Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оливи та мастильні матеріали
Очікувана вартість
3 240 052,00 UAH
UA-2020-03-19-003866-b f810e05298cf4c18b015b781d6629132
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Догаєва Ірина Володимирівна

+380577075740 vodokanal2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361715
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Шевченка, будинок 2, місто Харків, Київський район
Контактна особа: Догаєва Ірина Володимирівна
+380577075740
vodokanal2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 12:09
Очікувана вартість: 3 240 052,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26000 л
Оливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
3000 кг
мастила
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 17:32
9_ТД_ МАСТИЛЬНІ ЗАСОБИ_Нова_редакція_2.doc
09 квітня 2020 17:32
9_Перелiк_Змiн_2.doc
09 квітня 2020 17:32
9_ДОДАТОК_6_Зміни_2.doc
31 березня 2020 16:26
9_ДОДАТОК_5_Зміни.docx
31 березня 2020 16:26
9_Додаток 5_1_Зміни.docx
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_7.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_8.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_2.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_2_1.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_1.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_4.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_1.1.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_ 3.doc
09 квітня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 17:32
9_ТД_ МАСТИЛЬНІ ЗАСОБИ_Нова_редакція_2.doc
31 березня 2020 16:26
9_ТД_ МАСТИЛЬНІ ЗАСОБИ_Нова_редакція.doc
19 березня 2020 17:13
9_ТД_ МАСТИЛЬНІ ЗАСОБИ.doc
09 квітня 2020 17:32
9_Перелiк_Змiн_2.doc
31 березня 2020 16:26
9_Перелiк_Змiн.doc
09 квітня 2020 17:32
9_ДОДАТОК_6_Зміни_2.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_6.doc
31 березня 2020 16:26
9_ДОДАТОК_5_Зміни.docx
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_5.docx
31 березня 2020 16:26
9_Додаток 5_1_Зміни.docx
19 березня 2020 17:13
9_ ДОДАТОК 5.1.docx
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_7.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_8.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_2.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_2_1.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_1.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_4.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_1.1.doc
19 березня 2020 17:13
9_ДОДАТОК_ 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

АНАЛОГИ
Дата подання: 24 березня 2020 10:45
Дата відповіді: 27 березня 2020 09:08
Добрый день, ТОВ "МИР МАСЕЛ" (г.Харьков, Украина) - официальный дистрибьютор в Украине, производителя масел и смазок ТМ «Motul» & «MotulTech» (Франция). Прошу Вас, дать разъяснения (уточнения) относительно: 1. В тендерной документации - есть сравнительная таблица ("таблиця про відповідність запропанованного учасником товару..") - "привязана" к физико-химическим показателям масел и смазок, одного производителя Petronas..... Но уровни свойств масел и смазок - регулируются не физико-химическими показателями - а ОБЩЕМИРОВЫМИ СТАНДАРТАМИ (в которых есть свои допуска отклонений и тд, и эти отклонения допустимы и не влияют на НЕОБХОДИМЫЕ СВОЙСТВА для данного вида масла или смазки), эти СТАНДАРТЫ и регулируют - необходимые показатели свойств масел и смазок, поскольку масла/смазки других производителей будут иметь отклонения как +, так и в - по указанным показателям - и это не даст ВОЗМОЖНОСТИ участвовать в тендере (допустим с маслами пр-ва «Motul» & «MotulTech») т.к. подбор необходимо осуществлять по требуемому СТАНДАРТУ, а не по производителю и составу ЕГО масла/смазки (кроме того, у всех производителя в листах технических данных- указанно усредненные показатели физико-химических св-в, что так же имеет свои колебания от партии к партии (даже одного производителя), тем более от ОДНОГО производителя - к ДРУГОМУ.....Поэтому все регулируется НЕОБХОДИМЫМИ ДЛЯ ДАННОГО МАСЛА СТАНДАРТАМИ, допустим гидравлические мала - регулируются СТАНДАРТАМИ DIN (каждый из которых показывает необходимый уровень свойств для данного масла - HLP, HLPD, HVLP.... Моторные масла- регулируются СТАНДАРТАМИ ACEA, API (и возможным соответствиям опред. требований производителя техники (СПЕЦИФИКАЦИЯМ)) и т.д...... Как в данном случае быть????? 2. Прошу Вас разъяснить механизм изменения цен, а именно: Товар имеет 100% импортную составляющую (ЕВРО/USD), цена которая указывается в КП - она так или иначе "привязана" к текущему курсу валюты на НБУ, соответственно, как в дальнейшем регулируется цена на момент ОТГРУЗКИ (по текущему курсу ЕВРО/USD на НБУ в пересчете в ГРН эквивалент) соответственно и на момент оплаты....... 3. Кроме того, указанная Вами отсрочка платежа в 90 кал.дней - влечет за собой высокую стоимость из-за товарного кредита.... Рассматривается ли снижение ЭТОГО порога допустим до 22 банк.дней, тк изменение цен на момент оплаты влечет за собой изменение в налогообложении (налоговые накладные)...... Заранее - СПАСИБО..... Штанько Костянтин Геннадійович Офіційний Дистриб’ютор в Україні - ТМ «MOTUL» та «MOTULTECH» (Франція). тел. +38 050 228-55-21, +38 067 572-47-47, e-mail: skg@mir-masel.com
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення, будуть внесені відповідні зміни".
Копія сертифікату OHSAS 18001
Дата подання: 26 березня 2020 17:20
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:46
Добрий день. В додатку 3 тендерної документації зазначений перелік документів, що має надати учасник, серед яких зазначенна копія сертифікату OHSAS 18001. Отже, який документ може бути наданий, за умови відсутності такого сертифікату?
Відповідь: «Шановний учасник! Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником у п.14 Додатку 3 тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасниками копії сертифікату OHSAS 18001 на систему охорони здоров’я та безпеки праці на підприємстві виробника Товару, що пропонується Учасником - є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності товару стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», а наявність зазначеного сертифікату забезпечує спроможність Учасника поставити товар, який задовольняє вимоги замовника.
Надання іншого документу у даному випадку тендерною документацією не передбачено.
Дякуємо за звернення».
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 01 квітня 2020 11:55
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:26
Просимо пояснити, яким чином БРИТАНСЬКИЙ стандарт OHSAS 18001, який не є розроблений Міжнародною організацією по стандартизації ISO та фактично не є ані міжнародним ані європейським стосується закупівель українського підприємства? Чому не обран наприклад, якийсь Гваделупський стандарт ? Більш того, вимоги даного стандарту стосуються виключно безпеки праці, а ні безпеки продукції чи надання послуг компанії. Також зверніть увагу що даний стандарт припиняє дію в слідуючому році, а його вимоги повністью сумісні з вимогами стандарта ISO 9001. Якщо ваше підприємство піклується про безпеку СВОЇХ працівників то вимагайте висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи де досліджуються показники на відповідність українським нормам. Вимога щодо надання сертифікатів ISO 14001 та OHSAS 18001 жодним чином не стосуються відповідності товару стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Із стандартами якості пов’язано виключно ISO 9001 !!! Вимагаємо виключити пункти 13 та 14 Додатку 3 до тендерної документації як такі, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та суттєво звужують коло потенційних учасників, а отже напряму впливають на головний критерій оцінки – економічна вигода КП «Харківводоканал», а згодом і на правочинність даних торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога тендерної документації щодо надання копій сертифікату ISO 14001 на систему екологічного управління підприємства – виробника товару та сертифікату OHSAS 18001 на систему охорони здоров’я та безпеки праці на підприємстві виробника товару на запропонований учасником товар - є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності товару стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», а наявність зазначених сертифікатів забезпечує спроможність учасника поставити товар, який задовольняє вимоги замовника.
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, ваше звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів копій сертифікату ISO 14001 на систему екологічного управління підприємства – виробника товару та сертифікату OHSAS 18001 на систему охорони здоров’я та безпеки праці на підприємстві виробника товару для підтвердження відповідності характеристик товару стандартам якості, як таке, що не підлягає задоволенню.
ЦЕНА ТОВАРА и ПОРЯДОК ПЕРЕСЧЕТА (увеличения или уменьшения цен) по ДОГОВОРУ
Дата подання: 02 квітня 2020 08:13
Дата відповіді: 06 квітня 2020 17:12
Добрый день, Вопрос, касательно цен (исходя из проекта Договора изложенного в редакции КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ»): 1. Поскольку товар, который мы планируем предложить Вам (производства ТМ«MOTUL» та «MOTULTECH» (ЕС)), содержит 100% импортную составляющую (ЕВРО), есть необходимость ФИКСАЦИИ ЦЕН в ЕВРО с дальнейшим перерасчетом цены в ГРН (по курсу НБУ) на момент отгрузки товара. В Вашем Варианте, это возможно только при колебании курса более 10% (а 3% - уже критическое колебание) и увеличение цены возможно только при уменьшении ОБЬЕМА ЗАКУПКИ ...... Каким образом возможна фиксация цены в ЕВРО с дальнейшим пересчетом цены в ГРН???? 2. В Договоре (п.IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, пп 4.1) указан СРОК ОПЛАТЫ поставленного товара - в течении 90 кал.дней - за это время, курс на НБУ в любой момент может изминиться белее чем на +/-3% и соответственно цена в ГРН - изменится, что влечет за собой неприемлимые условия для поставщика качественной продукции....... Прошу рассмотреть вопрос о ИЗМЕНЕНИИ СРОКОВ ОПЛАТЫ (допустим в течении 20 банк.дней)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Порядок розрахунків та умови оплати визначено відповідно до виробничої необхідності та фінансового становища Замовника. Внесення змін не передбачається.
Дякуємо за звернення.
Технический Вопрос
Дата подання: 02 квітня 2020 08:24
Дата відповіді: 06 квітня 2020 17:24
1/ В Додатоке 5 ТД, п.5 (Олива Petronas Arbor TRW 90 LS) и п. 6 (Олива Petronas Arbor TRW 90) - стандарты одинаковые, отличие в том, что в масле п 5. есть дополнительная присадка (обозначаемая LS) и в зависимости от конкретной комплектации техники, может использоваться однин из этих двух масел или на выбор (или то или то) или конкретно одно из двух.... Все зависит ОТ КОНКРЕТНОЙ МОДЕЛИ и КОМПЛЕКТАЦИИ ТЕХНИКИ, где это планируется использовать.. Поэтому Прошу Вас уточнить, возможно ли как аналог для на п.5 и п.6 - один вид масла (без LS) 2. В проекте Договора - указанно - бочковая ТАРА 200л, но у разных Производителей бочкавая тара может отличаться, быть и 200л и 208, и 209л.... Возможно ли в этом пункте Договора (пп5.7) - указать фасовка согласно норм ПРОИЗВОДИТЕЛЯ??????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення, будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-003866-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП АГРІНОЛ", Код ЄДРПОУ:32365441
Дата подання: 25 березня 2020 10:55
Аналоги
Просимо внести зміни в тендерну документацію, оскільки вона прописана конкретно під певний продукт, що суперечить законодавству України (Закон про публічні закупівлі)
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2020 10:47
"Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення, будуть внесені відповідні зміни".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІРОІЛ" 2 625 000,00
UAH з ПДВ
2 059 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛІ" 2 674 603,65
UAH з ПДВ
2 059 444,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЙЛ ГРУП" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
3 194 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 13:06
Електронний підпис
25 травня 2020 13:06
Цінова випр.pdf
25 травня 2020 12:06
Електронний підпис
25 травня 2020 12:06
public_doc.pdf
25 травня 2020 12:06
public_doc.p7s
25 травня 2020 12:06
PHOTO-2020-05-25-11-54-08.jpg
25 травня 2020 12:06
1503_200525115703_001.pdf
21 травня 2020 09:40
Електронний підпис
21 травня 2020 09:40
Документи переможця.pdf
17 квітня 2020 10:52
Електронний підпис
17 квітня 2020 09:56
Електронний підпис
17 квітня 2020 09:47
Технічна частина.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 14:27
Копія Статуту.PDF
21 квітня 2020 14:27
Копія Сертифікату ISO.PDF
21 квітня 2020 14:27
Довідка ст.17.PDF
21 квітня 2020 14:27
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

21 квітня 2020 14:20
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:17
Витяг з ЄДР.pdf
21 квітня 2020 14:17
сертифікат 2.pdf
21 квітня 2020 14:17
сертифікат.pdf
21 квітня 2020 14:17
сертифікат PETRONAS.pdf
21 квітня 2020 14:17
тех паспорт PETRONAS.pdf
21 квітня 2020 14:17
тех паспортURANIA.pdf
21 квітня 2020 14:17
тех пасорт CATOIL.pdf
21 квітня 2020 14:17
тех паспорт HYDRAULIC.pdf
21 квітня 2020 14:17
тех опис MTF.pdf
21 квітня 2020 14:17
тех опис TRW 90 LS.pdf
21 квітня 2020 14:17
тех опис TRW 90.pdf
21 квітня 2020 14:17
загальні відомості.pdf
21 квітня 2020 14:17
гарантійний лист дод.8.pdf
21 квітня 2020 14:17
гарантійний лист.pdf
21 квітня 2020 14:17
довідка.pdf
21 квітня 2020 14:17
Копія аналог. договору.pdf
21 квітня 2020 14:17
довідка чисті активы.pdf
21 квітня 2020 14:17
фін звіт.pdf
21 квітня 2020 14:17
протокол,наказ.pdf
21 квітня 2020 14:17
протокол1.pdf
21 квітня 2020 14:17
додаток 2.pdf
21 квітня 2020 14:17
ПДВ.jpg
21 квітня 2020 14:17
опис.pdf
21 квітня 2020 14:17
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІРОІЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛІ"

ТОВ "ОЙЛ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІРОІЛ"
#39248284
Переможець 2 059 400,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 15:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІРОІЛ" #39248284

№ рішення у справі

54/57-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІРОІЛ"
#39248284
2 059 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:02
ДУ_1_9_6-ПЦ_20 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 12:46
9_6_ПЦ_20.pdf укладений
09 червня 2020 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.12.4. п. 11.12. Договору, Сторони вирішили внести зміни до п. 5.3. Договору
Номер договору про закупівлю: 9/6-ПЦ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 059 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 343 233,33 UAH)