Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стегно куряче (охолоджене), філе куряче (охолоджене)
Очікувана вартість
802 500,00 UAH
UA-2020-03-19-003782-b 5b2262e2d1e9402a84c6d1febae26236
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вдовиченко Олександр

+380433321520 kalynivka_miskvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Калинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40385478
Місцезнаходження: 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47
Контактна особа: Вдовиченко Олександр
+380433321520
kalynivka_miskvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкритих торгів або застосування Закону.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тендерним комітетом ВІДДІЛУ ОСВІТИ КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ двічі була розпочата процедура закупівлі відкриті торги. Обидва рази торги було відмінено на підставі абзацу 4 ч.1 ст.31 Закону, а саме: «замовник відміняє торги за умови подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій». Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару по предмету закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15110000-2 - М’ясо (стегно куряче (охолоджене), філе куряче (охолоджене))» за переговорною процедурою закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року
2. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-02-04-001506-b.
3. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-02-21-001471-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 18:29
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


стегно куряче (охолоджене) – 5500 кг., філе куряче (охолоджене) – 5000 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 кілограми
стегно куряче (охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, підпорядковані заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
5000 кілограми
філе куряче (охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, підпорядковані заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 банківських днів з дати поставки тору та підписання документів про отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

19 березня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
СТАВНІЧУК ОКСАНА ВІКТОРІВНА
#2918706925
Переможець 802 500,00
UAH
19 березня 2020 18:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

СТАВНІЧУК ОКСАНА ВІКТОРІВНА #2918706925

№ рішення у справі

72/54-р/к

Дата рішення у справі

27.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

19 березня 2020 18:29
Електронний підпис
19 березня 2020 17:28
ПРОТОКОЛ № 43.DOC

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 18:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СТАВНІЧУК ОКСАНА ВІКТОРІВНА
#2918706925
802 500,00
UAH
Документи

Документи

19 березня 2020 18:29
Електронний підпис
19 березня 2020 17:28
ПРОТОКОЛ № 43.DOC

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 12:39
111.PDF зміни до договору
03 березня 2021 12:38
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 17:17
додаткова угода №5.pdf зміни до договору
05 січня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:47
додаткова угода № 4.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 15:54
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 16:31
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
03 червня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 16:52
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 березня 2020 16:52
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 16:37
Договір 111.pdf укладений
30 березня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі згідно Договору, відповідно пункту 7.3 розділу VII "Ціна на продукцію та порядок розрахунків" зменшити суму договору на 26495.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 398 680,00
UAH