаламін
Етамзилат
Теофілін
Ондансетрон
Пітофенон і анальгетики
Алпростадил
ЕДАРАВОН
ТОБРАМІЦИН
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 найменувань
Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, смт. Стара Вижівка , Шевченка,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Alprostadil

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

19 березня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 18:25
Запрошення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000036 ● 9962acffc73741debdfac932ef1bac59
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 14:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.05.2020 № 22-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 07.05.2020 № 22-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-19-004179-b від 19.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-12 16:54:29

Запит замовнику на надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-19-004179-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1) Чому Вами застосована переговорна процедура по предмет закупівлі визначено із зазначенням коду 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749, на підставі частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020), тоді як на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація про двічі відмінені відкриті торги через відсутність достатньої кількості учасників на закупівлю фармацевтичної продукції по коду 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» 64 найменування очікуваною вартістю 222 594,00 гривень?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-15 15:43:45

пояснення

відповідь на запит аудитслужби

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.05.2020 року повідомляємо, що нами 20.05.2020р. укладена Додаткова угода про розірвання договору № 98 від 19.03.2020р. Таким чином договір № 98 від 19.03.2020р. вважається розірваним. Додаток : додаткова угода № 1 про розірвання договору № 98 від 19.03.2020р. в прикріпленому файлі.

2020-05-21 09:26:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 222 594,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 18:26

Документи

19 березня 2020 18:26
Електронний підпис
19 березня 2020 18:26
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 18:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б"
#39273420
222 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2020 18:26
Електронний підпис
19 березня 2020 18:26
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 18:58
Додаткова угода до договору № 98.pdf укладений
20 травня 2020 18:57
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 18:59
Договір№98.pdf укладений
27 березня 2020 18:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 214 993,89
UAH (в тому числі ПДВ 14 065,85 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода