Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з використання та технічної підтримки системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради»
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-03-19-003513-b 75194775cce64dd0ac5ca93622c33055
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Шаповал

+380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Євген Шаповал
+380966657977
e.shapoval@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Товариство з обмеженою відповідальністю «БІС - СОФТ» згідно договору №1904-19 від 19.04.2019 року є постачальником послуг з використання та технічної підтримки системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради» маючи авторське право на програмний продукт, а також на його супровід та технічну підтримку, згідно свідоцтва № 84430 від 15.01.2019 «про реєстрацію авторського права на твір».
Заміна попереднього надавача послуги може призвести до непрацездатності системи та виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з переналаштуванням обладнання, що експлуатується, та може призвести до непрацездатності існуючої системи у цілому.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 16:26
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з використання та технічної підтримки системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

19 березня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ"
#38455425
Переможець 360 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:26

Документи

19 березня 2020 16:26
Електронний підпис
19 березня 2020 16:25
Рішення КЦ.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 16:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ"
#38455425
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2020 16:26
Електронний підпис
19 березня 2020 16:25
Рішення КЦ.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 18:38
Біс Софт додаткова угода 4 до дог 03_04_2_20.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 18:38
Повідомлення про внесення змін до договору БісСофт 03_04_2_20.doc зміни до договору
01 лютого 2021 18:38
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 16:56
ДУ № 3 від 21.01.2021 БІС-СОФТ 03-04-2-20.pdf зміни до договору
21 січня 2021 16:55
Повідомлення про внесення змін до договору БісСофт 03_04_2_20.doc зміни до договору
21 січня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 19:03
ДУ № 1 від 24.12.2020 БІС_СОФТ КЦ.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 19:01
Повідомлення про внес змін ДУ №1 від 24.12.2020 БІС_СОФТ КЦ.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 19:01
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:52
Дог бис-софт 360 000.pdf укладений
03 квітня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції Закону до 19.04.2020, яка була чинною на момент проведення закупівлі UA-2020-03-19-003513-b), п.6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» (нової редакції Закону, введеної в дію з 19.04.2020), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 1.3., п.8.1., п. 8.4, п.8.5. Договору № 03/04/2-20 від 03 квітня 2020 року (далі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку наступного року, а саме продовжити строк дії Договору на 3 календарні місяці, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору. 2. Пункт 1.3. Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Термін надання послуг: до 31.03.2021.» 3. Пункт 8.1. Договору викласти у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами. Договір діє до 31 березня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання всіх зобов’язань Сторонами за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 03/04/2-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Відповідно до п. 1.3., п.8.1., п. 8.4, п.8.5. Договору № 03/04/2-20 від 03.04.2020р. зі змінами (далі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору до 31 березня 2021 року - на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. Загальна сума Договору збільшується на 71 455,20 (сімдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят п’ять) грн. 20 коп. без ПДВ, згідно Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 03/04/2-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до нормам ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції Закону до 19.04.2020, яка була чинною на момент проведення закупівлі UA-2020-03-19-003513-b), п.6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» (в нової редакції Закону, введеної в дію з 19.04.2020), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 1.3., п.8.1., п. 8.4, п.8.5. Договору № 03/04/2-20 від 03 квітня 2020 року зі змінами (далі – Договір), Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору, а саме: 71 455,20 (сімдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят п’ять) грн. 20 коп. без ПДВ, згідно Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди). Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. У зв’язку з технічною помилкою визнати такою, що втратила чинність Додаткова угода № 3 від 21.01.2021.
Номер договору про закупівлю: 03/04/2-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 431 455,20
UAH